Zaloguj się, aby obserwować  
zenit

EHR w Belarusie

Polecane posty

LukaszZduny    0

EHR dobra sprawa. Szkoda ze wystepuje tylko w duzych modelach... z tego co sie orientuje to jest to EHR boscha to samo ktore jest np w forterrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszZduny    0

Tego to nie wiem. Minska fabryka montuje tylko do serii 1200 i 1500. Na pewno EHR ułatwiłby prace w 800 i 900 ale kto by go brał za dopłata? Każdy chce miec jak najprostszy ciagnik a do ceny belarusa przypuszczam iz bylby to spory dodatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

Jak do takiego jak mój mogłem brać klime od mercedesa , wom i tuz z przodu to i EHR chyba by zrobili . Takimi rzeczami bawi się firma Birawit ze Szczuczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

EHR prace na pewno by ułatwił prace, tylko gorzej jak wystąpiła by jakaś awaria samemu się nic nie zrobi. Więc im prostsze tym lepsze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    34

Nam pytanie, możecie mi objaśnić jak działa EHR i czgo jest lepsza od zwykłych wajch. Jestem ciekawy i nie wiem co z tym EHR chodzi


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

EHR to urzadzenie ktore steruje tylnym podnosnikiem. mozesz sobie zaprogramowac wszystkie funkcje tuz. np szybkosc unoszenia i opuszczania, wysokosc podnoszenia i opuszczania. np jak orzesz to ustawiasz sobie pług na glebokosc i jak ponownie wjedziesz w bruzde to EHR ustawi ci go w tym samym miejscu. czesto EHR jest powiazane z innymi zespolami ciagnika np gdy podnosisz pług automatycznie wylacza sie naped przedni ale to juz nowoczesne rozwiazania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    34

Aha, to bardzo fajna sprawa ten EHR, nigdy nie wiedziałem co to jest i się zastanawiałem, ale teraz już wiem i jak bym kupował nowy ciągnik to chyba z EHR.


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

Do EHRu potrzebny jest komputer sterujący. Jak nie chcesz mieć za dużo elektroniki w ciągniku i jesteś zwolennikiem prostych konstrukcji to lepiej z tym nie brać. Elektryka często bywa zawodna choć EHR stosuje sie już od ćwierć wieku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu panel od sterowania tylnym TUZ jest taki sam jak w Zetorze na zdjęciu nawet widać,może gdyby MTZ montował EHR w mniejszych modelach to MTZ więcej ludzi by kupowało byłby bardziej atrakcyjniejszy od Farmera czy Pronara mowa o starszych modelach nie serii P ;).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    34

Pronar tylko nie zakłada EHR do serii I i do Zefira, bo do serii II jest za dopłatą (chyba, bo widziałem modele z EHR i bez)


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atlonik    0

zgadza sie w Pronarze 2 jest jako opcia ...


New Holland TD95D_______________________URSUS 360_______________________URSUS 330M_______________________

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    4

Zasieję tym stwierdzeniem ziarno niepewności ale gdzieś czytałem, i moja logika także na to wskazuje, że układ sterowania elektrohydrauliczny (EHR) jest tańszy w produkcji od mechanicznego. Mam na myśli ehr w podstawowej wersji taki jak BOSH. Wynika to z tego, że nie ma konieczności produkowania wielu , wysoce precyzyjnych elementów mechanicznych wchodzących w skład zaworów regulacyjnych podnośnika. W EHR jest prosty rozdzielacz a resztą zajmuje sie elektronika, której koszty produkcji są znikome. Ciągle jednak EHR jest uznawany za luksus za który trzeba dopłacić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      Czołem, nie mogę znaleźć czujnika lub czujników biegu jałowego w moim Belarusie 952. Ciągnik jest z 2017 roku i ma skrzynię  14. Jedyne miejsce, do którego nie dotarłem to tylna część korpusu górnego skrzyni, dostęp jest chyba spod fotela.
      Mam skrzynię z rewersem, z tego co zaobserwowałem, żeby ciągnik odpalić, luz musi być na rewersie, na żółwiach i na głównej dźwigni zmiany biegów...Tylko coś się przycina i chciałbym te czujniki sprawdzić, a nie wiem, gdzie są...😬
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ceston
      Witam od ostatniego mrozniejszego poranka mój MTZ Belarus hamuje przy skrecaniu. dzieje się to w momencie ruszania. przedni napęd jest narazie wylaczony. znaczy wyjęty Kardana i wałek ataku przedniego napedu z powodu awarii. ale nie sądzę żeby to się zębatki jakieś blokowały. bo jak go próbować dalej jechać gdy hamuje to zaczyna śmierdzieć spalenizną. żeby ruszył to trzeba pojechać kawałek do tyłu i znów do przodu. czyżby hamulec się zacinał?
    • Przez xx
      Witam, przy wymianie poduszki silnika trzeba tylko odkręcić te dwie sruby po bokach i podlewarowac silnik czy jeszcze coś 
    • Przez panmino
      W moim całkiem niedawno kupionym 952 z 2017 roku na szybkich biegach bardzo słychać skrzynię, jest to rodzaj gwizdu, wycia. Ciągnik ma 400 mth.
      Sytuacja nie występuje , kiedy zalaczę reduktor, wtedy jest cicho i przyjemnie. Wszystkie tak mają? Skrzynia 14 biegowa.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj