Skocz do zawartości
Pronar82a

Wspomaganie w Pronarze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pronar82a    30

Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Pronarze, na wolnych obrotach prawie wcale nie da sie skrecic :angry: Co może być powodem?? Pomóżcie.

Czytałem inne tematy i nie moglem z tego sie dowiedzieć czego kolwiek :)


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5321    1

le na wolnych obrotach wogule niemożesz skrencić czy idzie ciężko

w zetorze mam tak ąe na małych obrotach to przktycznie chodzi

jak bez wspomagania albo ciężej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

a może jest mało oleju w hydraulice?

U mnie tez jak jest 500obr silnika to ciezko, tzn. z oporem się kreci, ale przy 900-1000obr to jest spoko

awarie pompy wykluczam... -a kiedy ostatnio czysciłes filtr od hydrauliki? :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość nigger   
Gość nigger
a może jest mało oleju w hydraulice?

U mnie tez jak jest 500obr silnika to ciezko, tzn. z oporem się kreci, ale przy 900-1000obr to jest spoko

awarie pompy wykluczam... -a kiedy ostatnio czysciłes filtr od hydrauliki? :)

 

 

Przyczyn może byc kilka, opisz dokładniej czy stalo się to nagle czy stopniowo, może pompa siadła z powodu niskiego stanu oleju, może zawor przelewowy sie zawiesił, a moze być też tak że uszczelnienie siłownika sie uszkodziło,

 

a więc napisz jak to się stało, i jak się kręci kierownicą na zgaszonym silniku.

 

PZDR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    63

Do panow co pisza ze w zetorze na wolnych sie ciezko kreci- to jest typowe, a w pronarze chyba tak nie powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Poziom oleju jest na połowie tak jak ma być i zawsze był olej. Na obrotach 500 to wcale nie da sie skęrcić, pół obrotu kierownicą i tyle a jak da sie 1000 obrotów i więcej to normalnie sie kręci. A gdzie się znajduje filtr od hydrauliki??

To się robiło stopniowo, od jakichś 2 miesięcy.


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsardas18    0

postaram się rozwiązać ten problem - winą moze być i nappewno zawór przepuszczający - tak zwany bezpieczeństwa :) należy podkręcić śróbę lub podłóżyć jedną podkładkę!!! ale to jedną bo jak więcej się podłoży pod sprężynę w zaworze - pompa nie wytrzyma

 

ps powinno pomóc-ciśnienie zwiększy się i będzie na wolnych obrotach skręcał wyśmienicie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    11

To bankowo, albo jest pompa już wyruchana, albo zawór ciśnieniowy jest wyrobiony innych możliwości nie ma, a zawór ciśnieniowy jest pod kolumną kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrowojad    0
(...)a więc napisz jak to się stało, i jak się kręci kierownicą na zgaszonym silniku.

 

PZDR.

ty chyba sobie zartujesz. przeciez nie mozna krecic na zgaszonym silniku bo mozesz zerwac takie zabezpieczenia w orbitrolu, ze pozniej (na pracujacym silniku) nie wyczujesz na kierownicy ze skreciles juz kola do oporu, a kierownica bedzie dalej "latala" jakbys mogl jeszcze bardziej skrecic kolami.

 

To bankowo, albo jest pompa już wyruchana, albo zawór ciśnieniowy jest wyrobiony innych możliwości nie ma, a zawór ciśnieniowy jest pod kolumną kierownicy.

jaki zawor? gdzie pod kierownica?

u mnie jest tylko pompa, orbitrol i silownik, i wszystko dziala tak samo dobrze w calym zakresie obrotow silnika.

wszystkie potrzebne zawory bezpieczenstwa sa w orbitrolu.

 

@Pronar82a, wez wywal ta stara pompe i zaloz nowke. to naprawde niewielki wydatek, a bedzie gitara z twoim ukladem kierowniczym.

 

... bo nawet przy minimalnych obrotach silnika, sprawna pompa powinna zapodawac takie cisnienie zeby mozna bylo bez problemu skrecac kolami.

najwyzej silnik ci bedzie troche przyduszalo, ale kierownica powinna lekko sie krecic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Chyba sie grzeje?? To weś dotknij ręką siłownik , orbitol i pompę to bedziesz wiedział czy sie grzeje.

Skoro u ciebie wspomaganie zaczyna cieżej chodzic po dłuzszym czasie pracy to własnie olej może sie nagrzewać a więc robic sie żadszy i trudnijszy do tłoczenia przez pompe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arko2255    8

To dobrze, że masz tylko taki problem pronary to gXXXo!!!

 

Na razie tylko ostrzeżenie, następnym razem nie będzie taryfy ulgowej tylko ban

Edytowano przez wsk125ccm
Wulgaryzm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrowojad    0

sprawdz poziom oleju. jezeli jest go troche za malo to faktycznie na zimnym oleju moze chodzic lepiej niz na goracym.

a jezeli jest go pod dostatkiem to ja obstawiam na pompe. rozgrzany olej jest zadszy i latwiej jest mu przeciekac przez wyrobione szczeliny w pompie. natomiast zimny jest gesty i dlatego z takim ta pompa jeszcze sobie jakos radzi. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Ciepły jest siłownik jak się dotykam..

 

To dobrze, że masz tylko taki problem pronary to gówno!!!

 

A ty ciekawo jaki masz ciągnik ze mówisz ze pronary to gówno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30
To dobrze, że masz tylko taki problem pronary to gówno!!!

Uzasadnij swoją wypowiedź, miałeś ten ciągnik że gadasz takie głupoty??


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik551
      Witam cieknie mi gdzieś koło orbitrola pod kabiną gdy się olej rozgrzeje jak się dostać do orbitrola bo od spodu to rozdzielacz zasłania
    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
    • Przez Wicher1337
      Witam jakie są opinie Pronara 82tsa opowie mi ktoś wady i jego zalety??
    • Przez Wicher1337
      Witam jakie są opinie Pronara 82tsa opowie mi ktoś wady i jego zalety??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.