Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Torfy to inna historia, to tak jak sianie nawozów wczesną wiosną na moich glebach, jak najszersze opony, by nie przerwać wierzchu. Bo po przerwaniu chlup i po zawodach. No ale tu chodzi o naciski jednostkowe. Także zgadzam się ;).

Wszystkie opony radialne.

I jeszcze raz napiszę chodzi mi tylko o uciąg.

Opublikowano

deer łaki torfowe i lekkie piaski również, a z tymi wąskimi to wyjazd z łąki przez las i lekki wilgotna ziemie z wierzchu i ciągnik jak upalowany, a z innej łąki na nawet mniej suchej ziemi ale suchej wyszedł bez problemów z tym samym ładunkiem, ale napewno szersze gumy to większy uciąg w każdych prawie warunkach

 

w rajdach po lodzie samochody mają ogromne szybkosci i chodzi o to żeby z zakrętu nie wyleciały a nie żeby z miejsca szybko uszały.

 

ps. czy opona niskoprofilowa mniej skacze niż standardowy odopoiwednik na tej samej feldze>?

Opublikowano

Co do piasków to się nie zgodzę z tobą, na piaskach lekkich też lepszy uciąg na węższych gumach (zauważalne jak zmienisz opony np: z 13,6 na 9,5 pod warunkiem że obwód toczny nie mniejszy od tej szerszej).

 

Co znaczy ,,ciągnik jak upalowany'' ?

 

No może z tym lodem to nieodpowiednie porównanie ;) .

 

Szersze opony to większy uciąg nie w każdych warunkach, a ,,prawie'' robi dużą różnicę :( . Bo im szersza opona tym gorsze samoczyszanie rzeźby bieżnika. Co innego koła bliźniacze szeroko rozstawione i w miarę wąskie opony (patrz USA).

Co zrobi szeroka opona na twardym podłożu, na którym jest luźna ziemia ?

Będzie się ślizgać. Węższa opona złapie szybciej przyczepność w takich warunkach.

Opublikowano

W rajdach samochodowych odbywających się na lodzie, śniegu są stosowane wąskie opony ale mają kolce, i w tym chodzi głównie o to aby ta wąska opona wraz z kolcami dokopała się jak najszybciej do twardego podłoża i wtedy uzyskuje lepszą przyczepność ....

 

ps. czy opona niskoprofilowa mniej skacze niż standardowy odopoiwednik na tej samej feldze>?

 

 

w ubiegłym roku był u nas na testach ciągnik Landini Powerfarm 95 na gumach Michelin 420/65R20 i 540/65R30 to przy jeździe po typowej polskiej drodze powyżej 30km/h czy to po drogach polnych ciągnik zachowywał się bardzo dobrze, nie skakał, nie trzęsło nim, moim zdaniem była w tym duża zasługa owych opon....

Opublikowano

Ja chcę zamienić trzydziestkę na Lamborghini R2 56, powiedzcie co o tym sądzicie, a nie piszecie o uciągach i szerokich oponach. Mam cięższy traktor na szerokich kołach i drugiego takiego samego mi nie potrzeba.

Opublikowano

to trzeba było od razu napisac że masz duży ciągnik, a co można myślec o zamianie c330 na takie lambo ;)

jak masz kasiore na takie lambo to bierz, bo w swojej klasie cenowej to najlepsza propozycja (jest jeszcze case jx 60 ) a czy zastąpi c330 to napewno, jeśli potrzebny mały lekki ciągnik 4x4 to chyba najlepsza propozycja, bo są jeszcze te małe farmtracki 555dt ale to już inna klasa ciągnika :) no i inna cena :)

Opublikowano

Witam Ferdek!

 

Gratuluję zakupu ;)

 

Jaka jest relacja ceny pomiędzy R2 a R3? jeśli chcesz to możesz napisac na priv.

Coraz bardziej przekonuje się do tych lambo :D.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Kolego do czego ten ciągnik ma być czy ma to być główny ciągnik czy pomocniczy ile masz ha jakie ziemie, no i w końcu który model r2 cię interesuje ja przymierzałem się do r2 76 target, a tak wogóle jest dużo tematów w dziale same deutz fahr lamborghini o agroplusach r2 lambo roller itd, a jak już zapytałeś o td 70d to mogłeś podać jaki model r2 bo przypuszczam ze interesuje cię 66 (3 cyl turbo) lub 76 4 cyl turbo, co do porównania r2 76tka za 500 euro masz dopłatę do kół 480/70/30 i 320/70/24 więc uciąg będzie chyba porównywalny.

 

ps. jak ma to być główny ciągnik to lepiej dołożyć i kupić r3 :lol:

Opublikowano

ja obstawiałem za r2 76 bo bez turba i na podjazdy bo do lekkich prac lepiej bo można co chwilę gasić i palić, ale pewnie 3 cyl turbo będzie oszczędniejszy ale i slabszy no i ta turbodziura wkurza trochę rużnica w cenie neiwielka ale ja bym na twoim miejscu brał jednak 76 bo bez turba no i przede wszystkim tochę większy rozstaw osi i masa co do dużej kosiarki będzie ważne i można większe koła zamówić a co za tym idzie większy prześwit do prasy

Opublikowano

Właśnie myślałem nad większymi kołami. A tak naprawdę u mnie ten ciągnik nie będzie miał dużo pracy więc 3 cylindry wystarczą. Interesuje mnie ich spalanie bo nigdzie nie mogłem tego wyczytać

Opublikowano

Kondzik o spalanie sięnie przejmuj bo te ciągniki z założenia są oszczędne mam r3 i jest oszczędnie a przecież r2 jest duzo mniejszy i lżejszy, obstawiał bym 4cyl bez turba bo żywotność silnika moc od niskich obr i nei ma turbodziury a 3 cyl w kosiarce czy belarce będziesz musiał piałować na pbr a w 4 cyl będziesz mógł więcej używać prędkości wałka eco no i przede wszystkim STABILNOŚĆ i 5 km mocy więcej.

jedyny minus to pewnie te 3 l oleju więcej do wymiany w silniku bo szczerze wątpię żeby 4ka bez turbo spaliła więcej no chyba że będziesz połowę eksploatacji stał na wolnych obr :lol:.

Opublikowano

no włąśnei nie bo zegary mam okrągłe prosciutkei jak w r1 r2 target w porównaniu do r3 target jest duzo lepiej wyposarzone bo r2 target ma zegary takei jak już bogatsze wersje r3 czy agrofarm, inny fotel i jakieś piszczałki itp. bajery jak nei zaciągniesz ręcznego itp.

a sprawuje się narazie dobrze, mógłbym mieć kilka zastrzeżeń, ale r3 z r2 to ma tylko wspólną marke i kabinę i nic poza tym bo są robione w innych fabrykach inne silniki inne skrzynie mosty napędowe chydraulika

Opublikowano

Aha. Te piszczałki są denerwujące. Kolega miał je w NH td90d i podłączał :lol: . A ile może kosztować ten dach ze zwiekrzoną widocznością czy rura koło słupka kabiny?

Opublikowano

dach chyba około 3 tyś pln a tłumik przy słupku ksbiny podobno nie wymaga dopłaty ale i podobno jest głośniejszy, ale ja i tak wolał bym tłumik wyprowadzony do góry zawsze to poważniejciągnik wygląda a u dołu jest w dodatku po stronie sprzęgła a lewymi dzwiami zawsze częsciej się wysiada więc niby nic nie śmierdzi spalinami ale w pochmurny dzień to różnei może bywac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v