Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chryste Panie coś ty się tego kurka tak uwziął ;[

Ludzie trzymajcie mnie bo ten chłop mnie wykończy,ja mu swoje a on swoje :(

Edytowane przez POL1
Opublikowano (edytowane)

Nigdy w zyciu. :wacko: "co ma piernik do wiatraka" ?co mają żle ustawione zawory do wydmuchu oleju spod kurka? i nieszczelność głowicy?

Niech się wypowie doświadczony mechanik , może jest tu taki :ph34r:

Teoretycznie przy podpartych lub nieszczelnych zaworach z równocześnie z zużytymi prowadnicami(duże luzy) gazy mogą przedostawać się do skrzyni korbowej.

 

Wtedy też rośnie zużycie oleju . Przedmuch spod uszczelki głowicy, pękniecie głowicy łączące z skrzynią korbową - też. Jeszcze jedno, kurek, to nie korek wlewu oleju, który w tym ciągniku pełni rolę odmy.

http://www.sjp.pl/kurek

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

Nigdy w zyciu. :wacko: "co ma piernik do wiatraka" ?co mają żle ustawione zawory do wydmuchu oleju spod kurka? i nieszczelność głowicy?

Niech się wypowie doświadczony mechanik , może jest tu taki :ph34r:

Nie podniecaj się tak @ POL :D . Tak się składa że korek wlewu oleju jest nad klawiaturą , jeżeli ciśnienie sprężania dostanie się do pokrywy zaworów przez np nieszczelne prowadnice lub podparte zawory to dlaczego miałoby nie wyrzucać oleju[ który tam jest do smarowania klawiatury] korkiem? Wytłumacz mi :P Możliwe też że ktoś odwrotnie założył pierścienie olejowe

Opublikowano (edytowane)

Zaworami ssącymi to raczej nic do skrzyni korbowej nie dmuchnie bo jak skoro tam raczej podciśnienie jest lekkie. Wydechowymi też wątpię bo jedyna droga przez prowadnice. Spaliny wylecą drogą która stawia najmniejszy opór. Jakie kolwiek złe ustawienie zaworów jest łatwe do wykluczenia. Po prostu ustawić. Ale najpewniej kompresja ucieka pod tłoki, spalin jest tyle że wydobywają się przez odme z cząsteczkami oleju. Inne możliwości są ale w dalszym ciągu to samo miejsce tłok-tuleja. Ładny jaja na forum się dzieją. Coraz większa dziecinada.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Dziecinada? A konkretniej to co masz na myśli? Tylko że dyskusja była o c330 i o możliwości dostania się ciśnienia do pokrywy klawiatury a nie do skrzyni korbowej @ seweryn.A tam rolę odmy pełni korek wlewu oleju ,a ten jest w pokrywie klawiatury właśnie i to nim w sytuacji o której mowa wydostawał się olej

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano (edytowane)

Mam na myśli dziwną dyskusję na temat autora jeszcze dziwniejszego postu.

Wiem o czym jest mowa. Jeśli ciśnienie a właściwie spaliny dostana się do skrzyni korbowej w 330 to którędy maja ujście? Właśnie przez korek wlewu oleju w pokrywie klawiatury. To czy on jest w pokrywie czy w obudowie roz. jak w 60-ce to już mało ważne. Pełni tą samą rolę odprowadza gazy i wyrównuje ciśnienie w skrzyni korbowej z atmosferycznym. Jak do skrzyni korbowej dostanie się za dużo spalin to one dostając się przez kanał popychaczy do przestrzeni nad głowica a z tamtąd na zewnątrz silnika porywając ze sobą drobiny oleju. Nic skomplikowanego.

 

A na marginesie jak ciśnienie sprężania ma się dostać przez prowadnice do pokrywy zaworów jak zawory są zamknięte a same prowadnice nie mają najmniejszego kontaktu z ciśnieniem sprężąnia? Coś nie przemyślałeś do końca.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Jak nie będzie zmieniał wał na nowy to się wyrobi,zestawy naprawcze angielskie (nie pamiętam firmy) są ekstra,mam takie założone,ciągnik z turem dostaje po d*pie i jest ok.głowice regeneracja,korbowody też,wałek rozrządu nie ruszamy (po sprawdzeniu)

Opublikowano (edytowane)

Wał-350zł

korbowody (regeneracja) 150zł

głowice (regeneracja) 400zł

zestawy naprawcze (ang) 650zł

uszczelki 200zł

wtryskiwacze wystarczy ustawić

pompa nie wiem?zostaje? ew.z tego co pamiętam 800zł

 

i gitara gra.

Edytowane przez Alamo
Opublikowano (edytowane)

Mówiąc o angielskich zestawach masz na myśli THM? One Anglii nigdy nie widziały...... (może Bepco ale nie w tej cenie). Pewniejsze już są zestawy Zetora, spora część osób na forum z nich korzysta.

Edytowane przez jaco512
Opublikowano (edytowane)

Zapomniałeś dopisać:

-wałka rozrządu i szlifowania gniazd pod nadwymiarowy wałek

-osiowania bloku

-panewek

-pewnie dojdą jeszcze jakieś koła rozrządu i szpilki do głowicy

-warto też zrobić sprężarkę.

-pewnie też dojdzie dorobienie uszczelnienia między skorodowany blok a tuleje,chyba że zrobisz na silikon jak nie którzy polecają na tym forum.

 

Realny koszt części bez robocizny to 3tyś,tulei też młotkiem nie wybijesz musisz mieć ściągacz albo fachowcowi zapłacić.

Warto też zaopatrzyć się w ciągacze to kół zębatych,opaskę do pierścieni i klucz dynamometryczny.

Edytowane przez asharot
Opublikowano

2,5tyś można się wyrobić śmiało.

Za 2500zł to jest remont po łebkach a nie konkretny ja robiłem swój sam z nowymi głowicami wałem itd i wyszło trochę ponad 4000zł

 

Pozwolę sobie zaprezentować najpopularniejsze na chwile obecną zestawy z naszej oferty:

 

Ciągle wygrywa Zetor:

 

http://farmexpert.pl...rodukt6899.aspx

 

i dogania go URSUS:

 

http://farmexpert.pl...odukt11327.aspx

Te zestawy to coś mają małą cenę u mnie zestaw zetorowski mamy po 290zł a ursusowskie po 335zł to te co pan proponuje to chyba nie są najwyższej jakości.

 

pompa nie wiem?zostaje? ew.z tego co pamiętam 800zł

Regenerowana 330zł a nowa 1600zł

i gitara gra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v