Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zenit

EHR w Belarusie

Polecane posty

LukaszZduny    0

EHR dobra sprawa. Szkoda ze wystepuje tylko w duzych modelach... z tego co sie orientuje to jest to EHR boscha to samo ktore jest np w forterrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszZduny    0

Tego to nie wiem. Minska fabryka montuje tylko do serii 1200 i 1500. Na pewno EHR ułatwiłby prace w 800 i 900 ale kto by go brał za dopłata? Każdy chce miec jak najprostszy ciagnik a do ceny belarusa przypuszczam iz bylby to spory dodatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

Jak do takiego jak mój mogłem brać klime od mercedesa , wom i tuz z przodu to i EHR chyba by zrobili . Takimi rzeczami bawi się firma Birawit ze Szczuczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

EHR prace na pewno by ułatwił prace, tylko gorzej jak wystąpiła by jakaś awaria samemu się nic nie zrobi. Więc im prostsze tym lepsze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Nam pytanie, możecie mi objaśnić jak działa EHR i czgo jest lepsza od zwykłych wajch. Jestem ciekawy i nie wiem co z tym EHR chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

EHR to urzadzenie ktore steruje tylnym podnosnikiem. mozesz sobie zaprogramowac wszystkie funkcje tuz. np szybkosc unoszenia i opuszczania, wysokosc podnoszenia i opuszczania. np jak orzesz to ustawiasz sobie pług na glebokosc i jak ponownie wjedziesz w bruzde to EHR ustawi ci go w tym samym miejscu. czesto EHR jest powiazane z innymi zespolami ciagnika np gdy podnosisz pług automatycznie wylacza sie naped przedni ale to juz nowoczesne rozwiazania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Aha, to bardzo fajna sprawa ten EHR, nigdy nie wiedziałem co to jest i się zastanawiałem, ale teraz już wiem i jak bym kupował nowy ciągnik to chyba z EHR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

Do EHRu potrzebny jest komputer sterujący. Jak nie chcesz mieć za dużo elektroniki w ciągniku i jesteś zwolennikiem prostych konstrukcji to lepiej z tym nie brać. Elektryka często bywa zawodna choć EHR stosuje sie już od ćwierć wieku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu panel od sterowania tylnym TUZ jest taki sam jak w Zetorze na zdjęciu nawet widać,może gdyby MTZ montował EHR w mniejszych modelach to MTZ więcej ludzi by kupowało byłby bardziej atrakcyjniejszy od Farmera czy Pronara mowa o starszych modelach nie serii P ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Pronar tylko nie zakłada EHR do serii I i do Zefira, bo do serii II jest za dopłatą (chyba, bo widziałem modele z EHR i bez)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Zasieję tym stwierdzeniem ziarno niepewności ale gdzieś czytałem, i moja logika także na to wskazuje, że układ sterowania elektrohydrauliczny (EHR) jest tańszy w produkcji od mechanicznego. Mam na myśli ehr w podstawowej wersji taki jak BOSH. Wynika to z tego, że nie ma konieczności produkowania wielu , wysoce precyzyjnych elementów mechanicznych wchodzących w skład zaworów regulacyjnych podnośnika. W EHR jest prosty rozdzielacz a resztą zajmuje sie elektronika, której koszty produkcji są znikome. Ciągle jednak EHR jest uznawany za luksus za który trzeba dopłacić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×