Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do mfa on z za wschodniej granicy po 4 zł za litr. Znajomy tankuje ciągnmiki siodłowe skoro one na tym chodzą mf też może. Do sprintera 313 cdi też to leje czasami on z orlenu. do osobówek tylko orlen.

Opublikowano

Tylko ON z orlenu i ze sprawdzonej firmy Petrol z Opol.Kilka lat wstecz laliśmy (oranżadę) i u nas i u znajomych poadały silniki,osczędności byly ale co z tego jak pożniej było je trzeba wydać na remonty.

Opublikowano

Panowie czy jest możliwość zatarcia pompy paliwoej po 5 godzinach pracy? Była ona regenerowana, i popracowała 5 mth i znowu to samo. Czy być moze to jakiś błąd w regeneracji? Paliwo to OO i wcześniej wypalił z tej samej beczki 3000 l i nic się nie działo.

Opublikowano

Znam taki przypadek ze pompa zatarła sie jeszcze szybciej i to 2 razy , przyczyną okazało się to ze paliwo było w bańce po środku ułatwiającym zakiszanie sianokiszonki,nie pomogło nawet to ze bańka była wypłukana

Opublikowano (edytowane)

Co do kłótni o liczbę cetanową oleju opałowego -link-indeks cetanowy OO (ok.50)-raczej 20 on nie wynosi, bo nafta ma liczbę cetanową 35 i silniki się na niej buntują. Liczbę cetanową ok 15-30 mają benzyny.

Mimo dobrej liczby oktanowej odradzam stosować oo jako paliwo szczególnie przy nowym sprzęcie(ale na pewno jest on lepszy od odbarwianego oo kwasem).

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano

Moze i tak, jednak jak zawieźliśmy ta pompę do regeneracji to pierwsze zdanie: na czerwonej i się zatarła? . Mówi że zacieranie pomp na oo występuje bardzo rzadzko, znacznie wiecej na zwykłym paliwie, bo do zwykłego robią za dużo domieszek, mieszaja z roślinnymi itp i to pompy wykańcza. To słowa tego mechanika;)

Opublikowano

Ja też znam mechaników,tez w drugim pokoleniu i sa głupi jak but.

Mają swoje teorie bo tata tak robili i nima lepsiejszygo łoleju niz superol

Znam wiele przypadków ze nawet nowa pompa rozsypała sie ekspresowo po gnojówce

Opublikowano (edytowane)

Pisząc nafta masz na myśli paliwo lotnicze? Spokojnie można na tym jeździć tylko jeszcze dużo zależy od układu wtryskowego i pompy jakie masz w ciągniku. Główna różnica między tym, a ON jest właśnie taka, że jest sporo "suchsze" i dlatego warto dolewać oleju do dwusuwów. Chociaż by Mixolu. Tak to właściwościami jest zbliżone do ON. Chyba, że masz pompę "smarowaną paliwem" np. jak w Perkinsach to już trochę gorzej ale z doświadczenia (nie mojego żeby nie było) mogę powiedzieć że pół na pół z ON, mixol do tego i setki Mth jeździ. Wady: jak wyżej; Zalety: cena i zero brak problemów w zimę z wytrącaniem parafiny.

 

Edit: Oczywiście takie tankowanie jest niezgodne z obowiązującym systemem prawnym w Polsce :D Chyba, że należyte podatki odprowadzisz :P

Edytowane przez romek6340
Opublikowano (edytowane)

No właśnie nie paliwo lotnicze a czystą naftę (chyba ze to to samo)? w kilku sprzetach mam pompy rotacyjne smarowane właśnie paliwem i tak sie zastanawiam czy chociaż będe dolewał mixolu to nic się nie stanie? znajomy jezdzi na tym już pare lat osobówką i śmiga jak tralala

 

 

Podatki odprowadzane na bieżąco :)

Edytowane przez farmervip

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v