Skocz do zawartości
GrzechKulik

Ramka tylnej szyby do MTZ-a

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ramka
GrzechKulik    0

witam, przeszukałem cały internet, ale nigdzie nie moge znaleźć tylnej ramy z szybą, kupiłem rok temu traktor i jej nie było. teraz dokupiłem John Deere 550 i jak jade pod wiatr to strasznie sie kurzy.

 

Moze ktoś takową posiada na zbyciu, chętnie kupię, jeśli nie bedzie szyby to trudno, może być nawet sama ramka. aha, ta klapa to do Mtz 820, ale starszego typu z 1989 roku, ale z dużą kabiną.

jak coś poprosiłbym o fotki

nie wiem czy to dobry dział, jak nie to przepraszam i prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    66

lepiej przepraw na rame tylnej szyby bo klapa to niewiadomo o co chodzi

 

 

Zmieniłem tytuł.

PS: uważaj na literówki

Edytowano przez mirasek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzechKulik    0

Chyba dość wyraźnie wytłumaczyłem, prosze o pomoc, chciałbym ją kupić jeszcze przed żniwami. A może znacie jakiś sklep gdzie dostanę takową Ramę z tylną szybą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marcin1987    2

Kiedyś się pytałem o tę ramkę w sklepie Mtz-Belarus w Biskupicach Ołobocznych k. Kalisza to kosztowała ona 150 zł bez szyby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

dokładnie cos kolo 150 - 200 zł w biskupicach wiem ze wuja tam kupywał tez bez szyby bo szybe miał taniej u sąsiada ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzechKulik    0

no cenę to przewidywałem że coś koło 200, ale moglibyście dać mi jakieś namiary na sklep z częściami w mazowieckim fotki jutro wrzuce

a może ktoś ma na zbyciu troszke taniej? prosze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drewienko    0

Jako nowy użytkownik przede wszystkim chciałym się przywitać :). A teraz do rzeczy. Trochę odświerzę temat, ponieważ mam na oku MTZ 80, ale sprowadzony z Anglii i kabina jest bez ramki szyby tylnej. Zauważyłem, że kabina jest inna niż ta typowa duża kabina w MTZ, dlatego chciałbym się dowiedzieć czy można znaleźć części do tych angielskich kabin bo cała reszta jest identyczna? A może warto zrobić taką ramkę i wstawić pleksi, żeby nie wiało po plecach?

A tu zdjęcie jak to wygląda.

post-34439-0-33789600-1300304337_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bububear    1

@drewienko

Ta ramka nie wygląda na skomplikowaną, możesz zrobić sam. Nie dawaj pleksi, nie będzie dużo taniej niż szyba, a jak się porysuje, to nic przez nią nie zobaczysz. Jak nie znajdziesz oryginalnej szyby, to kupisz najtańszą o podobnym kształcie i trochę pokombinujesz. Ja tak zrobiłem w C-330, kupiłem szybę za krótką o 3cm i musiałem trochę przerobić, ale wyszło jak oryginał.

 

Ta z allegro, to ma chyba inny kształt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

ja dzisiaj koledze zrobiłem ramkę do tylnej szyby do mtzeta z profil 20*20 i kątownika 20* 20 koszt materiału 40 zł a szybe dz wstawić u szklarza taką klejoną na uszczelki i będzie wyglądać jak orginał . lepszy by był profil 20*40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drewienko    0

Dzięki za podpowiedzi. Przydadzą się napewno, ale nie przy mtz-cie. Zrezygnowałem z zakupu "anglika", bo znalazłem już inny z "normalną" dużą kabiną (w dodatku kompletną).

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

Najlepszy jest profil 18X30mm.

Fotorelacja jak ja robiłem ramkę:

 

jeśli taki jest to na pewno tak bo 20 jest trochę gruba, a nie wiedziałem że taki jest pozdrowienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez grego
      Mój MTZ miał straszne problemy z odpalaniem, jesli nawet juz załapał to nie był w sytanie wejśc na obroty. Wytypowałem że to wina pompyt wtryskowej.
      Znalazłem u siebie właściwie taką sama pompe, symbol ten sam zdaje się UTN -5, po założeniu i odpowietrzeniu pali na dotyk i wchodzi na obroty, ale...maksymalne obroty to tylko 1600 ob/min. Jak sie dobrze przyjrzałem to nawet tak pisze na tej pompie. Wykręciłem tą śrube regulacyjną, ale teraz max obroty to i tak tylko około 2000. Do sie jeszcze coś z tym zrobić?
    • Przez rastafarmer
      Witam! Dzisiaj rano wlewałem wode do chłodzenia silnika i zauważyłem że weszło jej ponad 20 litrów... Widząc że nigdzie nie ucieka otworzyłem wlew oleju i było tam pełno wody razem z olejem. Przedostała się z kanałów wodnych do silnika, tylko jakim cudem jeśli woda była na noc zlewana do zera...? Może jakaś uszczelka puściła? Dwa dni temu jeździłem ruskiem i już wtedy była woda w oleju ponieważ nawet w przewodach olejowych jest pełno zmarzniętej wody z olejem... Co chłopaki o tym myślicie..? bo mnie już krew zalewa...
    • Przez Matti
      Witam!  Sprawa dotyczy Pronara, ale pisze w dziale Belarus, bo może tutejsi  użytkownicy będą posiadali większą wiedzę. Mam Pronara 82SA z wałkiem WOM na szeroką i wąską taśmę (nr kat 1221-4202010) załączany elektrohydraulicznie. Ma ktoś może wiedzę czy możliwa jest jego wymiana na wałek nowego typ, czyli tarczowy (nr kat 1025-4202010). Z moja analizy katalogów części zmiennych wynika, że tak, ale boję się kupić części w ciemno. Czy w tym nowym typie est jeszcze jakaś regulacja, czy wystarczy podłączyć 2 węże od elektrozaworu do korpusu i będzie działać? Na koniec może najważniejsze pytanie do użytkowników MTZ-ów z wałkiem tarczowym: czy ten wałek jest trwały i niezawodny? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
×