Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z wyjściami hydraulicznymi. Mam 4 wejścia hydrauliczne ale tylko 2 wajchy do tych wejść.Można jakoś dorobić wajchy? Wy też macie ttlko dwie? I jak chce użyć jednego wyjścia np. wywrócić przyczepe to jak wezme na pozycje żeby podnosiło to jakby idzie na dół i jak pare razy tą wajchą pomacham to wkońcu trafi na podnoszenie. Co może być tego przyczyną?

Opublikowano
Witam. Mam problem z wyjściami hydraulicznymi. Mam 4 wejścia hydrauliczne ale tylko 2 wajchy do tych wejść.Można jakoś dorobić wajchy? Wy też macie ttlko dwie? I jak chce użyć jednego wyjścia np. wywrócić przyczepe to jak wezme na pozycje żeby podnosiło to jakby idzie na dół i jak pare razy tą wajchą pomacham to wkońcu trafi na podnoszenie. Co może być tego przyczyną?

 

napisz moze jaki to MF to bedzie łatwiej cos powiedzieć

Opublikowano

Ale jak masz 4 wyjścia 2 wajchy to przeciez wystarczy jedna obsłuduje jedną parę druga drugą parę wyjśc i wszystko jest dobrze w każdym Mf 3080 są tylko 2 wajchy(lub trzy jak masz 6 wyjśc czyli 3 pary hydraulicznych)

Opublikowano

to jak to działa bo nie rozumiem. Jak wezme wywróce pzryczepe to jak spuścić na dół? To jest związane z moim problemem? Prosze mi wytłumaczyć dokładnie powoli jak wywrócić i jak spuścić przyczepe. Do przyczepy chyba nie trzeba mieć dwóch węży, żeby wywrócić i spuścić

Opublikowano

Przy rozdzielaczu do każdej pary złączy jest zaworek który musisz wykręcić aby ustawić rozdzielacz do siłowników jednostronnego działania. Podpinasz przewód przyczepy na górne gniazdo i podnosisz dając właściwą dźwignią wydatek na te gniazdo. Opuszczasz przytrzymując tą samą dźwignie w przeciwnym położeniu.

Opublikowano
Przy rozdzielaczu do każdej pary złączy jest zaworek który musisz wykręcić aby ustawić rozdzielacz do siłowników jednostronnego działania. Podpinasz przewód przyczepy na górne gniazdo i podnosisz dając właściwą dźwignią wydatek na te gniazdo. Opuszczasz przytrzymując tą samą dźwignie w przeciwnym położeniu.

 

Jak mówisz że do każdej pary jest zaworek to czemu u mnie jest jeden? I jak go wykręce to wyjście będzie jednostronnie działało? Jest troche wykręcony, co widac na zdjęciu. Jak go wkrece to będzie działało dwustronnie, czyli bedzie dobrze wywracało i opuszczało przyczepe?

Opublikowano

Nie mam zielonego pojecia, u mnie w serii 42xx jest jeden do każdej pary i jak go wykręce to rozdzielacz chodzi w trybie jednostronnym, jak wkręce to w dwustronnym, a generalnie to zawsze w jednej parze mam wykręcony a w drugiej wkręcony i wystarcza, nie musze nic przestawiać tylko podpinam gdzie trzeba.

Opublikowano

Trochę odświeżam temat. W moim 3085 podłączam przyczepę pod wyjście 1 to działa poprawnie podnoszenie i opuszczanie przyczepy. Jak podłączę pod wyjście 2 to nic nie reaguje nawet gdy jest wkręcony czy wykręcony zawór nr 3. Dlaczego tak się dzieje?

post-172221-0-34987800-1457359473_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

bo przyczepe podpina się pod dolne złącza... najlepiej pod prawe dolne przy czym zaworek 3 nalezy wykręcić (100% pewny nie jestem tego zaworka). Wajche roźdielacza do przodu aby dźwignac, do tyłu aby spuścić

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Tylko że jak podpinam pod lewą stronie pod wyjścia czy to górne czy dolne złącze  przyczepa się wywraca. Jak pod prawą stronę złącz dolne lub górne nic się nie dzieje.

Opublikowano

Masz dwa pary wyjść hydraulicznych jedna para pionowych wyjść sterujesz poprzez ruszanie dźwignia w kabinie popychając ja do przodu ciśnienie podawane jest na dolne wyjście. W przypadku podpięcia jednego węża podepnij pod dolne i popchnij dźwignię i przyczepa zacznie się unosić w przypadku opuszczenia cofnij dźwignie do tylu i powinno opuszczać. W moim MF 3080  tak właśnie to działa. Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v