Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam w marcu bede włascicielem nowego NH T5060 i zamierzam do niego kupic agregat uprawowo-siewny talerzowy z wałem packera 2,7m oraz plug zagonowy 4*40 i do tego chce dołaczyc wał crossillowski czy myslicie ze to bedzie optymalny zestaw do niego aby sie za bardzo nie meczyl ale tez rowniez nie marnowal jego mocy bo bedzie mu za lekko??

Opublikowano

ja tez bym polecal 420 i 520 bo nie dosc ze swietnie sie prezentuja to jeszcze i daja bardzo dobry uciag, a co do t 5040 to wiadomo jesli ciagnik ma robic wszystko lacznie z opryskami to tak jak u nas zamowic 480 z tylu i jest uniwersalnie

Opublikowano

Pierwsza zima z ciągnikem. Jak postępujecie z ciągnikiem po odpaleniu przy większych mrozach -15 i więcej, długo trzeba czekać zanim zaczniemy jazdę?

Opublikowano

Ja też zawsze myślałem że lepiej troche poczekać po odpaleniu ciągnika czy samochodu żeby się rozgrzał ale kiedyś oglądałem program galileo i tam powiedzieli że jest to błędne przekonanie i lepiej dla maszyny jest zaraz po odpaleniu jechać ale na niskich obrotach. Od tamtej pory tak robie i nic się nie dzieje z ciągnikami i samochodami :D Myśle że w takim programie jak galileo głupot by nie mówili :P

Opublikowano

Zaleca się rozgrzewać skrzynię przed jazdą jeżeli ma sprzęgła wielotarczowe mokre [włącznie z rewersem] ponieważ zimny olej jest gęstszy i nie dociera na czas tam gdzie powinien, przez co co jakiś czas konieczna jest kalibracja sprzęgieł.

Opublikowano (edytowane)

Jak już jest mróz poniżej (-10) to trzeba po odpaleniu ustwić obroty tak na 1300 i potrzymać 5 min.Ja dzisiaj odpalałem T5040 to tak na 1100 ustawiłem bo czuć po pracy że olej gęsty.Kiedyś TL-ki nie rozgrzałem to z byka ruszył heh.W książce jest opisane też jak uruchamiać w niskich warunkach.Jak narazie nie mailem problemu z odpalaniem.W zeszłym roku przy (-30) paliły smerfy bez zażutu i oby tak dalej.Wiadomo akumulator z czasem traci na mocy.

Edytowane przez Mariusz90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v