Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli na zdjęciu pomyliłeś tylko opis zasilania z powrotem, a na to wygląda to masz dobrze zrobione.

Gdyby faktycznie te przewody były by zamienione od razu zauważył byś, że coś jest nie tak podczas pracy.

Opublikowano

Aha.. nie no jest dobrze tak na wszelki wypadek dzisiaj sprawdziłem :ph34r: Co do pompy to nie dziękuje.. dzisiaj człowiek nie może być niczego pewien;/

Pozdrawiam i do usłyszenia i oby w innym dziale B)

Opublikowano

Według instrukcji ciśnienie w układzie to 120kg/cm2. Zapewne wartość przy normalnej pracy, stąd zapewne zabezpieczenie przy pompie zaworem bezpieczeństwa 13,5MPa.

Cylinder siłownika jest zabezpieczany zaworem bezpieczeństwa o wyższym ciśnieniu, ale nie pamiętam dokładnej wartości. Wynika z tego, że to właśnie 17,5MPa czyli ten na zdjęciu.

 

 

zawór cylindra jest na 19 MPa http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&cad=rja&ved=0CF0QFjAK&url=http%3A%2F%2Fsklep.hylmet.pl%2Fzawor-bezpieczenstwa-cylindra-ursus-c360-6046548450-046548450-p-64.html&ei=o1mfUsWHL_Kw7AbesIH4Cw&usg=AFQjCNHBGNMUunkUbTo0r9pnMJDVGjOwRg&bvm=bv.57155469,d.ZGU

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a co sądzicie o pompach aluminiowych do c360 bo mnie juz z tymi żeliwnymi CH... chce strzelić

podobno one produkują do 200 barów ?

i co to moze byc ze te pompy żeliwne tak szybko siadają w c360 a kolega ma zetora 7245 i pompę ma od c360 i ma tura i dźwiga ciazary i pompa chodzi juz 5 lat jak nowa (wyłacznie gnój nim ładuje i kiszonke)

Opublikowano

To ile "produkuje" nie zależy od pompy tylko od ustawienia zaworu przelewowego. A on zaś ustawiony jest na ciśnienie zalecane do danego układu hydraulicznego.

Części są coraz gorszej jakości. Pewnie celowo. Żeby był na nie kupiec.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

ale jak bym załozył ta pompę aluminiową to powinna pochodzi dłuzej niz ta żeliwna ?

http://allegro.pl/po...3798587879.html

i jaki zawór by sie do niej nadawał ?

 

ps a zanajomy mi móil ze miał 3p i miał tura i piodłozyl pod zawór podkładke i móił ze pękła mu jakas rurka ktora jest nie wymienialna i musiał wzywac spawacza ktory spawał ją do lusterka

niewiem czy on mówił prawe czy w ch leciał ?

Edytowane przez rusin123456789
Opublikowano (edytowane)

Rusin kup sobie pompe z zaworem kompletna. Skrecic do kupy olej wlac i strzala!!! Pod zawor podklada sie podkladke, nakrętkę, kolke od lozyska tez mozna, tylko z glowa, bo jak za duzo podlozysz to bedziesz za***rdalal do sklepu po nastepna pompe... Wiem co mowie bo ja juz tak robilem i wcale do śmiechu mi nie bylo... http://sklepmaniek.p...46.310w1al/1907

Kup takie cos i bedzie dobrze.

Pisz bardziej do składu bo Twoich postów zrozumieć nie można

Edytowane przez danielhaker
Gość Profil usunięty
Opublikowano

zbyszko a ty masz tą pompe aluminiową czy zwykła ?

 

a jak masz to ile ta pompa aluminiowa wytrzymywała dłużej ??

i czy był na niej znacznie większy udźwig bo mi nie trzeba wiecje udzwigu jak 900 kg bo mocowanie do bloku jest

Opublikowano (edytowane)

Witam pompy aluminiowej nie mialem.Od ludzi slychac ze niby dobre sa. Ja kupilem zetorowska i to ona mi pekla. Obecnie posiadam dalej zetorowska i mam ustawione na 180,190 bar cisnienie lecz ta pompa sluzy mi tylko do tylnego podnosnika, do tura taka sobie. Kupilem i zamontowalem pod filtrem powietrza http://www.e-hydraul...O-22247027.html

Moim zdaniem warto zaryzykowac i kupic ta aluminiowa z zaworem. Nic nie tracisz i tak kupujesz pompe, takze gdybym byl w Twojej sytuacji to bym kupil ta pompe. Jak chcesz miec duzy udzwig nie ryzykujac ze moze peknac Ci pompa to radze wymienic silowniki na grubsze. Sa w sprzedazy takie http://www.sklepdlar...103/produkt.htm

Ja posiadam silowniki standardowe czyli szalu nie ma hehe.

