Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

on nie ma rewersu bez sprzęgła więc do tura bym go nie polecał. Chociaz za ciągnik ze rewersem trzeba dać 150 tys więc moze lepiej za 40 tys troche nogą pomachac :lol:

Opublikowano

Też mi się tak wydaje,ale słyszałem od sprzedawców ,że najczęstszą usterką w tych ciągnikach jest sprzęgło.Ale nie wiem czy kupić t5050 z ladowaczem i kombajn CSX7040 czy sam kombajn csx 7080( z kasą jak zawsze średnio).

Opublikowano (edytowane)

witam. ja wczoraj zamówiłem td 5040 z mokrym sprzęgłem klimatyzacją pneumatyką i z hakami jak myślicie 118 tys netto to dobra cena??? i zastanawia mnie te mokre sprzęgło ciekawe jak się będzie spisywało w modelu td

Edytowane przez wojnoo
Opublikowano

my dzis tez pojechalismy dowiedziec sie do dilera co i jak. z pneumatyka i radyjkiem za td5050 chca 122 tys brutto

a który diler dał ci taką ofertę?

Mi za td 5030 tylko z pneumatyką 118 000 brutto. I tak myślałem, że to w miare cena. Ale patrząc na to co wy piszecie to ta cena jest "lekko" kosmiczna :(

Opublikowano (edytowane)

Mi za td 5030 tylko z pneumatyką 118 000 brutto. I tak myślałem, że to w miare cena. Ale patrząc na to co wy piszecie to ta cena jest "lekko" kosmiczna :(

 

 

dobrą cene dostałeś

Edytowane przez wojnoo
Opublikowano (edytowane)

A mi w piątek za TD 5040 na mokrym sprzęgle z klimą,obciążnikami, szerokim ogumieniem,pneumatyką powiedzieli 114 netto

 

witam. ja wczoraj zamówiłem td 5040 z mokrym sprzęgłem klimatyzacją pneumatyką i z hakami jak myślicie 108 tys netto to dobra cena??? i zastanawia mnie te mokre sprzęgło ciekawe jak się będzie spisywało w modelu td

 

kolego powiedz w jakiej firmie dali ci taką cenne?

Edytowane przez karolci13
Opublikowano

ja 104 netto z klimą, pneumatyką, radiem itp. płacę za td5020!!! W sumie za td5040 nie było dużo więcej ale niestety większego nie dali :(

Opublikowano

Mój TD 5040 w papierach jest z grudnia 2008 r, a otrzymałem go w lutym 2009 r. Zapłaciłem za niego 115000 brutto. Ma radio, większe opony niż podawali w standardzie,pompa chydrauliczna 61 l ,bez klimy a reszta to standard. Jestem zadowolony z zakupu,sam wykonuję okresową wymianę olejów,filtrrów co ok 300 mtg. Silnik ma firmy IVECO. Ciągnik jak i przyczepę kupuje się co 20 lat,no chyba ze obecnie buduje się te maszyny rolnicze jak artykuły AGD,kiedy mija gwarancja to szlag trafia ten sprzęt a naprawa jest droższa niz nowy produkt :( .Jeśli chodzi o spalanie,to powiem tak: trzeba mieć delikatna nogę ;) zakres prac przy obrotach od 1600-1800 wychodzi najoszczędniej, powyzej 2000 to powstaje wir w zbiorniku :lol: .A tak poważnie mówiąc ,to wcale na spalanie nojego smerfa nie narzekam.

Jeśli kupujesz ciągnik na 5 lat to bierz ful wypas a jesli bierzesz na <_< ...20lat, to bierz taki ,który mozesz sam naprawić lub z pomocą kolegi ;) .

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v