Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam rozrzutnik Apollo 11 8t ale wejdzie wiecej do 9T .Bardzo polecam jest to model jednoosiowy z oponami 23.1/26. Stawia bardzo mały opór przy nawrotach jak i też dobrze się sprawuje w ciężkich warunkach.Posiada adapter pionowy dwu walcowy, szerokosc rozrzutu 6-8m . Pracował z nim Case jux1100u co jest odpowiednikiem NHT5060 i dawał sobie rade.

Opublikowano

witam.koledzy napiszcie ile można dać za t5060 z ehr-em?pytalem się u jednego dealera to powiedział mi 190tyś brutto.wydaje mi się że to dość wysoka cena.i którego dealera byście proponowali pod względem ceny,serwisu itd?z góry dzięki.pozdrawiam

Opublikowano

Hej

Zamowilem wlasnie 28 grudnia T5060 w wyposarzeniu ehr, 2 silownki wspomagajace, 3 predkosci mow, 3 pary wyjsc hydraylicznych. Cena 141tys netto ale to bylo jest po tak zwanej promocji jesiennej. Co do ceny teraz to nie wiem, zamawailem w Rolserwis Plock

Opublikowano

dzisiaj jeden dealer zaproponował mi 170 tys brutto bez ehr a tak to ma to samo co kolega zenon pisal.zrezygnowalem z tego ehr(edc)ponieważ nie wiadomo jak to będzie chodzić za pare lat a koszt naprawy tego to coś ok 10tys.pomimo tego że jest to wygoda.chociaż klima i siedzenie pneumatyczne to też fajna sprawa i jest w standardzie.

Opublikowano (edytowane)

bez EHR, skrzynia 24x24, siedzenie grmammera, obciążniki z przodu 10x45 kg,opony tył 520/70R34 przód ód 420/70R24, 2 rozdzielacze, 3 prędkości wałka WOM, klimatyzacja, instalacja pneumatyczna, radio, światło ostrzegawcze chchyba to już wszystko jak dobrze pamiętam.

 

1.Nie cytuj poprzedniego posta

2.Popracuj nad ortografią

Edytowane przez mariox
Opublikowano

Witam. Mam zamiar kupić NH T5050 i myśle jakie wybrać zestawienie. Czy warto brać EHR, Jakie są tego zalety bo nie miałem z tym do czynienia, jakie były by najlepsze opony bo 16,9 to chyba za wąskie. Ciągnik ma być jako główny, ładowacz czołowy, belarka, koszenie, orka.

Opublikowano

Z tego co ja kojarze w bezsensownej sprzedaży NH ehr jest tylko w kodzie z szerokimi gumami, nie występuje przy 16,9 ale tak tylko słyszałem a może i od delera zależy też no i kosztuje koło 5000

Opublikowano

Jak jest z tym ehr, czy warto dopłacać ok 3tys, czy jest naprawde wygodniejsza praca. Z tego co czytalem to jest w nim jakiś amortyzator drgań czy coś. A może wybrać prostrze mechaniczne rozwiązanie. Jakie sa różnice , czy nie jest awaryjny?

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem jeszcze jak z awaryjnością, ale wygoda jest duża. Mam Case IH JXU85.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

Witam, przymierzam się do zakupu ciągnika średniej mocy do mojego gospodarstwa. Wybór swój kieruje między Zetora Forttera 105, a NH T5060. Oba ciągniki wykazują zbliżone parametry techniczne, z przewagą dla NH za promień skrętu oraz eh rewers. Zwracam się do użytkowników modelu T5060 o opinie dotyczące konfiguracji zagregowania ze sprzętem. Ciągnik miałby pracować zarówno w polu jak i w transporcie. W codziennej pracy współpracował by z opryskiwaczem 2tyś litrów belka hydrauliczna 18m, rozsiewaczem 1200 L, kultywatorem 4m. Z tym sprzętem powinien sobie spokojnie poradzić, natomiast mam obawy czy w polu dałby sobie również rade z cięższym sprzętem takim jak, brony hydraulicznie składane na ramie 7 polowe 20-stki, oraz agregat uprawowo-siewny talerzowy 3m z hydropakiem i siewnikiem Famarol o masie całkowitej ok 2t. Dodam jeszcze że raczej będę brał ciągnik z przednik TUZ-em. Proszę o wypowiedzi osób które testowały takie zestawienia sprzętowe na średnich glebach. Pozdrawiam..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v