Skocz do zawartości
ariss

centralne smarowanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ariss    3

może ktoś wie jak wykonać centralne smarowanie do presy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

ale czego smarowanie???

takie jak jest np w claasach czy takie jak w sipmie widziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    3

ja mam prase pasową zmiennokomorową i do niej potrzebuje zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    50
może ktoś wie jak wykonać centralne smarowanie do presy

Zaadoptuj ze starej ciężarówki (zachodniej produkcji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
może ktoś wie jak wykonać centralne smarowanie do presy

 

Ale centralne smarowanie, to smarowniczki w jednym miejscu i penzelki z olejem na każdym łańcuchu. Zrobienie tego to kupa roboty i nie wiem czy warto, lepiej sprzedaj tą prase i kup drugą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5321    1

trzeba zrobiż coś w podobie przedużki

kupić wąż czy rurke

wykręcić kalamidke wkręcić rurke

na końcu kalamidka i zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    3

ale z czego zrobić pojemnik i system zeby co jakiś czas dawało smat na smarowniki lub olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Ty niemasz co robic ze chcesz sie bawic w takie samoróbki???Nie warto...To i tak nie bedzie skuteczne tak jak powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113
ale z czego zrobić pojemnik i system zeby co jakiś czas dawało smat na smarowniki lub olej

 

najprościej to będzie kupić gotowy diwajs ze starej prasy, albo właśnie z ciężarówki bo przewody to już najmniejszy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48
najprościej to będzie kupić gotowy diwajs ze starej prasy, albo właśnie z ciężarówki bo przewody to już najmniejszy problem.

To nie takie proste pompa w centralnym podaje smar pod dużym ciśnieniem to wymaga odpowiednich materiałów,przewodów

złączek, to spory wydatek . http://www.itmh.pl/index.php?page=7]po patrz na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Mam centralne smarowanie w prasie i w naczepie więc wiem jak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    3

to gdzie mam kupić to centralne smarowaniei ile może kosztować ja mam prase pasowa i tam za dużo smarowników nie ma . a myslecie że mf 828 z podbieraczem 2 m i ciągnik 912 mi nie wysiądzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzelec    1

Pakujesz sie w drogi i pracochłonny interes.Pracuje w SIPMIE założyłem juz troche automatycznych(olejowe smarowanie łańcuchów) smarowań w prasach POWER CUT. W skład zestawu wchodzą: Zbiornik na olej, filterek oleju,Pompka mechaniczna, rozdzielacze, dozowniki( bardzo ważna sprawa, która nie pozwala na cofniecie sie oleju do zbiornika. działa na zasadzie zaworu zwrotnego a także podaje taką sama ilość oleju w każdy wężyk nie zależnie od jego długości),pędzelki, wężyki polistylenowe oraz zestaw nakrętek wraz z pierścionkami do łączenia wężyków z poszczególnymi zespolami(coś w stylu mikro hydrauliki). Olej jest podawany na łańcuchy przy każdym zamknięciu komory czyli przy każdej beli(zamykana komora wciska tloczek w pompce i podaje porcje oleju)Bardzo precyzyjna sprawa nie trudno o przecieki ze względu na duże ciśnienie.

 

Sa tez grawitacyjne smarowania olejowe wystarczy tylko zbiornik umiescic wysoko, jakis zaworek z dzwignia zeby ci olej nie wyciekal gdy nie pracujesz maszyną, węzyki gumowe nawet takie co sa w samochodach od spryskiwaczy no i jakies pedzelki nad łancuchami.Osobiscie to nie uwazam to za dobre rozwiazanie --> kurz i olej wiadomo co to dla łancuchow!!!

 

A jesli chodzi o smarowanie smarem stalym to sie spotkalem tylko z systemem wyprowadzenia smarowniczek w miejsca bardziej dostepne cos na zasadzie pierwszej metody opisanej przezemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    264

kurcze też o tym myślałem, ale po przeczytaniu posta wyżej chyba lepiej kupić smar w sprayu do łańcuchów, oblecieć 2-3 razy dziennie i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×