Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jeśli czujnik jest mocno uszkodzony, to faktycznie nie ma co się bawić w rozbieranie i jego naprawianie.

 

@mirro

Pręt w czujniku przesuwając się zmienia indukcyjność cewek.

Opublikowano

Czujnik rozebrany i nie uszkodziłem.

Pręt był zgięty, wyprostowałem go , ale problem jest nadal tego typu, iż po podnoszeniu do gory pompa sie nie wyłącza nawet gdy ramiona sa juz na max do góry.

Nawet przy wykręconym gdy wcisne ten pręt podczas unoszenia to powinni sie ramiona zatrzymac a wgl nie reaguje. Nawet nie reaguje to pokrętło do wysokosci podnoszenia.

Opublikowano

Może coś źle złożyłeś w tym czujniku i sygnał nie może uzyskać odpowiedniej amplitudy. Głębsze wkręcanie czujnika (oczywiście z umiarem, aby znowu nie uszkodzić czujnika) nie powoduje żadnych zmian?

Opublikowano (edytowane)

wczesniej wymieniał mi tą cewke elektryk i jak go odebrałem to bylo tak samo jak teraz a głebsze wkrecanie czujnika nic nie daje

Edytowane przez krzysiu12
Opublikowano
1 godzinę temu, lukbold napisał:

może zapowietrzone siłowniki, może luz na wale łączącym ramiona podnośnika

olej byl spuszczony bo robilem synchronizator i 2 miejscach rozjechany filtr nowy powinien sie sam odpowietrzyc czy malo oleju to by nie podnosil obciarzeniem a niedrga tylko pusty jak by mial powietrze czy ta rurka z oringami to by sie olej pienil

Opublikowano
6 minut temu, lukbold napisał:

możesz mieć powietrze w siłownikach.. to się samo nie odpowietrzy jeśli tak jest

jak je odpowietrzyc popuscic weze co do nich dochodza

Opublikowano
3 godziny temu, lukbold napisał:

na szczycie siłownika powinien być korek odpowietrzający

dziala z boku sa na kluczyk korki popuscilem dwa i podnioslem i opuscilem i nie drga dzieki za podpowiec myslalemze to pompa obylo sie bez wyjmowania

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v