Skocz do zawartości
jaco512

Ursus 4011 - temat zbiorczy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
jaco512    39

jakie macie doświadczenia z tą machiną? jak pozbyć się wycia na wstecznym?posiadam 40stkę z 1969 r :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

ja 4011 nabyłem parę dni temu. Potrzebuję układu kierowniczego od 360 (zresztą się ogłosiłem). :rolleyes:


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    58
ja 4011 nabyłem parę dni temu. Potrzebuję układu kierowniczego od 360 (zresztą się ogłosiłem). :rolleyes:

a ile byś był w stanie za taki zapłacić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

za układ czy ciągnik?


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

za układ a dokładniej za kolumnę i kierownicę od c355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ToMMek87    0

4011 to swietny ciągnik, z tatą do naszej 40-stki włożyliśmy układ kierowniczy od zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58
4011 to swietny ciągnik, z tatą do naszej 40-stki włożyliśmy układ kierowniczy od zetora

ze wspomaganiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

@qazi a masz może na sprzedaż? bo to jest ciekawa propozycja :rolleyes:


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58
@qazi a masz może na sprzedaż? bo to jest ciekawa propozycja :rolleyes:

musiałbym się brata spytać bo gdzieś się "wala" w garażu stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

ja mam 40 z 63r i c 360 i 385 .powiem tyle ciagnik ten jest w wiekszości przerobiony na c 360 silnik od 360 przednia oś . I musze powiedzieć ze tyle samo pracuja obie i 40 i 60 i 40 bardziej odporna na psucie sie niz 60 60 co raz coś siada a w 40 tylko czasem małe drobnostki . a teraz maske załoze od 60 bo nowke od kumpla wzołem bo miał na złom wywalić i mi tarcza na 2 stopnu padła ostatnio przy cyklopie ale lada dzin vedzie zrobiona . c 360 to lohoho juz obraz nedzy i rozpaczy sie zrobił instalacja i blacharka do roboty . ciagnik ostatni zezon po ulicy nigdzie nie jezdził tylko w pole koło domu i po polnych drogach a ze prawie wszystko pole mam za stodołe jade i potem siec polnych drug to nie była oszczedzana i nie stała ale nadszedł czas zeby sie za nia wziąc i odnowic maszynke .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Jak by 4011 nowe produkowali to bym se z miejsca taką kupił.Nie mamy już 40 ale to była prawdziwa rakieta.Ojciec w 1985 kupił nową 360 to jak były mrozy -25 i więcej to 360 odpalał na przysłowiowym zaciąg starą 4011 bo nowy wcale się nie odezwał . :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

moja cztardziecja jest nie do zdarcia zawsze 360 albo 385 sie zwali a ona chodzi i jej nic nie rusza własnie wymieniłem tarcze w 40 i juz lux wymiana 4 godzinki i zrobione teraz kupie farby i lakierek połowze na nowa maske błotniki i na 360 tak samo prysne i beda z wyglądu dwi 360 na podwurku i jak to mój dziadek muwi jeden wół muwi tak na 385 i cała reszte tych cięzkich ursusów bo muwi ze powoli a duzo czyli powoli jedzie a duzo ciagną za sobą hehe . ja tam ze ddzam ale nie zawsze powoli hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    16

Też mam Ursusa C-4011 maszyna nie do zajechania, byle był olej w silniku i paliwo w baku!!! Co prawda ciężko ona u mnie nie robi, bo pracuje przy opryskiwaczu, rozsiewaczu nawozu, bronowaniu, prasowaniu itp, ale dawniej to wszystko się robiło. Cała w oryginale, stary układ kierowniczy, maska, kabina itd. Teraz ma około 45lat, jak, na swój wiek sprawuje się dobrze i myślę że jeszcze mi długo posłuży!


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KPCzarny    0

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Jesteście moją ostatnią deską ratunku.A w zasadzie nie moją tylko mojego teścia.

Teść od zawsze ma ciągnik Ursus C4011,faktycznie jest to maszyna nie do zajeżdżenia, a jednak:

Wczoraj jako że wiosna przyszła teść odpalił ciągnik bo chciał objechać poletko po zimie a tu problem.Kreci kierownicą a kola nie reagują .

Diagnoza- padł mechanizm kierowniczy, i tu zaczynają się schody.Problem ze zdobyciem w/w podzespołu.Może ktoś z szanownych forumowiczów miałby takową część do sprzedania,lub wie kto ma.Podobno można ją zastąpić mechanizmem od C360.(jeżeli tak to proszę o szczegóły)

Bardzo proszę o poradę co z tym fantem zrobić, bo wiosna idzie, czas w pole, a tu taki klops.