Po kropce zawsze stawiamy spację!

Edytowane przez danielhaker
Gość Profil usunięty
Opublikowano

zbyszko tą pompę co dałeś linka to ona ma juz oryginalnie ta przystawkę na wale od razu przykręcam czy trzeba dospawywać coś ??

Opublikowano (edytowane)

Ona jest oryginalna taka jak na zdjeciu. Jak chcesz ja polaczyc z kolem pasowym z walu to musisz ja umiejscowic pod filtrem powietrza i polaczyc kardanem http://www.sklepdlar...022/produkt.htm gotowy kardan ale osobiscie nie polecam Ci tego walka bo nie wytrzyma dlugo. Kupilem go to wiem ile moze hehe... http://www.sklepdlar...htm������������ tutaj masz kolo pasowe z gotowymi otworami.Akurat to kolo to polecam bo masz nieograniczona mozliwosc kombinowania polaczenia pompy z kolem pasowym. Ja polaczylem pompe z kolem pasowym w ten sposob ze:kupilem 30 cm walka z grubym frezem http://allegro.pl/ur...3785976189.html (o taki frez mi chodzi) i jedna strone tego walka przyspalalem do flanszy ktora przykrecilem do kola, a druga strone przyspalalem do tulei ktora wchodzi na ten wystajacy walek przy pompie. Wszystko musialem idealnie w osi zrobic, inaczej bym cos popsul. Jak juz walek z tuleja idealnie prosto chodzil to wtedy uspawalem podstawke pod pompe, przykrecilem pompe i testowanie przebieglo pomyslnie. Nastepnie przecialem ten walek z frezem bodajze 5cm od strony flanszy i polaczylem go taka tulejka jak kiedys stosowano do polaczenia dwoch pomp w opryskiwaczu sadowniczym SLEZA... Na sam koniec docisnąłem ta tuleje do flanszy i przewiercilem na wylot tuleje z walkiem wiertlem fi 6 czy 7. Jak potrzebna jest mi pompa do tura to nakladam tuleje na walek, wkladam zawleczke i strzala, a jak nie potrzebuje pompy to wyciagam zawleczke spycham tuleje z tej czesci walka co jest przykrecony do kola i to bylo by wszystko. Chyba zrozumiale napisalem. Jak dorwe aparat to zrobie zdjecia wtedy bedzie wszystko widac.KONIEC

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano (edytowane)

Dziekuje Ci za nagrode. Dobrze Wiesz gdzie mozesz sobie wsadzic to ostrzezenie. Nie zapomnij o innych :wub:

Na Forum ile osob sie znajduje?Mam nadzieje ze masz podzielna uwage i ogarniesz Wszystkich.Do milego Kolego..

 

 

Nie zapominam o innych i staram się ogarniać wszystkich. A dla Ciebie kolejny punkt za pisanie nie na temat. Jeszcze jeden i pójdziesz na tygodniowy urlop.

Edytowane przez Elektrotechnik
Opublikowano

Odkręć  ten  dekielek   z  tyłu pompy  , [  ten  w  którym są  te  otworki] , pod  nim  są  2 tzw. oringi  , pewnie  są  uszkodzone  ,  

W  starej  pompie  niektórzy  zaślepiają  te  otworki .......

Opublikowano

hej mam pewny pomysł wiec chce poradzic czy bedzie chodził . mam pompe hydrauliczna i rozwala mi uszczelniacze moge zrb tam pierscionki z metalu i włorzyć je tam i skrecic bo co sezon musze wymieniać nie wytrzymują 

Opublikowano

Kupiłem nową pompę czeską Zetora do C360, założyłem i mam dosyć słaby udźwig. Brałem nawóz na palecie 400kg to można powiedzieć, że ledwo wrzuciłem go na przyczepę. Czego to wina, że mam taki mały udźwig? Czy może być źle ustawiony zawór bezpieczeństwa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v