Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
endrius    9

Tak dzisiaj sobie pomyślałem jakby w Pronarze zlikwidował te dwa wyjścia nawiewu przy podłodze a umieścił np. koło głośników żeby można było nakierować na drzwi .Czyściłem dzisiaj filtr powietrza kabiny i zauważyłem że po włączeniu wentylatora powietrze kierowane też jest przez tylnie słupki pod dach . Więc można by było pod dachem jakoś poprowadzić strumień powietrza Jak myślicie było by to możliwe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

Napisałem np. na drzwi , nieraz jak się jeżdzi zimą to szybciej by szyby odparowywały i nawet szybciej kabina by sie nagrzała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaczmarek    268

W pronarze ogólnie jest słabe nagrzewanie. W porównaniu np do zetora 7211 to jest tragedia. Generalnie dpobrze że nawiew jest na dole poniewaz jak wiadomo ciepło unosi sie ku górze bo w zetorze jak nawiewy sa na górze to zamarzają mi nogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

U mnie grzeje bardzo dobrze i szybko, gorzej z zimnym nawiewem, bo zawory nie odcinaja wody i bede musiał wstawić jakieś inne. Powietrze rzeczywiście jest kierowane przez tylne słupki, ale dmuchawe i tak masz na dole za siedzeniem, pod tym podwyzszeniem, nie wiem wiec jak chcesz skierowac w prosty sposób powietrze w inne miejsce. Trzeba kłaść nowe rury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9
U mnie grzeje bardzo dobrze i szybko, gorzej z zimnym nawiewem, bo zawory nie odcinaja wody i bede musiał wstawić jakieś inne. Powietrze rzeczywiście jest kierowane przez tylne słupki, ale dmuchawe i tak masz na dole za siedzeniem, pod tym podwyzszeniem, nie wiem wiec jak chcesz skierowac w prosty sposób powietrze w inne miejsce. Trzeba kłaść nowe rury

 

A które ty zamykasz zaworki żeby było zimne powietrze bo tam jest chyba tylko jeden kranik co wychodzi od silnika . A jak maja MTZ-y zrobiony nadmuch na gorze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Ja mam pronara 82sa i w nim jest kranik przy silniku który przy jakiejkolwiek próbie pokręcenia zaczyna cieknąć solidnie wiec go nie zaczepiam, i jest zawór na przewodzie pod kabiną. Zamyka go sie takim suwaczkiem obok pokrętła do zasłaniania chłodnicy. Ten też nie dziłą, w związku z czym zamierzam po prosty wstawić zwykły zawór kulowy. W moim ciągniku żadnych nawiewów u góry nie ma . Jest tylko na lewą piętę i na szybe przednią. Obieg powietrza zaczyna sie filtrem umiejscowionym nad tylną szybą, nastepnie powietrze jest zasysane poprzez tylny słupek do nagrzewnicy z dmuchawą umiejscowionej nad wlewm zbiornika paliwa w tej metalowej skrzynce, i pod kabiną rozprowadzane właśnie na piete i poprzez przedni kokpit na szybe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

To że tym suwakiem ustawia sie na zimne powietrze to wiedziałem ale o tym kraniku nigdy nie myślałem zeby go zakręcić, może i umnie ten suwak w całości nie zamyka ale teraz spróbuje bo tak to zawsze leciało takie ciepławe powietrze ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

My założyliśmy wentylator podłanczany pod gniazdo od zapalniczki, ładnie dmucha :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Umnie jest bardzo dobre chwilę ciągnik pochodzi i gorąco w traktorku, kiedyś też miałem słabe ogrzewanie bo rura była zagięta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, mam problem z moim Belarusem 952, ładowanie alternatora następuje dopiero po uzyskaniu 1000 obrotów. Przedni regulator napięcia jest nowy. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
    • Przez Piotr54321
      Witam kupiłem belarusa 920.2 i skaśnik paliwa nie działa i gdzie są bezpiczniki w mtz 2018r. producji. Dziękuję za otpowiedzie.
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.