Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak akumulator jest dobry i naladowany to nawet 65Ah spokojnie wystarcza. Co prawda nie bedziesz nim mogl np tych 20 minut kieltac ja przy 2 wielkich 6V.

 

Spokojnie bez problemow c360 juz ponad rok chodzi na Centra Futura 65Ah. Kreci jak szalony. Co prawda trzeba dopilnowac i miec pewnosc ze silnik zaskoczy w ciagu 2-3 prob, bo potem juz trzenb chwile odczekac. Ale nie zadrzylo sie zeby od kopa nie odpalil. W zimie przy -5 st oczywiscie przelana chlodnica ciepla woda. Traktor palony jest sporadycznie a wlasciwie teraz to przepalany co 2 tygodnie. Futura kreci jak szalona. Nie ma zadnych problemow.

Swoja droga nawet wieki akumulator zarzniesz jak bedziesz kieltal po kilka minut. Jak silnik odpala bez problemow to i malutki wystarczy aby ze 2 razy przerzucil.po odpaleniu akumulator juz tylko pozostaje podlaczony do ladowania. Nie jest uzywany. Role "zasilacza" wszystkiego przejmuje alternator.

 

Zdecydowanie nie polecam laczenia rownolegle dwoch akumulatorow. A juz na pewno dwoch roznych. Poza tym taniej wychodzi zakup jednego wiekszego niz 2 mniejszych. Tu spawa wazniejsza to stan techniczny rozrusznika i przewodow elektrycznych.

 

Tomson jak ci nie chce odpalic na 2x6V to i tak kombinujesz, to co stoi na przeszkodzie wyciagnac akumulator z samochodu i podlaczyc do traktora. Wykonac probe. Jestem pewien ze zapali od kopa. Poza tym rusek ma odpreznik ktory jest naprawde zbawienny dla uzytkowania akumulatora. Rozpedzisz rozrusznik przez chwilke bez wiekszego obciazenia, a przeciez najwiekszy prad silnik elektryczny pobiera na starcie.

Opublikowano

koledzy jeśli sie ma zamontowany rozrusznik planetarny w ciągniku i bardzo kiepskie akumulatory to i tak odpali, ten rozrusznik pobiera mniej prądu i szybciej sie kreci. koszt takiego rozrusznika nie jest mały 500zł ale sie opłaca

wiosna lato jesień zima a władimirca nic nie zatrzyma he he

Opublikowano

Witam . Jaki radzicje kupić akumulator do T-25 ?? Ja miałem dotychczas jeden ukumulator 12V ale jest za mały . Czy postawić na Centre , czy na jakieś inne firmy . Ja wcześniej do drugiego ciągnika kupiłem Centry i nie jestem z nich zadowolony , może mi się jakieś felerne trafiły albo coś innego . Jakie proponujecie , albo jakie macie . Z góry dzięki

Opublikowano

TYlko nie bierz Autopart-a. DZiadostwo za przeproszeniem, i słyszałem ze to co pisze na etykiecie nie odpowiada faktycznemu stanowi. Ja taki kupiłem i miał miec 180 A a w rzeczywistosci miał 120 A

Opublikowano (edytowane)

Jesienią zakładałem do władka 140Ah/950A rozruchowego, mieści się do tej rynny. Warto zmienić przewody na grubsze od oryginałów, ten masowy przy włączniku - też. Pali bez zająknięcia. Kosztował coś ok. 450zł.

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

Kolego kuba12345 nie kupuj większego niż 140 ah.Polecam centre lub power start-to też centra.Ja mam 88ah i rozrusznik z

przekładnią i nie wiem co to jest odprężnik.Pali na dotyk.Im mniejszy aku tym szybciej altek ci go naładuje.

Aku ciągle niedoładowany szybko siarczeje i traci powera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v