Pozdrawiam Czarny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

ja próbowłem zastąpić w swojej 4011 układ kierowniczy od 360 tylko że nowy kosztuje 1000 zł, a poza tym jest troche przerabiania, bo 4011 ma inną obudowę skrzyni biegów i trzeba bak zmieniać od 360. Postanowiłem że taniej mi wyjdzie i lepiej , jak założe do niej orbitrol. Tylko jakoś się do roboty nie mogę zabrać ;)


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Muj kolega pszerobil i wstawil uklad od zapomianego juz auta SYRENA.Dorobil jakos podstawe i nawet to cudo dziala........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

ja mam silnik układ kierowniczy os przednie koła i duzo duzo zeczy od 360 . ale duzo od 40 i nie nazekam jak juz muwiłem traktor rakieta . a taka 40 to do 8 tyś max kupisz . była ostatnio u nas niedalkeko za 5 tys wszystko lux miała silnik od 360 przednia oś z kołami i kapitalka silnik z skrzynia był . jak bym miał kase sam bym ja kupił ale szczeze nie potzrebna mi 3 ciagniki na ponad 40 ha to wystarczająca jak robota rozłozona na wsyztkie to sienie napracuja zbytnio. korci mnie za rok dwa kupic jakiegos ursusa typy 914 1134 itp 4 gary ciazkiursus z napedem mam 380 tylko napedu jej brakuje i szkoda jej zprzedać bo wszytsko miała robione od podstawa kapitalka i sie nie psuje ładnie chodzi ale zamiast 360 która przez 20 lat obrabiała sama ponad 30 ha pola i przy produkcji mleka to sie wymeczyła teraz odpoczywa juz jako ciągnik pomocniczy z 4011 na spułke ciezsze roboty 385 robi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro    1

Też mam c 4011, jeszcz 3 lata temu chodziła we wszystkim, nie do zajeżdżenia. Dziadek tak samo wstawił kiedyś kolumne kierowniczą od syrenki, niestety na jesieni kolumna padła. Teraz wstawiłem niemal identyczną od żuka,ale mam zamiar zrobić wspomaganie, ponieważ zakładam do niej tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

moja cztardzecha robi na równo ze wszytskimi ciagnikami jakie mam na 5 biegu włozył ojciec jakis inny tryb i w transporcie jak cos nie duzo trzeba ciagnac to leci jak głupia. 360 powiem szceze mniej sie narobi u mnie niz 4011. w pługu nie chodzi od tego jest 385 czaem 2,15 agregat ciaga jak sie na dwa robi rozutnik oprywskiwacz siewnik brony pielacz orkan wszystkie maszynki takie lzejsze ciaga na sułe z 360 385 najwiecej robi bo ciazkie roboty i jeszcze czasem te lzejsze. jednak w tych latach co robili 4011 to solidnie robili te ciagniki ciągnik dwa razy wiecej lat niz ja prawie tyle co ma ojciec i nie do zajechania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez yacenty
      Witam!
      powoli decydujemy sie z ojcem na przejscie na duze bele slomy, do tego bedziemy raczej potrzebowac TURa
      co myslicie zeby zalozyc TURa do 3p?
      nie bedzie za lekki ciagnik? jak to sie bedzie spisywalo?
      macie moze podobny ciagnik z turem?
      jak wyglada sprawa załadunku, rozładunku bel albo duzych wiazek przy uzyciu tura?
      jak wyglada sprawa robot ziemnych? podsuwania obornika?
       
      z góry dzieki za informacje
       
      doradzcie tez jakiego tura szukac? nowego na co patrzec przy sprzecie uzywanym?
       
      pozdrawiam
      YacentY
    • Przez pawlus224
      Mamy z tato okazje kupic orginał c-360 3p z 1987roku z przebiegiem 2,5tys mth w którym silnik jest raczej do remontu bo podobno coś stuka.Ciągnik ten wstępnie kosztuje 10 tys zl,ale stoi kilka lat niejeżdżony a przedtem pracowali na nim różni najemnicy więc dodatkowo jest pogięty , ma orginalne opony . Ogólnie wygląda brzydko , ale poza silnikiem nikt niczego nie rozkręcal. Czy warto kupić ten ciągnik? chodzi mi o to czy sie to opłaci,bo co do mocy itp. to mam juz jednego 3p więc wiem co i jak.
    • Przez Tadeusz1212
      Może ktoś mi napisać jaki sprzęt najlepiej nadawałby się do ursusa C-360. Najbardziej mi chodzi o pług, agregat uprawowy, siewnik.
    • Przez Tadeusz1212
      Mój C-360 w obciążeniu maksymalnym pali około 6 litrów a w minimalnym około 5 litrów. A ile wam palą wasze C-360 ???
×