Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Teraz już prawie każdy nowoczesny diesel ma DPF/FAP czy jak to tam zwą. :mellow: W subaru nie ma filtra cząsteczek stałych, poza tym Subaru ma w swoim dieselu CR starszej generacji niż pozostali, a mimo to bardzo dobrze wypada w testach czystości spalin. :lol:

Opublikowano
Acoś to Accord? Bo sztywna i głośna to mi sie Hondą kojarzy :mellow: Z ciekawości sprawdziłem cennik BMW, trójka z dieslem 2.0 (130KM) oficjalnie kosztowała by 144500zł brutto, a najtańszy Accord 2.2 i-DTEC (150KM) od 120000zł brutto :lol: Wyposażenia nie chciało mi sie porównywać, za dużo pozycji :D

to małe BMW to 130, ale kW, KM to ono ma 177, czyli troszkę więcej niż to Audi. W takich kwestiach wyboru pomiędzy Audi, BMW, Mercedes czy Lexus to głównie rozstrzyga sentyment do marki :D

Opublikowano

jako uzytkownik c klasy musze z przykroscia przyznac ze jest ona malym samochodem :/ ostatnio mialem okazje pojezdzic nowa a4 i stwierdzam ze we wnetrzu jest wiecej miejsca...

dodatkowo auto ma silnik benzynowy i juz mnie powoli nosi jak widze pb 95 za 4,54 na lokalnym orlenie :mellow:

Opublikowano

Przerób na gaz :mellow: a poważnie to pierwsze modele "baby-benz" czyli W201, W202 przestronnością nie grzeszyły, może tak zostało do dzisiaj? :lol: Ekonomiką w stosunku do osiągów też wspomniane serie nie błyszczały, tylny napęd jest bardziej energochłonny niż zwarty przedni, to raz, a dwa to duża masa własna... Takie C250 TD ma 150KM a jeździ podobnie jak A4 w TDI 110KM

Opublikowano

no niestety sprawnosci ukladu napedowego jest nizsza, ale i tak wyzsza niz 4x4. natomiast przyjemnosc z jazdy wieksza :mellow: (no moze nie w wykonaniu takiej bulwarowki, ale generalnie :lol: )

mi z malych mercedesow - skoro kontynuujemy OT - najbardziej podoba sie 190 (W201) i zadnego innego bym nie kupil, szalenstwem byloby dostac w dobrym stanie taka wersje:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm..._black_rear.jpg 2.5 16V :D

Opublikowano

gaz raczej odpada bo nie mam przekonania co do tego paliwa ;)

pocieszam sie tylko faktem ze ten maly baby merc pali mniej od ml 320 cdi ;)

a naped na tyl jest naprawde fajna sprawa i po przesiadce do mamy punta strasznie glupio zbieram wszystkie zakrety

Opublikowano

Zdecydowanie wole tylny napęd, najlepiej ze szperą ;) Spodobały mi sie bawarki, do jakiej bym nie wsiadł to sympatycznie sie prowadzi :)

 

Założyłem sie dziś o 3 (słownie: trzy) flaszki że objade swoim padalcem Golfa 1.9 TDI 90KM... to kiedy pijemy? ;) Fanatycy momentu obrotowego próbowali mnie przekonać że moc to tylko prędkość max, a przyspiesza sie momentem... Pała z fizyki! :) Czytanie bełkotu na onecie i w polskich edycjach Auto Bilda naprawde ogłupia...

Opublikowano

przeciez z afn moglbys sie ciac i raczej bys pozamiatal, jechalem kolegi honda z takim silnikiem jak twoj tylko sedan 4d i wiem ze nie mialbym czego szukac swoim ciezkim golfem, moze 3d afn by juz powalczyl, a gdzie 1Z pasuje w ogle. ile twoja honda wazy??

co do tylniego napedu to mi przypasowaly zdecydowanie nissany, przy s13 jest milo, a nie ma zadnej blokady, wiec przy s14 musi juz byc w ogole konkretnie

