Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

He he i tu jest powiązanie. Paliwo też wpływa na moc. Wyostrza umysł (na chwilę) wzrok (też na chwilę) daje siłę (do walki utrzymanie pionu i...taż na chwilę). Nie dziwię się że ci dopisuje... normalni ludzie piszą w temacie a nie oszołomy. Jakiś czas temu był taki wariot, spokojny człowiek jestem ale mi nerwy na dzika puściły i zarobiłem dyche. W sumie moja wina, dałem się podpuścić. Do 60-ki znalazłem dane regulacyjne do pompy wtryskowej, do 40-ki w ogóle nic takiego nie ma.

Opublikowano

przecież mówię że bez %,było kilka innych spraw co mi poczucie humoru poprawiło.którego i tak nigdy mi nie brakowało.

a co do mocy,lub raczej jej braku-cóż jeszcze można dodać?

Opublikowano

W tej chwili ustawia się je tak samo, części do regulatora obrotów do 40 niewiem czy są dostępne, każdy zakłada od c360, a dawki są takie same , z tym że w 360 max dawka jest przy 2000, a w 40 jest albo 1600-1800 albo liniowo im większe obroty tym wyższa dawka niepamietam już, trzeba by pogmyrać w papierach, albo w ostrówku jest liniowo... niepamietam

Opublikowano (edytowane)

Tak dokładnie tom chodziło mi o kartę w której są wypisane w mm3 dawki paliwa przypadające na poszczególne obroty silnika i tolerancje, dawka wzbogacenia i charakterystyka regulatora obr. W instr. do c-360 jest coś takiego, do 40-ki nie.

 

Dla porównania książkowe zużycie paliwa przez 3-p.

 

http://zapodaj.net/9...dc5d25.jpg.html

 

Różnice w mocy w zależności od zastosowanej jednostki miary.

 

http://zapodaj.net/816e8cc3f6ff.jpg.html

 

 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Ja mam URSUSA C4011. :D

40-tki moc to 42KM przy 2000 obr/min.

to nie jest maksymalna moc tylko można powiedzieć że nominalna

moja 40cha wyciąga 2450 obr/min. :D

Różnica między 40 a 60 to to że

40 ma chyba większy rozrząd o jeden ząbek

miękki przodek i 18-to calowe przednie koła

wałek WOM jest cały a w 60 jest dzielony

40 jest też szybsza

ma tez przewagę w tym że 60 powyżej 2000 obr/min traci moc a c4011 wyciąga więcej koników

Na koniec dodam jeszcze że mam pompę paliwa od 60 :D i gdy jadę na 5 biegu na pełnym gazie to aż się ta pompa poci. po prosty 40-tki mają silniki wysokoobrotowe.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jaki silnik miała 40-tka - wysokoobrotowy? nie rozśmieszaj mnie :lol: a przewagę ma taką że nie ma żadnej przewagi.

Opublikowano

4011 to ojciec wszystkich 60-tek i tyle przewagi. Na pewno nie wyciąga więcej koni w ten sposób co ty opisujesz, nie wszystkie miały resorowane zwrotnice, szybsza minimalnie to zasługa innego przełożenia w zwolnicach. A już 2450 obr. to nie silnik wysokoobrotowy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam kolegę :D zaraz tu nam napiszą że w 40-tkach były te same silniki co w F-16 :lol:

Opublikowano

obroty maksymalne 2450-cóż za osiągnięcie-jeszcze ciężarki nie odleciały.

ja mam ciągniki których obroty nominalne to 2500 i 2600,a maksymalne niespełna 3000-to są silniki wysokoobrotowe-jak na ciągnik.

Opublikowano

silnik wysoko obrotowy- no to pjechałeś

to prawda jest szybsza bo jak piszecie różnica tkwi w zwolnicach rozrząd rzeczywiście jest inny zawieszenie miękkie było ale nie we wszystkich 40-kach pompa wtryskowa jest inna i wom też , po za tym most jest cichszy i przełożenia srzyni inne moim zdaniem lepsze niż w 60 ukłaad smarowania się różni (pompa filtr) i w ogóle to całkiem dobry pataj w porównaniu z 60 oczywiście i gdyby nie ten układ kierowniczy to bym odważył się powiedzieć że dużo lepszy. ale to wszystko pikuś podstawowa różnica TO ŻYWOTNOŚĆ i awaryjność która jest dużo mniejsza niż 60-tki a to za sprawą i wykonania i materjałów które zostały użyte do budowy tego ciągnika.

