Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dwie strony wczesniej jest opisane wszystko jak podniesc moc elektronicznie sie nie da Wystarczy wkrecic o pol obrotu lub troszke wiecej srubke w pompie paliwowej ukryta pod kapturkiem. mozna to zrobic wkretarka hehe wiec i troszke elektroniki w tym tuningu bedzie ale mozna tez zwyklym srubokretem manualnym zeby prad nikogo nie porazil :D

Edytowane przez timasz
Opublikowano

Mam T5060 i to jest zwykła pompa mechaniczna, bez żadnego sterowania elektronicznego. Nad rurkami wtryskowymi jest osłonka, kapturek, z takim 'cyckiem' należy go ściągnąć, raczej nacinając i jakieś 0,5 obrotu to 8 km.

Wkrecając, tak mi nawet teraz na serwisie mówił.

Opublikowano

Witam . Zamierzam zafundować zestaw upr-siew do t5060 . Da radę z z 3 m?? Agregat grano system vento z wałem rurowym ok 800 kg plus kongskilde ecoline 250 ? waga ok 500 kg ?? Obciązniki Nh ma ok 500 kg , jeszcze sto mogę dołozyć.

Opublikowano

mam t 5060 i pracuje z agregatem talerzowym 2,7m (Henryk Batyra)plus poznaniak 2,7m razem zestaw waży 1550 plus pełen zasyp zboża czyli 180 kilo i nh ma kłopoty ze stabilnością dodam że mam 800 kilo na przodzie

Opublikowano

Ja mam agregat uprawowo siewny amazone do tego ciągnika składający się z brony wachadłowej z wałem rurowym i siewnika D7 (szerokość 3m) i uważam że to zgrany zestaw. Ciągnik jest stabilny z pełną skrzynią ziarna ale ja na swoim mam ładowacz, może dlatego. Niestety nie wiem ile waży zestaw.

Opublikowano

Mam problem z siedzeniem pneumatycznym w swoim 5060 (nie włącza się pompka). Zaglądałem do bezpieczników ale nie znalazłem tam żadnego, który mógłby odpowiadać za siedzenie. Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Też ma taki problem potem sprawdzę.

Ale znikł mi prąd w wszystkich gniazdach i na światłach, postoju i drogowe, podłączyłem kablem z bezpieczników i działa, ale trza to zrobić po robocie.

Opublikowano (edytowane)

Fotel sprawny. Okazało się że był tylko spalony bezpiecznik (F35 + kluczyk dla obwodu świateł stopu i obwodu fotela).

Edytowane przez Jarek22B
Opublikowano

Witam!

 

 

Mam pytanie z dnia na dzień NH T5060 zaczął mieć problemy z odpalanie. Do tej pory było idealnie tylko przekręcić kluczyk i silnik ruszał a teraz jest tak że trzeba na rozruszniku z 10 razy dlużej trzymać aż zaskoczy. Jaka może być tego przyczyna?  Raz się przy tym pojawił błąd 14900 obecnie nie pojawia się nic tylko ciężko pali. i to nei że rozrusznik coś pda tylko jakby paliwa nie łapał... 

 

Bardzo proszę o pomoc

 

Z gory dziękuję

Opublikowano

Potrzebuję schematu  instalacji do T5060. Nie działają mi światła i gniazda od żniw.

Światła podłączyłem osobnym kablem pod bezpieczniki a gniazdo nowe wyprowadziłem,ale teraz  przydało by się to zrobić.

Serwisy Case i NH nie mają schematu

Opublikowano

Witam

Mam taki problem w t5060 świeci mi kontrolka informująca o niskim stanie oleju, ale jak sprawdzam na bagnecie to jest odpowiedni poziom. W czym może być problem?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v