Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem w forterze 130. Wyjścia hydrauliczne są z ociekaczami. Pług, agregat, podpinają się bez problemu, a podpiąć przyczepę to idzie się załamać. Niby podpiętę, a ruszyć rozdzielaczem i wyskakuje przewód, udaje się po kilkunastu próbach czasami podpiąć, a wczoraj na skupie jedna przyczepa poszła na szufle. Końcówka w przyczepie wymieniona i nic. Serwis twierdzi że to normalne... Czy ja nie umiem podpiąć, czy z tymi końcówkami jest coś nie tak ?

Opublikowano

czasem przed podpięciem trzeba wcisnąć końcówkę wtyczki np o zaczep lub coś twardego aby upuścić trochę oleju i zmniejszyć ciśnienie we wtyczce które utrudnia prawidłowe wpięcie wtyczki do gniazda !

Opublikowano

niech ktoś ci przytrzyma na opuszczaniu a ty wpinaj. Winne jest ciśnienie w przewodzie przyczepy. Gdy opuszczasz pustą skrzynię to nie schodzi do zera a gdy ją załadujesz siłownik jest ztłaczany i robi w przewodzie ciśnienie co zakłóca zabezpieczenie. Ja jak jestem sam to staram się tak długo wciskam i wyjmuje aż olej przestaje lecieć i zaskoczy.

Opublikowano (edytowane)

Moja procedura odłożenia krokodyla wygląda tak: podnoszę lekko krokodyla( 3sekcja), następnie gaszę traktor wciskam guzik od trzeciej sekcji ruszam joystickiem tak jak zamykam krokodyla. Krokodyl zamknie się bez ciśnienia, odpinam węże i nigdy jeszcze nie miałem problemu z założeniem węża żeby było ciśnienie. A wszystkie inne maszyny podłączane do hydrauliki zewnętrznej podpinam/ odpinam na włączonym ciągniku jedynie dźwignie od hydrauliki przesuwam na wolny spływ i nie ma ciśnienia na szybko złączach.

Edytowane przez Piotr6991z
Opublikowano (edytowane)

Nie zamykaj rozdzielacza jak tylko opuścisz przyczepę. Ja zawsze po opuszczeniu zostawiam rozdzielacz na swobodnym spływie (opuszczanie)i nigdy nie ma problemu z podpięciem. I nie trzeba gasić ciągnika. Co innego przy odpinaniu tura, czy 3-ciej sekcji a więc wspomnianego krokodyla. Trzeba go zgasić i poruszać joystick'iem by spuścić olej.

Edytowane przez ZYLA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

    • Przez Harnas16
      Witam, mam problem z halogenami. Mam podłączone z tyłu dwa halogeny Led na błotniku i cały czas mrugaja. Gdy się jedzie lub gdy się włączy kierunek to mrugaja cały czas. Masa jest skręcona na dwie nakrętki przy błotniku. Jakieś rady? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v