Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

U nas wszystko chodzi na ON, kupujemy większe partie i jakość jest ok, a nawet lepsza niż na okolicznej stacji. U nas często straż graniczna kontroluje baki, także mało kto ryzykuje. Druga sprawa to kwestie finansowe bo za ON odpiszemy VAT i akcyze i wychodzi niewiele drożej jak redbul

Opublikowano

Jak był 912 to się różnie jeździło troche czerwonego troche napędu, ale pod koniec już na samym ON. Taraz jak mam NH to tylko i wyłącznie ON i basta. Nie ma o czym mówić. :rolleyes:

Opublikowano

Dla zmniejszenie kosztów produkcji a zarazem zwiększenia zysku dużo ludzi kupuje paliwa na lewo, tylko nie ma najmniejszego sensu lać takich nieznanego pochodzenia roztworów do nowych silników, bo jest to jak zabawa z granatem, czasami może zdarzyć się felerna partia i silnik do remontu.

Osobiście tankuje zawsze na stacji JET.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja kupuje większe ilości ON do spółki wujem i jest dużo taniej, a poza tym dodaje takiego środka na poprawienie właściwości(nie pamiętam jak to się nazywa, ale w zimę ma lepiej na tym zapalać).

 

Praktycznie nie opłaca sie lać opałówki gdyż nie mam możliwości odliczyć VAT-u a się cykać jak wyjeżdżam na szosę to niewarto.

Opublikowano

ja już 7 lat leje czerwona ON ale w zimę była parafina i woda i zamarzał mi wiec nie używam jej kiedy miałem paliwo od turbin w cukrowni i od wąsko torowej ciuchci te paliwo miał moc jak nic ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

My laliśmy olej opałowy, teraz gdy ceny się wyrównały to lejemy dobrą...... ;)

Opublikowano

My lejemy ON i zawsze zamawiamy spore ilości to nam przywożą na podwórko. Z tego co słyszałem to na czerwonym wszystko szybciej siada.A kiedyś kupiliśmy od kolesia 200 l paliwa na próbe niby z rafinerii to ciągnik na tym paliwie siły nie miał a kopcił jak lokomotywa to sie te paliwo z dobrym mieszało i jakoś sie wyjeździło.Raz sie nacieliśmy i nigdy więcej tylko ze sprawdzonych źródeł.

Opublikowano

my jezdzimy tylko na ON u nas policja czesto kontrole robi, w tamtym tygodnu przyjechali do nas z nakazem i sprawdzali w ciagnikach w beczkach jakie jest paliwo !! !! ;)

Opublikowano
My lejemy ON i zawsze zamawiamy spore ilości to nam przywożą na podwórko. Z tego co słyszałem to na czerwonym wszystko szybciej siada.A kiedyś kupiliśmy od kolesia 200 l paliwa na próbe niby z rafinerii to ciągnik na tym paliwie siły nie miał a kopcił jak lokomotywa to sie te paliwo z dobrym mieszało i jakoś sie wyjeździło.Raz sie nacieliśmy i nigdy więcej tylko ze sprawdzonych źródeł.

wlasnie -lepiej kupic opał z pewnego zródla jak ON z niepewnego ;)

my jak kupiliśmy pronara to z początku zaczelismy lac ON -potem zaglądamy do filtra a on zardzewiały ;)

od tamtej pory lejemy opałówkę -traktor przepracował na niej pokolo 1500mth i miał tylko dwie końcówki wytrysków zmieniane :)

Opublikowano
Zgodzę sie w 100%. Lepszy dobry opał niż ropa niewiadomego pochodzenia i jakości :/

o tym sie nie słyszy ale pomyślcie ile samochodów osobowych lata na redbullu ;)

 

 

Zgodzę sie w 100%. Lepszy dobry opał niż ropa niewiadomego pochodzenia i jakości :/

pomyśl -jakiś tam siarczek odbarwia OO -,,przedawkowanie" tym środkiem powoduje korodowanie układu paliwowego w ciągu 24godz....

Opublikowano
a ile obecnie kosztuje czerwona???

chyba 2,8zł

 

 

 

 

 

a ja mam metodę na ,.ekologiczne" odbarwianie OO ;)

ale w to sie nie bawię bo nie nadążyłby ,,produkować" w takich ilościach :)

i bardzo czasochłonne jest ;)

Opublikowano
ale dobry ON lepszy jak najlepszy OO

no tak tylko kup taki :P

 

 

 

 

Koledzy wyżej napisali, że lepszy dobry OO niz gówniany ON. Zgadzam się z nimi... :)

królik to jest chyba nasza pierwsza i ostatnia kwestia w której sie zgadzamy :):)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v