Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

cały srodek w prawym kole ale częsci strasznie drogie i trudno dostepne i do tego zwrotnica prawa (2000zl) piasta chyba (1200) liczylismy z ojcem to jakies 5-6 tysiecy na części bylo by drozej ale mamy dwa łozyska niewiem jak one sie nazywaja ale kosztują kolo 800 zl sztuka sprowadzone z francji To niewiem czy nie lepiej cały przod kupic;/ a możę sama zwrotnica prawa jest dostepna od jakiegos modelu ?? uzywana??

Edytowane przez Bolsick
Opublikowano

Z MF to tylko seria 3xx a nie 290. MF np. 362, 365, 375, 390, 398, 399. Mają wał z boku bo przedni most jest z Landini czyli firmy od której Ursus wykupił licencję na mosty do 4514 i 5314. Przedni most w każdym ciągniku to droga sprawa i nie myśl że tanio kupisz cały przód.

Opublikowano (edytowane)

Wiem ze to nie jest tania sprawa ale wydajac na nowe częsci tyle kasy bede mial cały przód za troche wiecej i w razie awarji jakies częsci beda. Nowy kompletny most kosztuje koło 13 tysiecy a na częsci nowe na jedną strone wydam ponad polowe tego nielicząc  roboty wiec chyba lepiej kupic nowy lub uzywany . 

Tutaj numer mostu może ktoś znajdzie heheh 3426360M81  75/09/98

Wał z boku ale z której strony?? 

 

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img07.olx.pl/images_tablicapl/135848439_1_644x461_ursus-3514-przedni-naped-ursus-3512-mf-255-lukow.jpg&imgrefurl=http://4ogloszenia.pl/oferta/ursus_3514&h=461&w=615&tbnid=jOQc8LhIPOoVtM:&zoom=1&docid=4aMbRN6NdI9R5M&ei=VWDPVIKwFYvxaOjcgtgN&tbm=isch&ved=0CDMQMygTMBM

 

 

to nie jest ten naped??

Edytowane przez Bolsick
Opublikowano

Znalazlem tylko niewiem czy to ten na 95 % jestem pewny tylko strasznie daleko to kurierem więć chcę sie jeszcze upewnic mozecie zerknąc i napisac co sadzicie?

Opublikowano (edytowane)

MI chodzi o prawy naped tylko obudowa zwrotnica i cale bebechy.Ten most tak samo wyglada jak w 5314 .Ten na zdjęciu jest od mf390 

Edytowane przez Bolsick
Opublikowano (edytowane)

mam dylemat jakiej szerokosci chwytak do kiszonki wybrac ?? mam na mysli 1,8 metra . Tur 1600 kg firmy metal fach??

I jeszcze jedno pytanie zamontowali mi tura i podpieli pod tylne wyjscia od wywrotu tylko jest tak ze musze wajche od wywrotu trzymac i dopiero joystick moze cos poradzicie ?/ rozdzielacz od wywrotu zmienic?? czy wajche zablokowac od wywrotu czy to niezaszkodzi???

Edytowane przez Bolsick
Opublikowano

Witam mam problem z kierunkami w 5314 przepadły wszystkie kierunki i awaryjne wymieniłem przełacznik, przerywacz i dalej to samo co moze byc nie tak dodam ze na bezpieczniku jest prad i reszta swiateł działa 

. Czy moze to wina awaryjnych ?? tego przełacznika czy on ma oddzielne zasilanie?? jak sie upewnic co jest nie tak??

Opublikowano

a jest coś takiego ? bo w katalogu jakoś tych opcji mostu nie widać... może to kolejna mrzonka tak jak o tych skrzyniach 12 bieg które podobno ktoś gdzieś kiedyś widział w prospektach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v