Skocz do zawartości
pronarek

wyciszenie kabiny w mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pronarek    2

piszcie jakies swoje propozycje wyciszenia kabiny w mtz bo ogólnie doszedłem do wniosku ze w tej kabinie jest nie wiele lepiej niz w 360 i prawie wcale nie słychac radia :angry:

 

P.S

jak najtansze propozycje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid6b1    0

wyciszona kabina to szczelna kabina aby nic nie było poodginane i jest super mi tam radio gra ale pianka myślę ze nie powinna zaszkodzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Kilka razy już sugerowaem na forum, ze najtańszym sposobem wyciszenia są zatyczki do uszu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

a ostatnio stosowałem przy kosiarce tylko żę chustecdzki ,dobrze że miałem ze sobą

Teraz nie dziwie się żę traktorzyści w PGR-ach jeżdzili po pijaku na trzeżwo nie wytrzymaliby tyle czasu pracować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    123

Czy ktos ma jakies dane o glosności w róznych typach i modelach ciągników? Wiem ze w nowych Belarusach poziom chałasu wynosi 83 dB a jak to jest u innych producentów? Ile moze byc w takiej zwykłej c 360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

W zwykłej C-360 moze być troche ponad 100db.

 

Dużo danych o głośności w kabinach jest na konedata.net

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    123

No to z tego co tam sprawdzilem John Deere New Holland i Case maja hałas w kabinie na poziomie 72-74 dB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najlepszy wynik o jakim słyszałem to ok 69 dB w jakimś nowym Fergusonie, w samochodzie jadącym 100 km/h jest ok 68, przy 130 km/h 70 dB( Alfia Romeo 1,9 JTD-takie wyniki znalazłem na szybkiego w necie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Wedlug mojego czujnika glośności, w pronarze przy max obrotów, na asfalcie mam 97 db

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    123
Wedlug mojego czujnika glośności, w pronarze przy max obrotów, na asfalcie mam 97 db

 

czyli sporo. ciekawe ile Twój pronar ma dB wpisane katalogowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Wedlug mojego czujnika glośności, w pronarze przy max obrotów, na asfalcie mam 97 db

A mierzyłeś w innych ciągnikach? Jestem ciekawy ile dB ma zetor 7211.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    170

Mariusz dużo nie ma bo jak masz szczelnie pozamykaną kabine to jak włącze radio to 22 vol wystarcza spokojnie a przy otwartych szybach bocznych i tylnej to 40 vol ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    123

Tylko trzeba tez zauważyć ze w nowym traktorze wyciszenie bedzie na poziomie katalogowego w starych np 20-letnich pojawiaja sie szpary dziurki i takie tam rozszczelnienia co powoduje zmejszenie wyciszenia... no chyba ze ktos cos sam maisterkował wiecwtedy wyciszenie moze wzrosnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6441    2

czytałem, że najciszej jest chyba w new hollandach serii t7000 poniżej 69,6dba, a co do mtz to najlepsze byłyby chyba maty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    123

ostatnio przegladałem forum i jest gdzies post w którym ziomek opisuje jak wyciszył swojego c 330. nysle ze powinienes go poszukac w koncu traktor to traktor a metoda uniwersalna byla (sporo pianki gumy i filcu). No moze jak bede miał troche czasu to sam poszukam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    359

odkopuję temat :lol: w moim mtz 82 (duża kabina nie sportowa :rolleyes:) pod wycieraczkę na podłodze położyłem filc i zero efektu, jak orałem zauważyłem że największy hałas idzie z tablicy rozdzielczej, jak się temu dokładnie przyjrzałem, pod tablicą rozdzielczą goła blacha nic no to boki panelu rozkręciłem i powstawiałem taką piankę z jednej strony ofoliowana myślę ze dużo dało :huh: ktoś z was bawił się w w ogóle w wyciszanie ruska? Obawiam się trochę czy mi teraz olej w hydraulice się nie zagotuje, cały rozdzielacz praktycznie obłożyłem pianką, :ph34r: jak oram duża ilość ciepła z hydrauliki idzie na kabinę ale z drugiej strony wyciszenie bez tablicy rozdzielczej jest bez sensu -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    583

U siebie odkręciłem trzy blachy spod deski(nowszy typ deski) i wykleiłem pianka 20mm. Podłoga jak kupiłem ciągnik dwie warstwy filcu. Muszę jeszcze wyłożyć podłogę pod fotelem kierowcy i uszczelnić dziury w miejscu ręcznego gazu i reszty dźwigni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Pod tablicę i cały ten kokpit upycham w każdy zakamarek ile tylko się da wełny mineralnej, Na podłodze dwie warstwy filcu, pod fotelem pianka, Silnik ok cichutko, ale skrzynia po drodze i tak daje po uszach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    359

http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-z-filcem-tlumiacym-50-x-50-393-i4004507390.html

 

takie coś macie na podłodze? zastanawiam się co ma największą skuteczność pianka taka od kanapy :rolleyes: kiedyś rozbierałam tapicerke w seicento to na podłodze własnie jest taki filc

 

własnie ja mam taką piankę i z jednej strony ona ma folie i własnie zakładałem folią do kabiny nie wiem czy dobrze :ph34r: tak mi się wydaje że pianka powinna lepiej tłumić niż filc albo dam to i to podłoga jest stosunkowo głęboka :lol: najgorzej przy pedałach trzeba przykręcić jakoś :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    583

No coś takiego.

Pianka na podłodze szybko się niszczy. Ona nie nadaje się w miejsca po których się chodzi. Z czasem zgniecie ją na nic i zetrze się w proch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×