Skocz do zawartości

SipmaZ224

Members
  • Postów

    1160
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubartów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SipmaZ224

  1. Wynalazki to są ale Polskie, nie Japońskie. Miałem kilka Japonski glebogryzarek i robotę robią lepszą niż Grudziackie, a przede wszystkim idą od nich lżej. Przekładnia czy to z boku czy na srodku - bezobslugowa. Jak kupisz na Oryginalnych Japońskich nożach, będzie Ci służyła bez problemów.
  2. Może i deska słaba ale za to sieje tyle ile się ustawi, przekładnia zdrowa, rolki, denka ok. Może komuś się spodoba
  3. SipmaZ224

    Poznaniak Siewnik

    1800 do negocjacji Lubartów
  4. Gates to nie oryginal ale bardzo dobry zamiennik. W moim D7000 mam jeden pas Optibelt a obok napis Dronningborg.
  5. Za sam przyspieszacz nowy kiedyś chcieli około 1500zl. Ja miałem pompę że złomu od silnika 4 z przyśpieszaczem i przełożyłem środek z mojej. Pompa bez przyśpjeszacza nie ma miejsca na sam przyśpieszacz. Trzeba zwrócić uwagę na różne korpusy pomp od strony napędu. Przyspieszacz też jest inny od pompy która się obraca w lewo A inny od prawej pompy ale to da się przerobić.
  6. Jak jest to zrobione jak w starszych modelach to wyciągasz 3/4 tego walka na prawa stronę hedera i zmieniasz te tulejki. Trzeba rozkręcić całą tą blachę co trzyma slimak po prawej stronie, później odkreszasz trzy śruby z obudowy łożyska, obudowę przekręcasz tak żeby wyszła przez ten trójkąt. W środku ślimaka robisz to samo i wałek wychodzi na prawo.
  7. Ten zawor na pompie trzeba ominąć czy coś takiego. Mogę dopytać gościa co tak miał
  8. Gumki po założeniu mają taki kształt #
  9. Jak będziesz zmieniał lozysko oporowe to kup oryginalne z sachsa bo inne to szkoda słów.
  10. SipmaZ224

    Claas mercator

    Normalna 6013 powinno się to pospawac. Przyspwaj do niego szpilke 12, nałóż na to rurę i ciągnij nakrętką. Albo przebij młotkiem koło dalej i klin się zluzuje.
  11. Jest to nagrzewnica sirocco. Patrz elektroda, jest tam cały temat o tych nagrzrewnicach. Opalanie odbywa się rak jak mówi kolega. Włączysz wentylator na drugim biegu włączysz elektroniczne id pompy paliwa i świece. Hak zaskoczy za jakieś 10-20 sekund. Wyłączasz świece i ma chodzić. Pompka sama zaciąga paliwo, nie musi być podłączone opadowo. Wydechem nie ma prawa i możliwości w sprawnej nagrzewnicy lecieć ogień. Wydech musi być większej średnicy jak wylot z nagrzewnica jeśli ma być dłuższy niż 50cm. Nagrzewnica potrafi sprawnie sezon pracować na mieszance ropa-olej przepracowany. Później trzeba ją rozbierać i czyścić.
  12. Gdzie jest do zabrania? Ja z Niedźwiady
  13. Załóż z powrotem ta flansze skręć nakrętki i złap za ten wieloklin jakimiś kombinerkami i ruszaj nim góra dół. Powinien tylko lekko się ruszać. Jak jest znaczny luz to musisz to rozebrać zaczynając od pokrywy rozrządu a później wyjąć wałek że slimakiem, a na końcu dopiero tą ślimacznice którą widać na zdjęciu.
  14. Przyczyną pyrkotania na wysokich obrotach w tych silnikach jest nadmierny luz w przekładni kątowej napędu pompy jak i sama pompa starego typu bez przyśpieszacza kąta wtrysku. Wszystkie inne silniki z nowszą pompą np w MF chodzą idealnie. U siebie dołożyłem przyśpieszacz i tym sposobem zazegnalem pyrkotanie.
  15. No to jak nieprzeladowana to zbyt długo trzymales rozdzielacz na podnoszenie i przeskoczyło zabezpieczenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v