Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

No ale co dalej z tą felgą ze stara? Robiłeś coś takiego? Znasz kogoś, co tak zrobił? Ja mam 5 śrub.

Edytowane przez panmino
Opublikowano (edytowane)

No to jestem na właściwym tropie. Dlaczego tę felgę opisuje się 1200/20. Co to za oznaczenie te 1200? Szerokość podaje się przecież w calach.Średnica zewnętrzna w mm?

Edytowane przez panmino
Opublikowano (edytowane)

Znalazłem takie oznaczenie w oponach ciężarowych 1200x500-508 http://www.stomil-poznan.pl/opony-do-pojazdow-ciezarowych-i-dostawczych. Szerokość obręczy pod tę oponę to 400mm. Czy to możliwe? To jest jakieś 15,5"!
A jaki zakres szerokości felg jest przeznaczonych do opon 13,6? Belshina podaje równo w12, petlas 10-12. Może zatem nie tylko Star 266? No i jaką szekość ma ta staroska felga?

Edytowane przez panmino
Opublikowano

Opony od bizona z felgami założy czy nie, w sensie czy na śruby by pasowalo

felgi nie będą pasowały, chyba że powiercisz nowe otwory, normalny rozstaw szpilek 27,5cm a ruski zrobił 25cm

Opublikowano

a do mtz 82 wejdą pod błotniki 18,4 r 38? bo myślałem nad felgami 34 cale  ale im wyższe koło tym szybciej ruski pojedzie,  i zamierzam na przód starowskie 12.00 r 20 ciekawe czy je mi założą na zwykłe felgi 


a 18,4 duży balon i przy ciśnieniu 0,8 bara będze takie ładne ugięcie że będzie wzdłużnie opona przylegać do ziemi bardzo sporo 

Opublikowano (edytowane)

Znalazłem piękny zestaw kompletnych kół 18,4/34 na 360/70/20, ale z obdliczeń mi wychodzi że to nie będzie grało w starym mtz-cie. Zestaw od pronara z 2004r. Czy one mają inne przełożenia w mostach?

Edytowane przez panmino
Opublikowano

 a ta opona co pokazujesz to pewnie diagonalna skoro tak popękała, ale zależy ile woła bo może polatasz trochę na niej, dla mnie strasznie to nie wygląda, w ciapku też tak mam popękane to jest tylko z wierzchu, ja mam Volteryre 4 letnią to od agregatu uprawowego zaczęła mi pękać całe płótno zaraz przy feldze wyłazi ale już jeżdżę tak 1,5 roku i nic dalej się nie dzieje a palec pod płótno tam idzie włożyć ;) 

Opublikowano

Może jeśli robisz w rządkach ale normalnie.... na tych oponach ciągnik topi się na asfalcie! 

Jeśli traktor robi w polu pomyśl o szerszych oponach. Skorzystasz na uciągu i mniejszym ugniataniu gleby.

Opublikowano

Takie małe opony chcesz założyć do ruska?

Takie były oryginalnie montowane. Temat wiekszych opon był już wałkowany i reasumując jest to bardzo drogie rozwiązanie, bo opony kilka centymetrow szersze są w komplecie prawie 3000 droższe, plus wymiana przednich felg, które nowe kosztują ponad 1000zł.
Opublikowano

No był wałkowany i gdybyś go przeczytał uważnie nie pisał byś tych bzdur.

Oryginalnie były montowane 15,5, 16,9 R38, 18,4R34 i 18,4R30.

Nie jest to drogie rozwiązanie biorąc pod uwagę przynajmniej w polu mniejszy poślizg kół przy ciężkiej robocie i związane z tym oszczędności na paliwie na przestrzeni kilkunastu lat użytkowania opony przez niektórych. Rachunek prosty i niepodważalny. A to nie jedyna zaleta.

Opublikowano

Może i bzdury, ale nie spotkałem w starym Mtz 82 szerszych opon. W moim katalog części też takie nie występują. Katalog z 1982 roku, ciągnik z 1987 - przednie felgi nie pasują do szerszych opon. Ty masz swój ciągnik od nowości? I już były tam szersze felgi przednie? Który to rocznik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v