Jestem w posiadaniu zetora 4011 protoplasty c-4011 więc wiem co pisze. Jakość tego pataja jest zdecydowanie niedoścignionym wzorcem dla c-360. Ja przymierzam się do wspomagania podobno z wózka widłowego pasuje i można kupić za 700 zł na allegro nówka wątpliwej jakości za 2150 to przegięcie.

Opublikowano (edytowane)

obroty maksymalne 2450-cóż za osiągnięcie-jeszcze ciężarki nie odleciały.

ja mam ciągniki których obroty nominalne to 2500 i 2600,a maksymalne niespełna 3000-to są silniki wysokoobrotowe-jak na ciągnik.

Jeśli się nie mylę to takie silniki mają te najnowsze john deer-y

Edytowane przez SebsoN
Opublikowano

4011 jest szybsza a;e słabsza np na 3 biegu bd zdychac a c360 wolniej ale idzie

ale nie zawsze sie to sprawdza...

 

ale c330 nie ma sobie rownych w sw przedziale mocy

a co by było bdyby wazywa tyle co c360 i miała 52km

bo c360 i tak jest silniejsza niz c360 miała by 30km

Opublikowano

Czytałem taką książkę u ursusie napisaną w 1978 to było napisane:

ursus 4011, 42 KM

ursus c 355 , 45 KM przy 2000 obr/min

ursus c 360 , 52 KM przy 2200 obr/min

Te dane potwierdzają tabliczki znamionowe w ursusach 355 (1973) i 360 (1978) które widziałem. W tej książce pisali że zostały zwiększone obroty silnika w 360. Moim zdaniem 355 ma taką samą moc jak 360 tyle że w 360 pomiary mocy były robione na większych obrotach silnika i ciągnik był silniejszy. B)

Opublikowano

moc mierzona względem innych parametrów-taka jest różnica-druga sprawa-mając jednakowe części w silniku(nawet po nr.katalogowych) moc jest różna-zabawne-nie uważacie.

Opublikowano

Nie potrzeba pół silnika wymienić by wzrosła moc o 5 koników.Wystarczy zwiększyć troszkę dawkę paliwa.

W sumie to teraz wszystkie te C4011,355,360 mają już chyba te same pompy wtryskowe a więc mniej więcej 52 KM

Opublikowano (edytowane)

wy wszyscy jestescie chorzy !! Ja mam 4011 i dwa c-360 i żadna moja 60-tka ani inna w okolicy nie mają polotu ani w prędkości ani w mocy do 4011... to tyle w temacie

 

Uspokój się, nie jesteś przy budce z piwem !!!!!!!!!!!!!! +10% za obrażanie użytkowników i post bez sensu !!!!!!!!!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Na chłopski rozum ursus C360, C355 i 4011 mają taką samą średnicę tłoków 95mn, wał korbowy, korbowody pompy wtryskowe koła rozrządu itd. więc jakim cudem mogą się różnić mocą. Jeden diabeł tylko że 4011 i piewsze modele C355 miały szybsze przełożenie czyli 4011 i 355 półoś 12Z a koło zwolnicowe 55Z a C360 półoś 11Z a koło zwolnicowe 56Z.

Opublikowano

Przeczytajcie temat od początku a nie zaczynajcie debaty na nowo. 40-ka miała inny typ pompy wtryskowej i regulatora. Pojemność, fazy rozrządu, sprężanie wszystko idento. Moc miała mniejszą ale też przy mniejszych obrotach wynikające pewnie z innej charakterystyki pracy pompy. Pisanie że jest mocniejsza od 60-ki to bzdura tak samo że jest dużo szybsza. Szału nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v