Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Planuję zakup Jelonka (moc ok. 130KM) Wybór padł na 6630 lub 6530, niestety u mnie w okolicy nikt nie ma takich modeli i ciężko zaczerpnąć jakiejkolwiek opinii. 
Ciągnik docelowo będzie pracował na 50ha (pług Kverneland 4 + cambell+crosskil, talerzówka 3m, nabudowany siewnik Amazone 3m, gruber 3m)

Proszę o informację czy model 6630 jest równie bezawaryjny jak jego poprzednik czyli 6620?
Jakie różnice posiadają te dwa modele wymienione przeze mnie? Na co głównie zwrócić uwagę przy oględzinach?
Czy 10 tys godzin dla 10 letniego ciągnika to nie za dużo ? Ciężko na zachodzie poszukać czegoś z mniejszym przebiegiem...

Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Nie rozpisując sie za dużo, ja osobiście wybrałbym w wersji comfort, bo silnik jest prostszej budowy, jak dla mnie commnad center też nie jest jakimś cudem bardzo potrzebnym.... boli chyba najbardziej brak elektrozaworów... 10 tys godzin oznacza, ze jakieś naprawy już raczej miały miejsce w stylu tłumik drgań, wymiana wału między silnikiem a skrzynią... przy tym przebiegu podnośnik też może być juz rozklekotany.

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

W jaki sposób mogę sprawdzić kondycję tłumika drgań, wału między silnikiem a skrzynią?
Jeśli ciągnik dużo jeździł po drogach, a nie robił w polu, co może być najbardziej zużyte ?

Opublikowano

Jak we wszystkich zachodnich traktorach tłumik jak jest na wykończeniu to raczej hałasuje np. przy gaszeniu. Koniecznie bym jeszcze brał z TLSem, bo jest duża róznica w jeździe... Premium może bym i wziął ale jako nowego...

Opublikowano

Jak duzo jezdzi drogami to hamulce . A  TLS w wielu JD ktore mielismy na farmie nie dzialal poprawnie W kabinie ciagle jeczenie i jeszcze w czasie jazdy podnoszenie i opuszczanie ,przodu,czasami serwis nie mogl tego ogarnac .6530 to slabizna do 6630 .Wersja premium ma P-bosta i w transporcie duzo daje nie ten ciagnik.Jesli ma prawdziwe 10 tys silnik nie powinien miec przeciekow .Lubi sie pocic troche hydraulika .Serja twarda i mniej awaryjna od R-ki .A przebieg hm.... w Angli na farmie w ciagu 3 miesiecy 1000 godz to bez problemu.W transporcie nowe opony nie starczaja nawet na 3 tys godzin .

Opublikowano

jeżdzę obecne pożyczonym  6630 z 2011 r który ma 640mth co mogę powiedziedzieć, biegi ciężko wchodzą z oporem lekkim (może się coś dotrze jeszcze) ogólnie mało zwrotny jest i z przyczepami pod obciążeniiem strasznie szarpie przy zmianie półbiegów patrzę cały czas czy mam te przyczepy za sobą czy nie......Rewers bardzo agresywny na wolnych obrotach zakres C półbieg 1 udusi sam ciągnik  bez problemów.  ale to podobno da się ustawić/// i najważniejsza kwestia spalanie. za 900 zł w sobotę zaorałem 7 ha pług vogel noot vario 3x55 z automatyczne regulowaną szerokościa nonstop zmniejszałem na 40 cm bo ledwo co dawał radę na zakresie C ale gleby ciężke gliny i iły.....ogólnie ciagniczek fajny komfort jest ale jak bym miał go kupić raczej nie...

Opublikowano

Witam. Myśle o kupnie ciągnika 6530 premium, 2008r z Niemiec. na liczniku pokazuje 6000 h, ciągnik jest z turem, z twardą osią. cena to ok. 160 tys netto. Czy ciągnik jest tego wart. Na co zwracać uwagę przy tym ciągniku, bo nie miałem styczności z JD. Jeśli przebieg org to ile może jeszcze wytrzymać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v