Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

najtaniej będzie odwiedzić kumpla rozebrać mate z cnqecento :lol:

 

ale tez muszę pomyśleć nad błotnikami bo została sama tapicerka a tam pianka faktycznie cała się wytarła -_- ale jak zacznę rozkręcać tapicerkę i próbować podkładać piankę to tego nie wytrzyma, polecilibyście jakiś alternatywny sposób?

Opublikowano

ja w c360 mam zamiar zrobić ala podłoge przy zwolnicach i z przodu, wyłozyc flicem z samochodu grubą warstwe z kawałków kwadratowych, i na to kupic mate wygłuszajaca samoprzylepną żeby nie chłoneło wilgoci efekt jakis musi byc :). Kup sobie klej wejdz w maty wygłuszające na alledrogo i w którejś ofercie było że maja w sprzedazy takze kleje :) Napewno przykleisz nia pianke.

Opublikowano

noo ja tą piankę co mam to używałem w swoimi 3p pomiędzy zbiornik paliwa a deske i kabina a maska, miało to na celu żeby zimom nie wiało, ale naprawdę też bardzo wyciszyło silnik że go nie słychać (abstrah*jąc skrzynia i tylny most u mnie stosunkowo cicho pracują :rolleyes: ) i od tego wziąłem pomysł żeby wziąć się za tego ruska, też mam palny co do równej podłogi w 3p ale na to potrzeba chyba miesiąc nudów i chorego zapału :wub:

Opublikowano

noo i to dopiero cieszy kiedy przedtem radio było słabo słychać a teraz obniżyło sie chociaż o kila db :wub:

 

mój cholernie wyje na 9 biegu aż wszystko drży a jak dostanie obroty 2500 obr/min to masakra no i przedtem przy podnoszeniu mocno hydraulika buczała to bardzo mnie też wkurzało ;[

Opublikowano

jutro zrobię ci zdj bo sam nie wiem od czego to jest ktoś mi to przywiózł czy jakieś palety w firmie były owijane mam kilka rodzajów tych pianek i testuje które lepiej wygłuszą, mam taką czarną twardą dobrze się ją wciska pomiędzy blachy albo, a ta druga jest taka elastyczna, jak kiedyś kanapę rozcinałeś to taka żółta tyle że ona ma z jednej strony pory a z drugiej jest gładka grubość 1,5 cm a jeśli chodzi o podłogę w c360 to bym bym położył wełnę mineralną (taką jak w domu) URSA ;) ciągnika zbyt szybko nie kupię i tyle godzin w rusku trochę komfortu się należny B)

Opublikowano

ja mam na podłodze filc, 2 razy piankę i dodatkowo wykładzinie i dość sporo wytłumiło to, ale też w ostatnim czasie zrobiłem wygłuszenie całej tapicerki, mianowicie zdjąłem tą "skaję" z błotników, podłogi i wszędzie podłożyłem filcu, efekt zadowalający, dodatkowo jeszcze wyciszyłem zeby tak hałas nie szedł do kabiny, pod spryskiwaczem zrobiłem taką sciankę, i pomiędzy szparami zbiornika oleju hydr. zapełniłem te przerwy. jeszcze od środka jak jest obydowany rozdzielacz obkleiłem te balchy filcem :)

Opublikowano

Szkoda Twojej fatygi i kasy,nie pomoże woda z Wisły na lepsze wygłuszenie gdy szyby przepuszczają hałas, już to przetestowałem.w pierwszym etapie wygłuszyłem pod kierownicą i całą podłogę i wszystkie zakamarki ,było ciszej, uważałem że to za mało i jeszcze dołożyłem wygłuszenia i efekt bym mizerny,hałas idzie przez szyby.

Oczywiście jeśli nie masz wygłuszenia i je założysz poziom hałasu się obniża dość znacznie.

Opublikowano

przecież szyby nie przepuszczają hałasu jak są dobre uszczelki zwłaszcza w drzwiach uszczelki muszą dobrze przylegać B)

 

wiadomo mercedesa się z niego nie zrobi ale jak wyciszyłem pulpit naprawdę znaczna różnica :)

Opublikowano

E no z tymi szybami to lekka przesada. Dla czego np. w zetorze małej serii który ma większą powierzchnie szyb i zdecydowanie głośniejszy silnik jest ciszej?

W ruskim same zegary ciężko wygłuszyć. Najlepiej było by zbiornik z olejem wywalić i zrobić normalną grodź. Do tego dołożysz szczelność drzwi która nie jest idealna, kilka szparek w podłodze koło dźwigni i decybeli przybywa.

Opublikowano

Szyby to nie przesada mają duży przepływ hałasu.. Ale jak już pisałem nawet stary koć pod zegary to więcej niż nic.Teraz mam w planach podklejenie wygłuszenia pod maskę.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie. pewnie oklejenie maski silnika od dołu jeż by dużo zmieniło mimo że jest ona tylko szczątkowa. Pochłonie hałas który nieodbity od blach nie trafi do kabiny.

Trzeba by jeszcze przejrzeć górny pulpit kabiny pod względem szczelności. Super spasowania tam nie ma a hałas ma dostęp pod rantem dachu.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

siemanko, nie mam zamiaru zakladac nowego tematu wiec napisze tutaj. mam mtz 1025.2 rok 2012 od dwoch tygodni wszystko jest okej procz jednej rzeczy, a mianowicie zastanawiam sie skad wzial sie luz na walku wom? jak zlapie go i przekrece w prawo i w lewo jest ok ale jak ruszam nim do gory i w dol i na boki to pojawiaja sie luzy? jak to zlikwidowac ?

Opublikowano (edytowane)

Macieju zapytaj w przeznaczonym do tego temacie, lub zaloz swoj.

a wracajac do wygluszenia, to w moim MTZ 550 blachy pod zegarami sa raczej oryginalnie wygluszona taka gabka, pokrywa zegarow ta od str szyby tez oklejona, na podlodze pod dywanikiem fabryczna mata, filc/bitum, tylko juz ten bitum prawie caly odpadl.

Edytowane przez zbyszekbrzuze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v