Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Póżniej wam napiszę ile kosztowała, bo machanik dopiero zamówił.

Byłem u niego dzisiaj rano i mówił, że ma przyjechać jakiś z woj. pomorskiego i się nim zająć bo sam nie ma czasu (serwis Ursus'a, Goldoni, zaopatrzenie itp.)

Oby przed żniwami skonczyli... :lol: .

 

Dziku a tą pompę to dostałeś od ręki czy zamówiłeś, dużo było pracy przy wymianie (możesz opisać co robiłeś) i te 2tys. to dałeś za oryginał czy zamiennik?

 

PS: Wątek o moim 4514 przerzucę na: wszystko o ursusie 4514. ok?

Dalsze przygody Ursusa już wkrótce...!

Opublikowano

tą pompe załatwił mi znajomy mechanik. sprowadził ją gdzies z okolic warszawy a ona chyba nie była oryginalna ale taka sama jak oryginał. a przy montowaniu to było dużo roboty. praktycznie cały tył trzeba rozkręcic . trudny dostęp jest do tej pompy.

Opublikowano

Mechanik mi mówił, że w nowych ciągnikach, pompa jest trochę inna i jest inaczej usytuowana (stąd większy udźwig w np: 4514- 2400kg zamiast 1800kg[rocznik 1995])

Opublikowano

kris14 a jak wyciągniesz pompe to przeczysc zawór w niej. tam jest taki szpikulec jakby i on sie przesuwa tam i spowrotem i on moze sie czasem zepsuc bo często to sie psuje. nieraz wystarczy tylko ten zawór przeczyścic i pompa działa.

Opublikowano
tą pompe załatwił mi znajomy mechanik. sprowadził ją gdzies z okolic warszawy a ona chyba nie była oryginalna ale taka sama jak oryginał. a przy montowaniu to było dużo roboty. praktycznie cały tył trzeba rozkręcic . trudny dostęp jest do tej pompy.

 

Dawno temu jak byłem z moim 4514 na pierwszym przeglądzie, to w serwisie robili pompę przy 4512. Ale sprzęt był rozwalony na drodne części. Tył cały był odjechany od całości. Kabina to wisiała tylko w powietrzu.

Opublikowano

cześć z zapalaniem jest już ok była wymieniona świeca żarowa nic nie dało akumulatr też nic a okazało sie że pompa paliwowa rotacyjna była do d**y wytarła se głowica ale dałem do naprawy i goścu założył mi nową głowice i jest ok koszt 550zł ale ma teraz inny problem wycieka mi olej z przednich kół czy ktoś to rozbierał jak to sie rozbiera co tam jest do wymiany ile to może kosztować piszcie o i czy jest jakis sposób na to zeby sie szpilki w kole nie rwały

Opublikowano

mam go od nowości od 1997r ma 2000mth wydaje mi sie ze mało ale olej wycieka z przednich koł już rok i chiałem to naprawic ale czy to jest takie proste bo tu żniwa zapasaem no i nie wiem czy bym zdążył

Opublikowano

Wymiana uszczelniacza w przedniej osi raczej prosta.......odkrecasz błotniki, 4 śruby zamykające od góry i od dołu pokrywki z łozysk.....wkrecasz śrube w sworznia na którym skrecają sie koła, podgrzewasz palnikiem belke osi wokół sworznia i sworzen lekko wyskakuje........a potem to już górki. ten uszczelniacz jest stosunkowo drogi....bodajze nawet 150 zł chyba że tylko u mnie przednia oś made in Lamborghni jest bo tak gdzies pisało na niej

Opublikowano

Co może by ć przyczyną takiego zachowania podnosnika....na wolnych obrotach dźwiga szarpając powoli do góry......gdy obroty silnika przekroczą 1500 to.........podnosnik zaczyna opadac (nie ruszam roździelacza oczywiście) kosmos czy co????? Olej nowy a filtr czysty oczywiscie

Opublikowano

To coś z pompą będzie- może zawór jest już do wymiany.

 

Wracając do uszczelnaczy w przedniej zwolnicy jest to simering Corteco Combo/czy Combi i kosztuje ok. 80zł

 

@lukbold- czy tą belkę trzeba koniecznie wokół stworznia podgrzewać? Bo ja nie mam palinika a widzę, że szukuje się wymiana uszczelniacza w prawej zwolnicy...

Opublikowano

witam mam 5314 i coś sie dzieje z podnośnikiem po wymianie oleju i filtru podnosił spokojnie na drugi dzień pracował z rozsiewaczem nawozu i pompa puściła (opadla) i po tym incydenci juz jej nie dalo radu uruchomić nie wiecie może co jet tego przyczyną??

Opublikowano

ja mam 5314 + ładowacz z 98r. ma juz 2800 mth i nie moge powiedziec o nim złego słowa powiedziec mial wymieniane tylko koncówki drązków , szczotki na rozruszniku (to zawsze trzeba), i w zeszłym roku w czasie orania zaczał mi sie grzac podjechalem troche i pompa wodna pier.... i wiecej to nic i na tyle co on chodzi(codziennie palony) to super ciagnik jest.

Opublikowano
5314- zobadczcie te fotki...

Turbo, kabina komfort, EHR, 2 siłowniki wspomagające udźwig TUZ, tylni TUZ z hakami, inny rozdzielacz...

 

Blachy ma polskie, ale czy to jest polska wersja?

 

Dawno tu nie zaglądałem ;).

 

Ładny ten sprzęt. Podoba mi się rozwiązanie z otwieraniem drzwi do tyłu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v