Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzwoniłem jakieś 3 tygodnie temu i coś wspomniał o małym poślizgu w fabryce. W tygodniu spróbuje się z nim jeszcze skontaktować jak sprawa wygląda z tymi opóźnieniami :)

Opublikowano

ceny ciągników i to nie tylko Nh ostatnio uległy zmianie i to raczej nie są obniżki zgadza sie z jednym z przedmówców tych ciągników już praktycznie nie ma a jeśli nawet ktoś ma jeszcze coś z tej serii to raczej nie jestr zbyt chętny do przecen " i tak sie sprzeda " a czy ktoś może powiedzieć coś o realnym spalaniu tego ciągnika u mnie pracował będzie z pługiem unia tur 4*35 agregat us opisany kilka postów wyżej teren mam zupełnie płaski a zienia do najcięższych nie należy

Opublikowano

W wrześniu czy nawet później euro było inne (niższe) niż dziś więc ciężko rozmawiać o cenach sprzed pół roku.

Te ciągniki robią w krajach UE gdzie rządzi euro.

Opublikowano

Ja osobiście zamawiałem dzień po tym jak euro skoczyło w ciągu tygodnia z 4.30 do poziomu 4.50 i przestraszyłem się tego kursu i go zamówiłem. Był to 20 wrzesień, a wiadomo że w NH cennik zmieniają co kwartał i od października miał wejść nowy( który jak się okazało nic się nie zmienił, więc do grudnia ta cena obowiązywała). A szkoda bo szło jeszcze by kilka tyś urwać...

Więc tu raczej chodzi im o to, że są pewni że je sprzedadzą i nic nie opuszczą.

Opublikowano

ale jesli sprawdzi to co mi moj dealer powiedzial ze maja trzy miesiace opoznienie to jednak jedna wielka kicha bo juz liczylem ze w marcu przy zasiewkach i w maju przy kukurydzy sprawdze go przed wielka akcja zniwa i siew jesienny:):)

Opublikowano

musze w takim razie jutro jeszcze raz zadzwonic i sie go spytac jak to jest. bo skoro oboje mielismy na marzec realizacje i twoj do 10 bedzie u ciebie to moj tez tak powinien byc:):)

Opublikowano

Ale jest taki problem że Twoj diler troche nagiął czas oczekiwania. Ja czekam już od września na ciągnik, a Ty od grudnia więc pewnie będziesz miał dopiero w maju :(

Opublikowano

i datego twoj ciagnik jest terminowo bo dealer powiedzial mi ze te MDC ida zgodnie z harmonogramem a te EDC maja opoznienie a ja biore EDC troche drozej ale troche wygody sie nalezy:):)

Opublikowano

Jak zamawiałem swojego we wrześniu, to w rajtechu też mi mówili że czas oczekiwania to 3 - 4 miesiące, a cała reszta gadała że jednak trzeba pół roku poczekać. Więc to raczej jest zagranie dealera żeby przyciągnąć klientów, którzy nie chcą tak długo czekać :) Jak możesz to pochwal się ile za niego cenili i ile dałeś rady utargować. Może być na pw :)

Opublikowano

duzego wyboru nie mialem bo to juz byly sztuki zamowione jak to mozna powiedziec bez wlasciciela i czekaly na chetnych moglem wziasc albo MDC albo EDC ewentualnie dodatki ktore oni moga zamontowac moglem dobrac ale praktycznie wszystko tam bylo cena jaka place 150 tys netto

Opublikowano

W odpowiedzi kolegi sojki to ja swoim T5060 ciągam agregat podorywkowy firmy expom z krośniewic 2,6m ,agregat upawowo-siewny famarolu z walem pakera 3m i dokupiłem plug akpila4-skibowy obracalny.powiem tak;co do transportu tych maszyn to trzeba być ostrożnym.ale nie jest zle.a w polu to radzi sobie dobrze,tylko nie wiem jak w plugu bo jeszcze nie pracował z nim.dużo zależy od opon.ja mam 420 przód i 520 tyl.jest bardziej stabilny.w turze bardzo dobrze da sie to odczuć,można smiało smigać z balotami.a co do odpalania to przy ponad -20 stopni stojąc na dworze to troche musiał poprzerzucać.no ale teraz to na dotyk pali

Opublikowano

A mój w turze jest cholernie wywrotny. Już nie raz podniosłem koło z tyłu i szybko opuszczałem tura żeby go nie wywrócić. Jak ponad tonę mam to go podnosi. Bez przeciw wagi nie da rady nim jechać. W MTZ tego nie miałem a był lżejszy. Opony mam 420 i 520 teleborgi. czyli największe.

Opublikowano

Ciagnik i łądowacz to nie jest specjalistyczny sprzet do targania ciezarów po nierównosciach. Ja mam ładowacze na t5040 i zetorze 7341. W obu mam obciazniki w kołach i do prac powyzej 1t zapinam przeciwage teraz mam 1300 do zepicia miłem 450kg i to juz starczało. Ale to tylko do dłuzszej pracy i w trudnych warunkach bo tak normalnie przewiesc powiedzmy palete nawozu to spokojnie da sie robic bez przeciwagi tylko bez szalenstwa nie wolno szybko jechac i skrecac. T5040 jest stabilnijszy od zetora.

Opublikowano

Czy macie w swoich NH serii T5000 grzałki płynu chłodzącego? Pytam bo ciekawi mnie czy jest możliwość założenia w serii TD5050 bo dealer mówił że zakładali takie coś ale w T5000.

Opublikowano

Tomek73 nie wiem czemu Twój na tych oponach jest wywrotny.ja mam takie same i jest dość stabilny bez przeciwwagi.obornika biore calego krokodyla i tyłu nie podnosi,z sianokiszonką też nic się nie działo.no i oczywiście dzięki tym oponkom jest stabilny na zakrętach.szerokość robi swoje:)acha.widziałem u dealera t5060 na oponach bodajrze 480 przód i 580 tył.ale to już lekka przesada.za duży opór a za mało mocy.silnik by się wykończył

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v