Skocz do zawartości
ariss

centralne smarowanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
qazi    59

ale czego smarowanie???

takie jak jest np w claasach czy takie jak w sipmie widziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

ja mam prase pasową zmiennokomorową i do niej potrzebuje zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    51
może ktoś wie jak wykonać centralne smarowanie do presy

Zaadoptuj ze starej ciężarówki (zachodniej produkcji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
może ktoś wie jak wykonać centralne smarowanie do presy

 

Ale centralne smarowanie, to smarowniczki w jednym miejscu i penzelki z olejem na każdym łańcuchu. Zrobienie tego to kupa roboty i nie wiem czy warto, lepiej sprzedaj tą prase i kup drugą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5321    1

trzeba zrobiż coś w podobie przedużki

kupić wąż czy rurke

wykręcić kalamidke wkręcić rurke

na końcu kalamidka i zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

ale z czego zrobić pojemnik i system zeby co jakiś czas dawało smat na smarowniki lub olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Ty niemasz co robic ze chcesz sie bawic w takie samoróbki???Nie warto...To i tak nie bedzie skuteczne tak jak powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135
ale z czego zrobić pojemnik i system zeby co jakiś czas dawało smat na smarowniki lub olej

 

najprościej to będzie kupić gotowy diwajs ze starej prasy, albo właśnie z ciężarówki bo przewody to już najmniejszy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50
najprościej to będzie kupić gotowy diwajs ze starej prasy, albo właśnie z ciężarówki bo przewody to już najmniejszy problem.

To nie takie proste pompa w centralnym podaje smar pod dużym ciśnieniem to wymaga odpowiednich materiałów,przewodów

złączek, to spory wydatek . http://www.itmh.pl/index.php?page=7]po patrz na to


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Mam centralne smarowanie w prasie i w naczepie więc wiem jak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

to gdzie mam kupić to centralne smarowaniei ile może kosztować ja mam prase pasowa i tam za dużo smarowników nie ma . a myslecie że mf 828 z podbieraczem 2 m i ciągnik 912 mi nie wysiądzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzelec    1

Pakujesz sie w drogi i pracochłonny interes.Pracuje w SIPMIE założyłem juz troche automatycznych(olejowe smarowanie łańcuchów) smarowań w prasach POWER CUT. W skład zestawu wchodzą: Zbiornik na olej, filterek oleju,Pompka mechaniczna, rozdzielacze, dozowniki( bardzo ważna sprawa, która nie pozwala na cofniecie sie oleju do zbiornika. działa na zasadzie zaworu zwrotnego a także podaje taką sama ilość oleju w każdy wężyk nie zależnie od jego długości),pędzelki, wężyki polistylenowe oraz zestaw nakrętek wraz z pierścionkami do łączenia wężyków z poszczególnymi zespolami(coś w stylu mikro hydrauliki). Olej jest podawany na łańcuchy przy każdym zamknięciu komory czyli przy każdej beli(zamykana komora wciska tloczek w pompce i podaje porcje oleju)Bardzo precyzyjna sprawa nie trudno o przecieki ze względu na duże ciśnienie.

 

Sa tez grawitacyjne smarowania olejowe wystarczy tylko zbiornik umiescic wysoko, jakis zaworek z dzwignia zeby ci olej nie wyciekal gdy nie pracujesz maszyną, węzyki gumowe nawet takie co sa w samochodach od spryskiwaczy no i jakies pedzelki nad łancuchami.Osobiscie to nie uwazam to za dobre rozwiazanie --> kurz i olej wiadomo co to dla łancuchow!!!

 

A jesli chodzi o smarowanie smarem stalym to sie spotkalem tylko z systemem wyprowadzenia smarowniczek w miejsca bardziej dostepne cos na zasadzie pierwszej metody opisanej przezemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    292

kurcze też o tym myślałem, ale po przeczytaniu posta wyżej chyba lepiej kupić smar w sprayu do łańcuchów, oblecieć 2-3 razy dziennie i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez pawelgruta
      Witam !
       
      Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?
       
       Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.




    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.