Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

C 360 miały kabiny z siedzeniem dla pasażera typ UKP 3000 produkcji czechosłowackiej.Ciągnik jak i kabina są z 1985r w starym dowodzie miał liczbe miejsc 1+1 a w nowym ma 2 miejsca.

Opublikowano

witam.man taki problem jak ustawic kat wtrysku jesli jest silnik 4011 ale przerobiony na 360. dodam ze sa trzy kreski na kole zamachowym ale nie ma opisanego kata.

Opublikowano

ja mam takie troszke innne pytanie potrzebuje tej tebliczki na zegar wspoldzielony od 4011 bo chcialem kupic ten zegar jeden ale nie mam tej tabliczki jak by ktos mial niech napisze to sie napewno dogadamy

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Jaką tabliczkę Ty potrzebujesz? przecież jak masz 4011 to tam ten zegar przykręca się bezpośrednio do wspornika tablicy rozdzielczej, tak się to nazywa w 60-tce http://www.sklep-gre...oducts_id/13703 i tam jest ta tablica rozdzielcza zegarów http://www.sklep-gre...oducts_id/20860 ale w 4011 tego nie ma, jest tylko sam wspornik deski rozdzielczej poz. 11 http://instrukcja.pl/storage/photos/4/large_560054323.jpg, zegar zespolony poz. 13, ten wspornik deski rozdzielczej jest trochę inny niż w 60 -tce. To o to Ci chodzi?

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Słuchaj nie wiem skąd ten gościu wziął tą tablicę, ale to nie jest oryginalna tablica od 4011, bo tam takich nie było, jego zapytaj gdzie to kupił.

Opublikowano

@Mat912 Dlaczego uważasz ,ze nie jest to oryginalna tablica od 4011 ? Blacha wygląda na oryginalną tylko inaczej sobie porozmieszczał włączniki i stacyjkę.

Opublikowano

Chodzi o dwie z dużym łbem na śrubokręt a tą z prawej strony jest przykręcona zatyczka do gniazdka? To raczej jakiś ozdobnik i tylko ta z prawej pełni jakąś funkcje. Sama blacha jest przykręcona tak jak w 60-ce trzema śrubkami.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak, tylko chodzi czy Ty miałeś tą blachę, bo ja takiej sobie nie przypominam, a już na pewno ta od 60-tki nie pasowała, coś pamiętam musiałem przerabiać.

Opublikowano

ktoś napewno bedzie miał taką jak przerabiał na zegary od 60, ja kupowałem nowe zegary ostatnio do 40 stki , różnica z tymi orginalnymi zegarami jest taka że w tych nowych niema kontrolki ciśnienia oleju, tylko jest manometr, w starych była kontrolka a manometr od ciśnienia powietrza w zbirniku, w nowych są 2 kontrolki od kierunkowskazów (lewy prawy) w starych była jedna :)

Opublikowano

Czy w orginale koło pasowe na wale w c-4011 jest takie same jak w c360? Muszę je wymienić bo mi pękło i mam mały problem. Koło które wymontowałem z ciągnika ma płaską piastę na którą była nasadzona tulejka z "gwintem"(odrzutnikeim) i w komplecie wyglądało to jak koło z odrzutnikiem w c-360. Jednak koło od c-360 ma o prawie 4mm większą średnicę niż ta tulejka którą miałem nasuniętą i wiadomo, że nie będzie mi pasowało. Napiszcie mi jak to ma być w orginale bo moja 40 to już praktycznie tylko w dowodzie rejestracyjnym jest 40-ką i nie wiem czy to ma tak być czy ktoś tam coś poprzerabiał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v