Skocz do zawartości

Przednie opony do c-330/c-360/pochodnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja kupiłem oponki Good Year, ale produkowane w Turcji, kosztują po 165zł, czyli tyle ile Dębica, ale mają dwa rowki i szeroki pasek w środku. Tylko te były z takim bieżnikiem. Zobaczymy ile wytrzymają. w końcu to Goog Year.

Opublikowano

witam mam pytanie jakie oponki założyć do c-360 3p z przodu zeby były szersze słyszałem ze od busa jakies ale jakie zeby pasowały dokłóadny ozmiar bo takie 225/75 r16 to by były eleganckie tylko czy będą pasować na felge bo takie to w wulkanizacji zdarte to sie po 20 zl kupi a przy traktorze to by jeszcze duzo pochodziły

Opublikowano
:) no ale kolego na ci zdarte opony,16 calowe na pewno by pasowały ale nie od busa tylko z terenówki z ładnym jeszcze bieżnikiem na all...o znajdziesz bez trudu :)
Opublikowano

przedmowca ma racje. lyse opony sie nie nadaja bo gdy ciagnik zlapie troche blotka pod przednimi kolkami to nie skrecisz tylko bedzie cie sunac prosto.osobiscie wole te opony standardowe z tymi paskami.glupi tego nie wymyslil i takie w traktorach bez 4x4 powinny byc.chyba ze potrzebujesz na laki.to wtedy rozgladalbym sie za oponami z terenowki.

Opublikowano

ja mysle ze to nie bedzie za dobre rozwiazanie bo bedzie za maly bierznik i na polu bedzie ci sie przod slizgal przy skrecaniu szczegolnie przy orce lub wywozeniu obornika wiec radze troche zainwestowac i kupic zwylke oponki

Opublikowano

co wy mowicie ja mam teraz przy 3p od takiego małego woza tam były 16 więc założyłem ale one sa takie samo waskie jak normalne i bieżnika mają bardzo mało i przy niczym mi nie przeszkadzają no moze najwyzej troche trudno było by nawrócić jak by na błocie na uniesionym agregacie bo wtedy przodek robi się leciutki

Opublikowano

Przecież 30 nie ma napędu to według mnie przednie kapcie są mało ważne. Chyba że mówimy o szerokości to jak miałem bliźniaki w c360 to sie troche lepiej wiosną wjeżdzało :)

Opublikowano

Ja kupiłem oponki Good Year, ale produkowane w Turcji, kosztują po 165zł, czyli tyle ile Dębica, ale mają dwa rowki i szeroki pasek w środku. Tylko te były z takim bieżnikiem. Zobaczymy ile wytrzymają. w końcu to Goog Year.

czyli wytrzymają ci 'dobry rok" :lol:

Opublikowano

Mam taką oponę jak w drugim linku. Mam ją koło 2 lat. Ciągnik pracuje głownie z turem i jest przeciążony i za duże ciśnienie w kole. Nie widać aby opona miała jakieś ślady uszkodzenia.

Opublikowano

do ciagników najlepiej pasuja 20stki jak w ciezkiej seri na te felgi przy TURach najlepiej wrzucic 8.25 lub 9.00 a do prac lekkich org 7.50 albo 6.50 przy tzw miedzyrzedziówkach wieksza srednica mniejsze opory toczenia do lekkich prac jak opryski czy nawozy wyzszy przeswit pomaga bo na org czesto przy rzepaku byly sciezki zawałowanego/połamanego zboza a miekka os od 4011 lub 385 zalezy od belki czy plaska czy okragla poprawia konfort pracy jak ktos potrzebuje jak to polaczenie wyglada moze zobaczyc w mojej galeri bo sprawuje sie fenomenalnie w tym roku juz 6 ciagników oprocz mojego jezdzi na osi od 385 kazdy sobie chwali lekko sie kreci nawraca sie 60tka lepiej niz 330 lepszy promien skretu

Opublikowano

Dlaczego miałaby nie wytrzymać?

Zauważ, że indeks nośności często jest taki sam dla opon 6. i 8. płóciennych w tym rozmiarze, a to on określa ile dana opona wytrzyma nacisku. Indeks nośności 98 to 750 kg na oponę przy maksymalnej prędkości opony. 

Opublikowano (edytowane)

chciałbym zmienić opony przednie na zwykle płaskie od wozu R16C bo żeby się lzej kręciło a potrzebuję tylko na sianokosy,

musze strasznie silnie krecić kierownicą aż strzela w łopatce,  moje obecne opony  w c330 to dębica z rowkami anp 6.00-16

Edytowane przez lolek2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez Czarek525
      Witajcie. Planuję zakup nowych opon o rozmiarze 16,9R34 (420/85R34). Zastanawiam się nad takimi modelami : Alliance Agristar II, SEHA AGRO 10, Ascenso TDR 850 i ewentualnie BKT AGRIMAX RT855.
      Posiada ktoś takie opony ? Jak trzymają rozmiar ? Jak z samooczyszczaniem się z gliny i ziemi ?
      Jakie polecacie opony z niższej ewentualnie średniej półki cenowej ?
    • Przez Radek11111
      Witam, potrzebuje pomocy. Prowadzę firmę budowlaną, która zajmuje się również robotami ziemnymi. Do transportu urobku zakupiłem ciągnik new holland t7550 oraz przyczepę wywrotkę meiller kipper 18t ( potrzebuję wywrot na trzy strony z racji pracy na drogach). W przyczepie opony ciężarowe 385/60 r22,5 piasta 280mm. Wystarczy że jest trochę mokro albo miękko i ciągnik z przyczepą zakopuje się. Z jednej strony usłyszałem że przyczepa samochodowa za mało naciska na ciągnik ( z tym nie jestem w stanie nic zrobić ), z drugiej usłyszałem że problemem są opony ciężarowe. Moje pytanie jest takie czy da radę założyć oponę rolniczą do felgi ciężarowej i czy przy mojej feldze 11,75 szerokości da coś założenie opony rolniczej szerokości 400 czy może przy tej dmc przyczepy ta opona i tak jest za wąska ? Zastanawiam się jeszcze nad kupnem felg 22,5x14 i wtedy opona 500/60 ? Czy może ktoś miał taki problem i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Z góry dziękuje za podpowiedzi. 
    • Przez Dawix321
      Cześć, czy ktoś w was może ma u siebie w ciągniku któryś z wymieninych opon: 
      - Kabak 
      - Ozka 
      - MRL 
      Zaoferowano mi takie do Zetora potrzebuje je w rozmiarze 16.9 R34 i zastanawiam się, na które się zdecydować. Może sami macie u siebie takie założone, lub ktoś z waszej rodziny czy znajomych i moglibyście krótko opisać czy warto na któreś z nich się zdecydować.  Dodam, że wszystkie są 14-sto płucienne. Pozdrawiam! 
    • Przez kuna9977
      Czy ktoś ma doświadczenie z tanimi oponami np. Oska, ascenso. Jaką tanią firmę byście polecili do KOMBAJNU za oske 2500 netto, petlas 2600  a np. używana trelleborg 1500-2000 tyś sztuka bieżnik mniej niż 50% jak uważacie lepiej kupić używaną markową czy tanią nową. Używek jeszcze nie byłem jechany oglądać więc też nie wiadomo jak wyglądają czy nie są popękane kupując nowe dołożę 1000-2000 za dwie. Petlas mam w rozrzutniku 3 rok i nic się nie dzieje 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v