Skocz do zawartości

Problem z hydrauliką


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

podkręć zawór na rozdzielaczu jednym i drugim po pół obrotu i sprawdź :) Powinno pomóc :) pozdrawiam :D

 

@johndeere6620see spoko przy nowym sprzęcie bez serwisu się nie obejdzie.A w tych starych klamotach nikt nie wie o co biega.

Edytowane przez Marcin91
literówki
Opublikowano

Balcerek to w koncu regulator? czy zawór? tydzień będziecie tak wymieniać i wam to nic nie da... dokręcenie zaworu wzmaga grzanie oleju, a w takiej prostej hydraulice jedynym szybkim sposobem znalezienia przyczyny jest macanie po kolei elementów roboczych i rurek do nich wchodzących i wychodzących, czyli trzeba szukać gdzie wchodzi chłodny olej a wychodzi wrzątek lub gorący olej.

Czyli odpal zimnego bizona, daj mu obroty i po kolei macaj rurkę idącą od pomy olejowej pod pomost, następnie regulator przepływu, gruba rurka to zasilanie, ma mieć taką temp. jak przy pompie, a jeżeli na orbitrol lub rozdzielacze z regulatora idzie wrzątek masz odpowiedź, następnie rozdzielacze sprawdzaj przed rozdzielaczem i za rozdzielaczem, niekiedy sprężyny w nich pękają, lub rozkręcają się suwaki, zgaś po jakimś czasie silnik i dotknij pompy hydraulicznej, nie może się zbytnio grzać, kiedyś w moim się zatarła też nie podnosił dobrze i gotował olej... to proste, pomyśl trochę i pomacaj jak nie napisze co :D

Opublikowano

Gdy uruchomiłem silnik na około 30 min żadna rurka się nie grzała. Kiedy kilkanaście razy podniosłem heder olej w układzie zrobił się gorący i pompa też jest gorąca.

Opublikowano (edytowane)

Na pusto bez obciążenia ci się nie zagrzeje!!! no chyba że pompa jest zatarta lub rozdzielacz niedomknięty.

A teraz przeczytaj mój post z 8.07 trzykrotnie, a jak niezałapaleś przeczytaj jeszcze 20 razy i zrób tak jak tam pisze od polowy posta do końca, no chyba że trzeba ci to narysować!!! :D

Tak w ogóle to mam dziwne przeczucie że coś tam siedzi w rozdzielaczu dwusekcyjnym, np. rozkręcony suwak sekcji, pęknięta sprężyna itd i jeszcze dokręcony zawór redukcyjny.

 

A i jeszcze jedno, takich mechaniorów co mówią np. "ja to bym wywalil rozdzielacz" czy inne elementy wywalaj od razu z podwórka. Prawie wszystko da się naprawić, niestety prawie wszystko.

Edytowane przez bobytempelton
Opublikowano

Witam Panowie. Mam problem: wymienilem filtr oleju oraz uszczelniłem orbitrol. Orbitrol jest na 100% sprawny. Padła mi cała hydraulika, nic nie działa, olej jest. Wczesniej wszystko dzialalo prawidlowo. Od czego zaczac szukac przyczyny?

Opublikowano

Przy wymianie filtra hydrauliki nie ma co zepsuć za bardzo, nawet krzywe włożenie wkładu jego nie spowoduje takiego efektu, wygląda na to że coś z orbi-trolem jest nie tak albo nie tak podłączyłeś rurki do niego, upewnij się czy dobrze podłączyłeś, jeśli dobrze to ja bym zaczął zegarem mierzyć ciśnienie w różnych miejscach i po tym próbować dojść do celu.

Opublikowano

Mam takie pytanie. Cieknie mi z rozdzielaczy, (na glowiczkach) wymiana oringow pomaga max na kilka godzin pracy. Wszystkie oodzespoly pracuja poprawnie(heder w pozycji podniesionej ni opada,)i troche szkoda mi dac prawie 3 tys na nowe rozdzielacze. Czy jak rozkrece sekcje i powymieniam oringi to da rezultat, czy niema sensu i kupic nowe? A jezeli nowe to czy kupowac orginalne z tucholi? A moze sa jakies zamienniki w nizszej cenie, ktore podzialaja kilkanascie lat?

Opublikowano

Jak pisze poprzednik dobre oringi i powinno być ok. tam nie ma prawie ciśnienia. A tak na marginesie skąd tam się bierze olej ?

