Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja do swojego Władka kupowałem aku 2x 6V 195mAh :rolleyes:

Dodam, że gdy go pod dom przywiozłem (w październiku kupiłem) to miał jeszcze aku 15-sto letnie, bo od nowości (Rusek z 1995 roku- 341mtg) i już nic nie trzymały :P

Opublikowano (edytowane)

2 akumulatory 6V a co do pojemności to bierz największe jakie się zmieszczą

 

 

na pewno autor czekał prawie rok na Twoją radę +1 punkt za bezsensowne odkopanie tematu

Edytowane przez konteno
odkopanie tematu
Opublikowano

Panowie w swoim władku mam aku 12V 92ah który już słabo kręci i nie mogę go odpalić. Gdy odpali to już później zapali. Aku ma już ok 4-5 lat. Dodam, że nie chce żadnych 2x6V gdyż ciągnik używam może 10 razy w roku więc z prostego powodu wolę kupić jedną 12 za dajmy na to 400 zł niż dwie 6 za ok 600 z9 Prześledziłem temat i teraz moje pytanie czy kupić taki jaki miałem 92ah czy taki jak radzą koledzy 120ah???

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Rachunek jest w zasadzie prosty: 1szt. 12V x 400zł / 5 lat = amortyzacja 80zł/rok. 2szt 6V x 275zł/10 lat = amortyzacja 55zł/rok. Sam zdecyduj co Ci wyjdzie taniej.

Opublikowano

Instrukcja podaje 2x6V/155Ah, i tyle wystarczało dla oryginalnego rozrusznika który nie należy do doszczędnych, przy R11 jeden aku 12V/145Ah wystarczy, dla rozrusznik a z przekładnią 120Ah

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v