Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
synek01

alternator i ładowanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
synek01    0

witam mam problem z ładowaniem w 330. Założony alternator "+" na obudowe "-" masa nie wiem czy to dobrze. Jakoś zabardzo ładuje aż sie woda gotuje jak można zmniejszyc ładowanie??

Za wszystkie porady bardzo dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samson    0

Załóż regulator napięcia bo akumulatory sobie spierdzielisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0
witam mam problem z ładowaniem w 330. Założony alternator "+" na obudowe "-" masa nie wiem czy to dobrze. Jakoś zabardzo ładuje aż sie woda gotuje jak można zmniejszyc ładowanie??

Za wszystkie porady bardzo dziękuje.

 

Ze jak?? Nie rozumie. Jak w koncu masz?? Alternator musi miec na obudowie MINUS NAPIECIA!! PLUS bezposrednio do akumulatora.

 

Jaki to alternator????? OD czego??

 

Poszukaj w dziale elektryka.... Tam jest cala masa opisow.

 

Piszez ze zmniejszyc ladowanie. Mierzyles napiecia jakie sa?? Kiedy ci gotuje akumulatory?? Wiecej szczgolow!!!!!!!! Dokladne dane. TO nie zabawa kiedy akumulatory gazuja. Moga eksplodowac i zmarnowac ci zycie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Założ od Poloneza z wbudowanym reg.napięcia i przekażnikiem T coś tam.I przełóż "+" z korpusu skrzyni na "-".Potem tą większą nakrętkę bodaj 10 do stacyjki 30 czy 15 i cienki do kontrolki i wywal oczywiście stary reg.napięcia od prądnicy i śmigasz.Ten altek kupisz na złomie za maks. 50 zł ja kupiłem za 40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Regulatory do tych alternatorów produkuje kilku producentów, a najlepszy jest moim zdaniem produkcji ELMOT. Tak więc pisanie "regulator od poloneza" jest zbyt dużym uogólnieniem. Ja mam u siebie regulatory własnej konstrukcji i też sprawują się bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi8    0

mam taki problem zmieniłem prądnice na alternator "iskra" 33A

i pojawił sie problem ładowania przy niskich i średnich obrotach swieci kontrolka ładowania:(- na masę)

czy może miec wpływ brak kondesatora przeciw zakuceniowego

czy może być to spowodowanie wielkością akumulatorów 2x 6V 195Ah

kontrola ładowania 3W

napięcie na zacisku alternatora 13V

napięcie pomiędzy zaciskiem wzbudzenia a masą 4,5v

napięcie pomiędzy zaciskiem wzbudzenia a +30 8,5v

 

na wysokich obrotach kontrolka jarzy się lub gaśnie

a napięcie na wysokich obrotach wynosi 13,5V

i po kilku minutach gdy silnik pochodzi na wysokich obrotach alternator robi się gorący a gdy obroty spadna po kilku minutach powraca temperatura zbliżona do otoczenia

 

dodam że po włączeniu świateł i odłączeniu od akumulatora światła świeciły ze spadkiem obrotów napiecie zanikło?????

co jest grane????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mate0
      Witam 
      Chciałbym się podzielić informacją i awari w kombajnie new Holland TC 5040 z 2008 roku. Problem polegał na tym, że przestał działać joystick czyli:
      - podnoszenie i opuszczanie hederu
      - wszystko związane z motowidłami 
      Prąd w panelu bezpiecznikach był, bezpieczniki sprawne.
      Awaria wynikła po tygodniowej przerwie w żniwach ( skończenie omłotu rzepaku czas przygotować kombajn na zboża i kicha )
      Telefony do serwisów z całego województwa każdy zajęty mogą być dopiero za 2-3 dni. Przez telefon podejrzewają awarię komputera.
      Po wielo godzinnych męczarniach okazało się, że wszystkiemu winny jest alternator który przestał pełnić swoją rolę. Co ciekawe panel informacyjny z początku nie wyświetla kontrolki od słabego napięcia trzeba około 2-3 godzin pracy w polu lub parenaście rozruchów silnika. W serwisie cena nowego alternatora 2600 netto. Udało się znaleźć kolesia z drugiego końca Polski, który z niemiec załatwił nówkę oryginał za 860 netto ,  który był na drugi dzień. 
      Co ciekawe przy słabym napięciu elektrycznym w kombajnie nie można go zgasić - jedyną opcją jest wyciągniecie bezpiecznika.

      Mam nadzieję, że komuś przyda się ten wpis i oszczędzi sobie kupę nerwów. 
    • Przez Wojtas501
      Tak jak w temacie dzisiaj powstała mi awaria z ładowaniem akumulatora. po opłukaniu ciągnika (alternatora oczywiście nie myłem, choć mogła woda z chłodnicy się dostać) i przejechaniu 2h ciągnik padł, pracował na wolnych obrotach i włączone światła więc mogło się tak zdarzyć, ale problem po krótkim podładowaniu się powtórzył. Po bezpiecznikach patrzyłem z lewej strony ciągnika, ale nie mogę znaleźć odpowiedzialnego za ładowanie. Czy woda mogła uszkodzić alternator oraz czy są jeszcze gdzieś  bezpieczniki oprócz tego miejsca?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Kizo
      Witam Może ktoś zakładał alternator do C330. Alternator owszem z wbudowanym regulatorem napięcia. Jeżeli ktoś wie co w trzeba jak popodłańczac proszę o krótki opis. Chodzi mi w szczegulności o podłączenie kabli na alternatorze D+ B+ jaki kabel do lampki ładowania a który do bieguna + instalacji czy jakoś tak. W skrócie mówiąc żeby działało jak trzeba.
    • Przez emsi
      Wigan pomoglby ktoś podłączyć ten alternator 
      http://www43.zippyshare.com/v/5NWLnVmJ/file.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.