Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

u mnie z kolei mam zainstalowane świece żarowe od 330, w ten sposob ze wywierciłem otwory i wspawałem nakretki z gwintem takim jak na swiecy, nad 1 i 3 otworem dolotowym w głowicy patrzac od strony chlodnicy, zasilanie jest wziete z tego grubego przewodu ktory idzie do stacyji pod numer 30', poprzez stycznik od forda 70A też od swiec, a pozniej stycznik właczany przyciskiem:) mysle ze prosto opisalem :D aha, no i pali na dotyk zimą

Opublikowano

nie zakladaj swiec zarowych bo akumolatory ci zezre ja mam plomieniowom, taniej wyjdzie :rolleyes:

 

 

 

 

No to dowaliles!!

 

 

W samochodach z akumulatorami 60Ah sa 4 swiece i daje wszystko rade. W traktorze z takim samym alternatorem i akumulatorami rzedu 165Ah braknie pradu.

 

HAHA!!!!!!!!!

 

Jak dziala- a z wypowiedzi wnioskuje, ze dodatkowe swece pomagaja- to zakladaj!

Opublikowano

No jak widać po alegro to nikt tego nie kupował........C-360 z reguły lekko palą więc nie ma co wydawac na to pieniędzy a i swoje pradu napewno przy rozruchu pociagnie.

Opublikowano

ja mam cos takiego i wyszło mnie połowe taniej :P i na pewno się opłaca bo ja np odpalałem 60-tke całą zimę rano około 6 i wieczorem około 20 czyli w okresach największych spadków temperatury i dzięki tej świecy nigdy nie odmówiła mi posłuszeństwa a bez podgrzania to nawet nie masz co podchodzić do ciągnika :P w tym roku niestety nie bede tego używał bo teraz role 60-tki zajmnie mtz i tego się boje

Opublikowano

No jak widać po alegro to nikt tego nie kupował........C-360 z reguły lekko palą więc nie ma co wydawac na to pieniędzy a i swoje pradu napewno przy rozruchu pociagnie.

mam podobne zdanie że bez podgrzania do ciągnika nie ma co podchodzić przy dużym mrozie. a wracając do poboru prądu to napewno mniej pociągnie niż żarowa w c-330, bo to jest płomieniowa czyli na paliwo. i to ono podgrzewa. Dobrze myślę? jak źle to niech ktoś sprostuje.

Opublikowano

Swieca to super sprawa wiem ze 360 dosyć lekko palą ale jak już silnik swoje przeszedł i kompresja robi się słabsza to na zimę jest to super rozwiązanie nie mam pojęcia jak to wygląda co jest w rym zestawie w jaki sposób jest zainstalowana świeca czy prosto jest wwiercona czy tak jak u mnie pod skosem co jest leprzym rozwiązaniem leprzy przepływ na dalsze cylindry a nie tylko na pierwszy wiec mije zdanie jest takie czy zalłożyć napewno tak ale czy konkretnie to nie wiem

Opublikowano

co myślicie o zamontowaniu grzałki w przewodzie wodnym dolnym miedzy chłodnica a pompa wodna, ja mam c 360 -3p i się zastanawiam nad taka grzałka, używa ktoś coś takiego? wiem ze u mnie w 35 jest tez świecą płomieniowa tylko ze przewód elektryczny jest odłączony, gdzie powinien być podpięty??

Opublikowano

Grzałka to tez super sprawa szczególnie jak ma sie kabinię i ogrzewanie bo ugrzejesz sobie płyn grzałką i masz ciepło w kabinie i działa to korzystnie na żywotność silnika :P Poszukaj w galerii to znajedziesz jakieś fotki takich grzałek i na allegro wiem ze kiedyś były :P

Opublikowano
...bo to jest płomieniowa czyli na paliwo. i to ono podgrzewa. Dobrze myślę? jak źle to niech ktoś sprostuje.

 

Prawie dobrze.

Świeca płomieniowa ma w sobie element grzewczy na który "pada" paliwo i się zapala tworząc płomień. Nie wiem ile może prądu ciągnąć, podejrzewam że coś około 10 - 20A

 

Ja osobiści używałem "pochodni" do odpalania w zimie. Ale to było trochę niezdrowe, dużo sadzy oraz popiołu wciągał ciągnik.

 

Plan na tą zimę to wstawić płomieniówkę od transita. Patent już obmyślony tylko kompletować części.

Opublikowano

Świecę płomieniową kupisz za 13 zł tak jak wyżej było pisane, do tego najlepiej stacyjka z MF (16 zł) zamiast elestera, tam podłączyć prąd, świecę i rozruch. Jakiś przewodzik od filtra do świecy, kabelek taki grubszy i to wszystko. Jak sam takie coś stworzysz na pewno wyjdzie taniej.

Opublikowano

Koledzy tylko uważajcie bo świece płomieniowe potrafią strasznie lać (w zeszłą zimę wymieniłam trzy) a co za tym idzie to paliwo dostaje sie do oleju.

W jaki sposób mogło dostać się paliwo do oleju? :P

 

Świece po 13zł od MF mają bardzo nietypowy gwint,nigdzie nie można dostać takiej nakrętki.

Ktoś wcześniej napisał że tokarz kasuje 50zł za dorobienie takiego gwintu.

 

Żeby grzałka zdała egzamin musi być pompa obiegowa,coś jak webasto wodne w samochodach ciężarowych.

Opublikowano

W 3p nie ma chyba żadnego miejsca na wpięcie w stacyjce. Trzeba zamontować jakiś przełącznik. Proponowałbym zamontowanie stacyjki z MF zamiast elestera i tam wpiąć kabel od rozruchu i od świecy.

Opublikowano

Może nie do końca w tym temacie ale....

 

mam 360 ale 3p i wiem że one fabrycznie posiadają miejsce w kolektorze właśnie pod świece płomieniową, ale mam pytanie takie : na ile możliwy jest fakt że uszkodzona świeca tzn. przepuszczająca paliwo(a padają często i to możliwe jest) może trwale uszkodzić silnik?

obmyśliłem jeszcze taką możliwość, żeby założyć jakiś zamykany zaworek między świecą a źródłem paliwa(najprawdopodobniej pompą) i go zwyczajnie zamykać w okresie letnim tak żeby do minimum zminimalizować ryzyko zalania/ uszkodzenia silnika. Jak myślicie ma to jakąś szanse powodzenia?

 

Ps. Myślę że po zakupie takiej świecy każdy sam może wykonać taką modyfikacje i cena 160 zł jest mocno przesadzona

Opublikowano

Paliwo do oleju dostaje się w ten sposób, że jak świeca przepuszcza to jest zasysane razem z powietrzem, jest go za dużo, nie jest rozpylone, nie spala się i ścieka po ściankach cylindra dostając się do oleju. Jako zaworek między źródłem paliwa a świecą można wykorzystać elektromagnetyczny zawór z instalacji LPG.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v