Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja na silniku swiezo co po remoncie nowy wal tloki tuleje pierscienie panewki silnik jak zimny cisnienie 0,8 rozgrzany po 7 godz pracy przy 900 obrotów ma 0,4 ale to male obroty mysle ze przy 1600 bedzie mial gdzies 0.5 spokojnie

Opublikowano (edytowane)

Panowie od pewnego czasu mam taki problem z c 330 otóz po wymianie oleju jakiś miesiąc temu zaczeła migać kontrolka ćiśnienia oleju dodam mam filtr wynmienny więc to nie jest jego wina zaniepokoiło mnie to więc założyłem dodatkowo zegar z manometrem od c 385 ćisnienie wskazywało raz dobrze raz za słabe wiec stwierdziłem ze to wina pompy po oględzinach starej wymieniłem ją na nową i na początku ok pózniej zauważyłem ze podczas dodawania gazu ciśnienie spada ale nie spada ponizej wartości 3 atm natomiast dzisiaj praktycznie zerowe cisnienie mam wał na osatnim szlifie który był wykonany kilka lat temu a wał ma 30 lat obawaiam sie mogł sie skonczyc co o tym myslicie czy moze byc jakaś inna przyczyna braku cisnienia dodam ze pompa olejowa nowa i przewody pompy czyste.Mam jeszcze jedno pytanie gdyż i tak musze kupic wał i znałazłem w necie ofertę firmy granit agtech niemiecka dają gwarancje na 2 lata na wał tylko nie wiem czy nie jest za tani kosztuje około 450 zł natomiast wał polski około 900zł jak myślicie który wybrać

Edytowane przez thug
Opublikowano (edytowane)

Ważne żeby wał był z odważnikami będzie lepiej chodził i lepiej palił

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

ja kupiłem do swojego 360 wał 300 zł tańszy bez odważników i moc wydaje mi sie ze spadła bo wał nie jest tak dobrze wprawiany w ruch. nie wiem czy 330 ma też takie odważniki ale jak bym miał kupywać wał dla siebie to bym wzioł droższy jak ma pochodzić bo jeśli planujesz go sprzedać to poco kase wydawać

Opublikowano

no to sie zwie przeciwcięzar zawsze mozna przekręcic ze starego ale nie wiem czy tak mozna nie ona nie na sprzedaz ma chodzić a co sadzicie o braku cisnienia tez myslicie ze to wał

Opublikowano

Tylko nie daj się nabierać na produkty "niemieckiej produkcji" firmy agtech czy granit :) bo takowe nie istnieją, a na allegro niektórzy piszą właśnie takie brednie.

 

 

Zdecydowanie wybrałbym wał polski.

Opublikowano (edytowane)

No własnie zastanawiałem sie nad granitem i techmotem ale doszedłem do wniosku ze nie ma sensu kupować plasteliny sa tansze 500 zł wiec gdzies musi być przyczyna kupiłem wał z POM Tyczyn i zestaw naprawczy firmy zetor myśle ze to dobre firmy jak myślicie

ps.

mysle ze jak sie dobrze złoży to bedzie smigał głowica jest nowa pompa wtryskowa po regenercji sprzegło nowe teraz wał i zestaw naprawczy skrzynia biegów wyremontowana wczesniej razem z tylnym mostem i podnośnikiem .Panowie jeszcze jedno pytanie co z korbowodami mogą iść te stare czy nowe kupić przed przybyciem mechanika

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Nie kupujcie tego taniego szajsu ,w przypadku tych tanich wałów są one odlewane czyli jednolite i spotykałem się tym że pękają , w przypadku polskich wałów tych za 900zł są one odkówkami i zwróćcie uwagę że są one skręcane z 3 części w przypadku c330 i będą znowu pracować do 4 szlifu, a korbowody daj do sprawdzenia i rozwiercenia nowej tulejki koszt ok 20zł szt.

Opublikowano

Nie rozumiem ! A co filtron zły jest? Kolego ja od lat mam wszedzie filtrona i złego słowa o nim nie powiem, więc nie pisz bredni...

