Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
V12

7045 zapowietrza sie

Polecane posty


V12    10

Witam

Zetor na starym typie pompy

Zawór zwrotny zmieniony pompka zasilajaca zmieniona filtry nowe

Wielkie problemy z zapalaniem jak postoi ok 1,5 godziny rano to wogóle

Pompowanie reczna pompka nie kiedy nic nie daje czuc powietrze bo wypycha tłoczek

i szklance widac banieczki powietrza

dopiero po odkreceniu odpowietrznika na pompie lub filtrach zaczyna tłoczyc i słychac zawór zwrotny

Wszystkie pokładki nowe wycieków nie połaczenie zbiornik pompka szczelne a mimo to jak cignik chodzi to wydac w szklance bańki powietrza

JUz nie mam pomysłow chyba wadliwa jest pompka zasilajaca chociaz na starej robiło sie to samo

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


Luke16    156

zmiana przewodów powinna pomoc na 99% ;) miałem to samo w 7211 wymiana przewodów i pompki pomogła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

jak pełniej to lepiej jest no pompka jest nowa i które przewody sa z zmiany były sprawdzane cisnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50
jak pełniej to lepiej jest no pompka jest nowa i które przewody sa z zmiany były sprawdzane cisnieniem

Nie rozumiem tego tekstu, może ktoś przetłumaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piotrkrk25    0

jak przy pełnym zbiorniku się nie zapowietrza to masz dziurawy przewód w zbiorniku i dlatego się zapowietrza. ja tak miałem w t25, podłączyłem przewód od dołu i teraz wszystko gra, tylko nie wiem czy w zetorze tak się da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hinco    0

JA po regeneracje pompy musiałem pompować rano, jak chwile postał to nie ale z rana obowiązkowo-pogodziłem się-'ten typ tak ma' ale pewnego razu stwerdziłem że podokręcam wszytko co sie da-najgodzej miałem na pompce ręcznej tam spor dokręciłem i na jednym z przewodów 'z tyłu' pompy- pomogło ;) Przed regeneracją po wymianie filtrów też miałem poblemy z tym-odstojnik ale teraz hula i moc ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

center    8

hmm jasne że tak tylko że nie ma tam przewodu tylko w zbiorniku jest rurka metalowa i ona rdzewieje :-D maleńka dziurka niewidoczna gołym okiem i już łapie powietrza :-D polecam wymiane nie jest problem to wymontowac:-D A przewody zasilajaće ze zbiornika jak są popękane czy zapocone to wymieniaj i się nawet nie patrz:-D a i ściski przejżyj norme polecam:-D a u mnie problemem był przewód nadmiarowy na wtryskach tam łapał:/ :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaroweres    6

jak już nie masz pomysłów to spróbuj bez odstojnika przy pompce... Może to pomoże... Ja też to miałem i nie wiedziałem co jest bo wszystko sprawdziłem i okazało się ze gumka przy kieliszku odstojnika zamykała dolot paliwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


m11031993    3

jak by Ci nie chodziło jeszcze to wywal odstojnik a zostaw samą pompke u nas też tak było w zetorze 7245 i na pełnym chodził a jak juz było mało paliwa to przygasał a jeszcze jedno spróbuj go zrana zapalić na paliwie z bańki że podpiąć nie do zbiornika tylko do bańki 5L i zobaczysz co sie będzie działo bo w zetorze jest zbiornik nisko to ssie paliwo a jak nie to tak jak u nas kupiliśmy nową całom pompke z zaworkiem zeoroską orginalną i jest narazie spokuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

iron    398

najlepiej było by pokombinować z jakąs elektryczną pompką od auta ,założyć ją jako dodatkową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rino    1

A przewody przy zbiorniku pod kabina wymieniane, u mnie sie zrobily sztywne ze starosci i tez nie chcial zapalać. Niby byle dokrecone i sztywno weze siedzialy a jednak lapal tam powietrze i jak chodzil to byly w odstojniku banki powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bolo12121    1

Wez bańkę z paliwem kawał węza podepnij pod pompę i będziesz widział jak się nie zapowietrzy wo znak że przewody od baku do pompy a jak zapowietrzy jak wszystko to co pisałeś zrobione jest dobrze uszczelnione to zostaje ci najgorsza opcja czyli zaworki w pompie wtryskowej ja miałem identyczny problem przy DF dzien chodził pięknie postawiłeś na noc rano nie odpali trzeba było odpowietrzać . Tak jak wspomniałeś filtry nowe przewody uszczelnienia pompka i dalej to samo zawiozłem pompę do remontu i teraz wszystko ok .A to wszystko przez to ze zetor ma bak niżej pompy i jak zaworki nie trzymają to ci spłynie i tyle C 360 ma bak nie wiele wyżej to niema takiego problemu bo z rana jak pompa siedzi to tylko będzie zapalał i gasł tak parę razy ale zapali .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Luke16    156

Kuki i jak jeden wężyk pójdzie od baku w tym zachodniaku i kosztować będzie z 1 tyś zł to co wtedy?? ;) A w zetorze wszystko na wierzchu i części na miejscu w groszowych cenach.... Kuki jeżeli jesteś taki mądry to jaki masz ty ciągnik???

 

U mnie w 7211 często występował ten problem wystarczyło wymienić wężyki od pompki do wtrysków i jest już dobrze a niby stare były dobre mikropęknięcia i się też zapowietrzał... teraz jeszcze niedawno pompkę wymieniliśmy na bosha za 250zł i spokój ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacus    100

u mnie postoi 5 min i trzeba pompowac a do wymiany zostaly tylko rurki w baku.kupilem zaworek zwrotny od samochodu i nie wiem gdzie go zamontowac,czy na zasilani czy na powrocie z pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Mam trudna sparwe ale mianowicie mam zetora 5211 91r 4810mtg i w lecie palił do strzału a teraz przy 5-10 stopniach ma problemy z odpaleniem. Po odpaleniu za 2 3 razem kopci jak szalony ciagle gdy sie przygrzeje to nic ale na zimnym tak ma. Dodam oleju nie bierze zawory były nie dawno ustawione Olej jest równo z maxem. Chce to naprawic przed zima bo w zimie nie ruszy pewnie. Pozdrawiam 
×