Skocz do zawartości
szpeniek26

Ciśnienie oleju

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

szpeniek26    4

Mam około 1600 mth takie było od nowości , sąsiad też ma pronara i też ma takie ciśnienie, pytałem w serwisie to powiedzieli mi że te silniki tak mają ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    108

a jeszcze przy jakich obrotach mierzyłeś bo jak przy minimalnych i od nowości nie spadło to nie masz co się martwić ja w swoim 1987 mam coś około 3 .Kiedyś przy koszeniu miałem ciut powyżej minimum i przy szybkim zawracaniu na 7 ciśnienie spadało przez chwile do zera ;):(:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    22
Mam około 1600m mth takie było od nowości , sąsiad też ma pronara i też ma takie ciśnienie, pytałem w serwisie to powiedzieli mi że te silniki tak mają ;)

no jesli tak powiedzieli to moze itak, no ale mtz maja takie same motory a tam jakis wyzsze, no a na jakich obrotach miales te 0.2 mpa?


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

To masz dobre cisnienie.Panowie nie popadajmy w paranoje nie wszystkie silniki musza miec po 0,6mpa.0,2 na wolnych obrotach o nie jest zły wynik,na ciepłym tez jest przyzwoicie.Napisz jeszcze jaki olej lejesz do silnika i po jakim przebiegu masz takie cisnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4

Superol Falco, to ciśnienie to miał takie odkąd go kupiłem.Mam go już 6 lat (1600mth), myśle że jakby miało się coś popsuć to już by dawno nawaliło, bo u mnie lekkiego życia to on nie ma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

0,2 Mpa przy bardzo dobrze rozgrzanym silniku to jest niezły wynik. Dla tych co łamią sobie głowę czy nie ma za małego ciśnienia w swoim silniku dodam że minimalne ciśnienie jakie powinien mieć silnik spalinowy wynosi 0,35 bar a więc 0,035 mpa lub jak kto woli 5 psi a czujniki oleju mają nastawione minimalne ciśnienie już od 0,4 bara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

od 20 lat mam ok 2 atm i silnik nie dotykany od nowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

jeśli silnik jest wypracowany to zazwyczaj jest problem z ciśnieniem na wolnych obrotach ,a tutaj jak podajecie( 2 do3 atm) są to wyniki jak najbardziej pożądane . To ,że na wysokich nie wzrasta aż tak znacznie to kwestia ustawienia zaworu przelewowego . Najważniejsze jest to co podaje producent w instrukcji obsługi , jeżeli wystarczy 3,5 to pewnie tak ma być . Piszecie, że przy niskich wartościach ciśnienia też chodzą od wielu lat i nic się nie dzieje ?A oglądał kto silnik od środka , tłoki ,tuleje :)


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

Ostatnio zauważyłem ze w moim mtz-cie spadło ciśnienie oleju a mianowicie na zimnym silniku wynosi 0,25mpa a jak się go porządnie rozgrzeje to spada do 0,1mpa ;) .Od nowości ciśnienie trzymało się na rozgrzanym silniku tak 0,3mpa a przez parę ostatnich tygodni zaczęło powoli spadać.Dodam ze ciągnik jest z 96r i ma przepracowane 2200mtg ojej jaki do niego leje to superol cc.Co morze być przyczyną takiego spadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

Ale panewki by szlak trafił tak z tygodnia na tydzień?Morze to być wina pompy olejowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

macie zegary od ciśnienia oleju w silniku? ja chcem założyc ale nie wiem jaki zegar jakie przewody i gdzie wkręcic je, bo nie chcem pozbywac się czujnika. prosze o porady ciągnik to Pronar 1025a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Trójnik + elektryczny czujnik ciśnienia / mechaniczny + przewód hydrauliczny gięty albo jak elektryczny przewód sygnałowy B)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli trujnik w miejsce czujnika, wolałby mechaniczny hyba bardziej wiarygodny od elektronicznego, dostane takie części wraz ze zegarem w Batowicach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już założyłem zegar, tak jak pisałeś trójnik przewód i zegar, ale nie wiem jakie mam ciśnienie bo nie zapalam bo otkręcone turbo ale już w przyszłym tygodniu będzie to będę wiedział jakie ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid35123
      Witam
      Mam pytanie czy element przedniego napędu zaznaczony na zdjęciu na niebiesko powinien się wysunąć czy trzeba zdejmować cały korpus o góry (czyli jedna z śrub zaznaczona czerwonym kółkiem) ? Jak widać na zdjęciu trochę się wysunął ale dalej jakoś nie chce iść. Rozbierany z powodu dużego przecieku oleju.
      Pozdrawiam.

    • Przez dawidek223
      Witam,
      Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi



    • Przez Rolnik551
      Witam cieknie mi gdzieś koło orbitrola pod kabiną gdy się olej rozgrzeje jak się dostać do orbitrola bo od spodu to rozdzielacz zasłania
    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.