Chyba że miałeś taki przypadek jak kolega?

Opublikowano

Filtron to taka jakość jak olej superol. Ja w t25 mam filtr wirnikowy to jak jeździłem na superolu to wytrącił szajsu ze 3 cm za 100 mtg, a jak przestawiłem się na castrol to co 3 wymiany oleju czyszczę filtr i prawie nie ma co czyścić. Ciśnienie na superolu było 1-2.5, castrol 3-4. Niech każdy robi swoje i wyciąga wnioski.

Opublikowano (edytowane)

filtr u mnie jest ok to nie jego wina co do superolu az taki zły nie jest po prostu należy odpowiednio szybko go wymieniać . A mam jeszcze pytanie o te korbowody w nnowych też coś robi przetacza czy coś bo nie chce mi sie jezdzić i oddawać do sprawdzania bo ładny kawałek mam a nowe juz za 60 - 70 kupisz a gość za sprawdzenie plus robota bierze 35 zł szt

Edytowane przez thug
Opublikowano

Jasne, te korbowody za 60-70 zł są takiej samej jakości jak te wały z prowincji Ping-pong w Chinach za 500 zł. Jak silnik się nei zatarł to korbowodom nic nie ma. Wystarczy wymienić tulejki główek.

Opublikowano

Kupowałem 2 tyg. temu korbowody do c330 77zł kosztuje z byłej fabryki ursus w Warszawie nazwy firmy nie pamiętam jutro mogę wrzucić ,we wszystkich nowych korbowodach są rozwiercone na gotowo główki , tylko wkładać choć przed montażem zalecam zważyć czy oba ważą tyle samo, ten cięższy się szlifuje po bokach i przy główce w miejscach gdzie są pozostawione naddatki, do uzyskania bardzo podobnej lub jak ci się uda tej samej masy. :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

dzisiaj sie dowiedziałem ze w Polsce praktycznie juz nie ma korbowodów naszej produkcji takze ciekawe czy tyczyn to zawsze tyczyn u nas na składnicach nigdzie nie ma korbowodów z Tyczyna ale za to ogromna ilość hinduskich ale z drugiej strony przeciez teraz hindusi maja najlepszą stal na świecie więc sam nie wiem jak na to wszystko się zapatrywać

Edytowane przez thug
Opublikowano

chcesz mieć pewnośc co kupujesz to wejdz na ich strone i tam mozna zamówić ;)

produkty z POM Tyczyn sa ztawotowane i zawinięte w szary papier i obwinięte taśmą z logiem producenta mowa o korbowodach i wałkach rozrządu

Opublikowano

dzisiaj sie dowiedziałem ze w Polsce praktycznie juz nie ma korbowodów naszej produkcji takze ciekawe czy tyczyn to zawsze tyczyn u nas na składnicach nigdzie nie ma korbowodów z Tyczyna ale za to ogromna ilość hinduskich ale z drugiej strony przeciez teraz hindusi maja najlepszą stal na świecie więc sam nie wiem jak na to wszystko się zapatrywać

A czym się różni stal Szwedzka, Niemiecka, Polska od Indyjskiej ????? przecież od początku 20 wieku wszystko jest znormalizowane i zebrane w zbiór norm (ZN;PN; EN itp) a od 2001roku większość państw na świecie przestrzega międzynarodowego zbioru norm norm tzw; "ISO" które dokładnie podają zawartość składników stopowych wszystkich gatunków stali i stopów. Może różnić się procesem technologicznym wykonania oraz gatunkiem stali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez artur1295
      Witam
      Czy wicie może albo moglibyście sprawdzić w swoich gniotownikach jakie macie w nim obroty i wymiary kół pasowych. bybłby wdzięczny poniewaz sam buduje i potrzebowalbym te informacje 
      moje walce maja 150mm średnicy i 300mm długie i czy uciagnie je silnik 5,5kw oba beda napedzane
      i jeszcze jedno pytanie walce lepiej gladkie czy rowkowane 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v