Opublikowano

Specjalnie lekka to ona nie jest, katalogi podają 1090kg, w dowodzie wbite 1145kg ;) Szału nie robi. Ogólnie taki wyścig kogucików to śmieszny jest ale chłopacy od TDI zaczeli sie napinać to podjąłem wyzwanie :) przeciwko sobie mam jeszcze Passata B4 TDI 110KM i Sharana TDI 115KM ;) żebym wiedział że takie tarcia będą to bym sobie zatrzymał Carine :)

Opublikowano

hmm jak dla mnie to diesel jest dobry tylko ewentualne koszty naprawy trochę podnoszą cisnienie, ja mam 2 samochody na gaz :nexia i leganza spalanie gazu na poziomie 10 nexia ,11 leganza te samochody lubią gaz, nawet jak jest -25 w zimie przełączam na gaz i nie ma problemu , poza nimi jest też 6 diesli mercedes C,cordoba ,avensis,partner,boxer,i land crusier ale ze wszystkich to golf 3 był najlepszy miał 420 tys i nie brał oleju nic, co do reszty to oprócz landa wszystkie są oszczędne ale i tak wolę benzynę z gazem bo lubie wysoko krecic silniki

Opublikowano (edytowane)

Czyżby dziurki w nich się porobiły? Jeśli tak to efekt ubogiej mieszanki i wyższej tem spalania gazu. Wypalanie uszczelki pod głowicą i problemy z samą głowica to następna zmora aut z gazem. Oczywiście jedne znosza go lepiej inne gorzej.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Nie wiem czym tu się ekscytować. Nie wiadomo co to za film czy to wejdzie do sprzedaży i czy wogóle jeździ. Nie wiem po co robić takie diesle. Przy tej mocy znika cała oszczędność. A ludzi których stac na takie auta nie obchodzi czy leją do baku on czy benzyne, która już i tak jest tańsza.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W sprzedaży od maja, są już znane ceny.. Oczywiście masz doświadczenie z dieslami o mocy ponad 300 KM, wiesz wszystko o oszczędności skoro tak piszesz?

 

550d robi pierwszą setkę w czasie podobnym do M5 e60, szybciej niż M5 e39, ale zapewne znaczna w tym zasługa napędu na 4 koła. Z drugiej strony jeżdżąc oszczędnie(czyli takim tempem jak reszta) spali poniżej 10 litrów.

Opublikowano

Mariusz-a ja to powiem szczerze-jak widzę wszędzie te posty o tym który to ciągnik czy samochód jest oszczędniejszy (i oczywiście ten lepszy i bardziej godny szacunku który ma oszczędniejszy ciągnik czy auto)-to źle mi się robi bo swiadczy to jedynie o naszym polskim "dziadostwie".Tak napisałem to świadomie-te nasze licytacje "kto jest większym sknerą" :D świadczy li tylko o naszej biedzie-już chciałbym zobaczyć Amerykanów rozprawiających na taki temat ...

Czy inny bogaty naród.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wujek Sam ma dużo taniej ropy(a jak nie ma to jadzie z kanisterkiem do Iraku, do Iranu pewnie też niedługo wpadnie), na nich bym nie patrzał. Tak samo jak kraje arabskie, jak tankują to nie pod korek, tylko aż się przewalać zacznie.

Jeśli ma się do wyboru dwa samochody o tych samych osiągach, to czemu nie wziąć oszczędniejszego? Żeby pokazać, że nas stać?

Opublikowano

Zgoda-pod tym warunkiem że oba kosztują tyle samo-w innym wypadku jest to jak kupowanie do małego gospodarstwa Fendta zamiast Zetora i pocieszanie się że co prawda kosztuje sto czy dwieście tysięcy więcej-ale Panie kochany ile oszczędniej :D .

A ja bym chciał zawsze tankować do pełna i nie zastanawiać się ile kosztuje paliwo.

I na koniec-to chyba w Polsce taka mentalność możliwa http://nafta.wnp.pl/wyzsza-akcyza-na-lpg-ma-odbudowac-popyt-na-benzyne,162802_1_0_0.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v