 

Możesz też wymienić same głowiczki, a z wymianą oringów pomiędzy sekcjami to uważaj z skręcaniem rozdzielacza bo otwory pod suwaki robią się jajowate.

 

Wymieniając kiedyś głowiczkę przy cyklopie (bo urwał się ten środkowy trzpień na otworze) to tam było suchutko tzn. nie było oleju w głowiczce.

Opublikowano

Co do oringow to kupowalem caly komplet oringow do rozdzielacza i wymiar napewno byl jak nalezy. Tez zmienilem 2 glowiczki i ten sam problem zaczely tez przepuszczac. Uwazam ze przepuszcza na sekcjach bo jak odkrece glowiczke to olej kapie dosc mocno. Poradze sobie sam z rozebraniem i wymiana oringow na sekcjach? Zaznacze ze rozdzielacz jest orginalny czyli ma juz 23 sezony.

Opublikowano

Witam,

 

Mozę ktoś zrobić zdjęcie pod pomostem tu gdzie jest regulator przepływu oleju?

 

Strasznie ciężko chodzi mi kierownica, kupiłem nowy regulator przepływu i chciałem zamontować ale ten który mam zamontowany jest całkiem inny.

Nie chce go zepsuć zakładając odwrotnie.

 

 

post-38368-0-39326200-1372489552.jpgpost-38368-0-76362300-1372489564.jpg

 

Dzięki

Opublikowano (edytowane)

Witam. Otóż chciałbym się spytac jak rozebra siłownik podnoszenia hedera ponieważ chciałem wymienic uszczelnienia bo troche leci olej. Zauważyłem ze z siłownika wystaje taki drucik i to chyba to jest cały klucz do tego wszystkiego żeby to rozebrac ale jak to zrobic?? Bizon jest z 89r na sprężynach. Rozbierał to ktoś i wie jak to zrobic.??

post-27606-0-83331600-1373025329_thumb.jpg

Edytowane przez MrTomo1919

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez k1rum
      Witam chciałem dzisiaj wyjechać w Pole ale bizon nie chce odpalić. Przy wciśnięciu rozrusznika nie kreci kołem zamachowym tylko słychać takie "pstrykanie". Akumulatory naładowane, zaraz jeszcze spróbuję podkręcać kable może w tym jest problem. Nie wiem czy wymieniać cały rozrusznik czy tylko wyrzutke, z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Ukson
      Wał napedu podsiewacza, lewa strona koło blaszane, prawa koło pasowe do wytrzasaczy. 
      Pytanie, jak osadzić łożysko prawe na tym wale? Według katalogu osłona 35mm (wewnatrz),ta plastikowa, dojdzie tylko do rantu gdzie 35mm przechodzi w 40mm - tak jak na zdjeciu. Jak osadze do osłony to łożysko bedzie około 1cm od rantu. Na wale widze, że jest "obtarte" tak jakby oslona chodziła za rantem po 40. Nie przyjrzałem sie wczesniej jak to tam bylo. Po starych osłonach widze, że nie ma tam takiej żeby weszla w obudowe łożyska i jeszcze na wał na tą cześć gdzie jest 40mm.
      Potrzeć po katalogu to osłona do rantu z minilanym luzem, a łożysko wtedy tak, jak obudowa z tą plastikowa obudowa to wypozycjonuje.
      Dodam, że piasta koła blaszanego była na równo z końcem wału, a koło pasowe po drugiej stronie osadzone głebiej tak, że wał wystawał za rant koła 2cm.
      Mam wrażenie jakby wcześniej to było złożone za bardzo w prawo, to znaczy wał przesuniety za bardzo w prawo względem reszty.
       


    • Przez Wopl
      Mam do wymiany sprzęgło na gardzieli. Teraz nie wiem jak najszybciej to rozebrać.
      Szybciej będzie wyjechać całą gardzielą czy odkręcać te kątowniki?
    • Przez bizonio
      dzień dobry jakej firmy  klimatyzacje do bizona z056 polecacie i czy lepsza wodna czy elektryczna ?
    • Przez ARTI2019
      Cześć, post z zapytaniem czy wie ktoś gdzie można dostać częsci do przystawki Rolmako chodzi mi o części do lewej kosy zaznaczone na czerwono na zdjęciu, Lubelskie Podkaprackie a najlepiej przez internet 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v