Kubek95

Members
  • Ilość treści

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Kubek95

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 07/12/1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mogilno

Ostatnio na profilu byli

1254 wyświetleń profilu
  1. Hmmm... na moje panewki w silniku sie kończą, przez co jest spadek cisnienia oleju gdy jest bardzo rzadki, ale oczywiscie najpierw radzę wkręcić zegar i zmierzyć bo mógł czujnik się uszkodzic i może przeklamywac. Co do oleju raczej maloprawdopodobne ze się przegrzal ... nie mamy jeszcze 40 czy 50stopni w słońcu
  2. Uszczelniacz jest z jakiegos tworzywa. Sa dwie sztuki jeden większy drugi mniejszy Jeden z nich na zdj, u mnie sie posypały na kawaleczki
  3. Co do polbiegow moze być juz uszkodzone uszczelnienie na tloczysku Hi-Lo w skrzyni pośredniej, i gdy olej rozgrzeje się, czyli bedzie bardziej rzadki to wtedy moze przypuszczać i ma sie wtedy wrazenie jakby sie slizgal polbieg. Mialem taki przypadek w 3140. Dodatkowo gdy zostawiłem włączony na zającu na wolnych obrotach np na 5min czy 10min, to hydraulika cala zginęła czyli wspomaganie i podnosnik w ogole nie działało, dopiero po przegazowaniu nabrało znowu cisnienia i zaczelo wszystko znowu wracać do normy .
  4. Pompa ze skrzyni podaje olej do zbiorniczka z przodu nad pompą główną. Pompa glowna odpowiedzialna jest za sterowanie cala hydraulika. Gdy tam nie ma oleju a ciagnik chodzi jest możliwość zatarcia przedniej pompy, poniewaz jest tloczkowa która smaruje sie właśnie olejem z hydrauliki.
  5. Około 12l mam 3140 i dwie banki 5l To było za mało. 15w40 w zupełności wystarczy, chociaz ja nalalem do mojego nawet lotosa 10w40 i nic sie nie dzieje złego:)
  6. Witam, no najprawdopodobniej sprzęgło dokonało żywota, może tarcz sie spalila/ukrecila, tam masz skrzynie mechaniczną i sprzęgło standardowe czyli tarcz docisk , możliwe że gdzieś przyblokowalo docisk i jest tak jakby na pół wcisniete... raczej bez rozpolowienia sie nie obejdzie.
  7. Witam. Przyczyną byly uszczelnienia na koszu Hi-Lo , dlatego tak to wszystko świrowało. Takze jeżeli ktos ma taki problem to sprawdzic te uszczelnienia bo przez nie ucieka ciśnienie jak sa uszkodzone. I ni wymieniac drogiej pompy bezsensownie :). Pytanie z innej beczki, mam opony 380/70/28 z przodu, czy moge je zamienic na 440/65/28 ? Beda się zgrywac wysokoscia? Lub na 420/70/28 ?
  8. Wężyk już wpiąłem, w pompę hydrauliczna z przodu. Wspomaganie mniej się zacina lecz pojawił się problem z polbiegami pod obciążeniem, jak się wrzuca na zająca to tak jakby się slizgal i dopiero po chwili wyskoczy a wcześniej było delikatne szarpniecie i polbieg wskakiwal odrazu bez żadnego takiego jakby slizgania się, ktoś wie jaka może być przyczyna?
  9. Nie, nic się nie zapala niestety, zauważyłem jeszcze że z przodu ze zbiorniczka od hydrauliki nad pompa główna hydrauliczna wisi taki wężyk cieńki, nie jest nigdzie wpięty i czasami kąpię trochę oleju z niego, może ktoś wie gdzie powinien być on podpięty?
  10. Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc.
  11. Tak. Pod podłoga kabiny masz to co na zdj. Lewa i prawa dzwignia są od polbiegow, jedna wyłącza druga włącza. Jeżeli jedna spadła to prawdopodobnie masz albo włączony półbieg albo wyłączony. Spróbuj ją zamocować. Jeżeli wszystko jest sprawne powinieneś wajcha od biegów 1,2, 3,4 przy włączonym którymś biegu przesunąć lewo lub prawo i wtedy powinno być czuc delikatny przeskok na dzwigni, a ciągnik powinien przyspieszyć lub zwolnić. W moim 3140 tak jest. A jeżeli chodzi o dźwignię od półbiegow koło ręcznego gazu to miały to chyba nowsze modele z końcówką 50 a nie 40 np 2650 3050 3350 3650 itp.
  12. Miałem to samo w 3140, tydzień temu wymieniłem, u mnie ściągalo się ramię, później odkrecalo się taka podstawę na dwie śruby z tego co pamiętam klucz 24 i w tej podstawce jest oring na wierzchu i kwadratowy uszczelniacz w środku otworu. U mnie nie do kupienia w żadnym sklepie z origami lub rolniczym. Pojechałem do serwisu John Deera, bez problemu dostałem, koszt na obie strony to około 83zl (2x oring okrągły i 2x uszczelniacz kwadratowy) i to jest komplet na lewą i prawa stronę, radziłbym odrazu zrobić dwie strony, bo później znów będziesz musiał spuszczac olej. Pozdrawiam
  13. No okej, a czy te co mam aktualnie założone z przodu, czyli 380/70/28 są odpowiednie do tych co mam z tyłu żeby się zgrywaly te napędy? Czy są za wysokie/niskie/szerokie/wąskie, a jeżeli tak to jaki rozmiar byłby odpowiedni?
  14. Witam, nie wiem czy był już taki temat, ale nie mogłem znaleźć więc zakładam nowy. Potrzebuję pomocy w doborze opon na przednia os przy John Deere 3140, chodzi o to że mam opony z tyłu o rozmiarze 520/70/38, są one w bardzo ładnym stanie, natomiast na osi przedniej są już lyse, aktualnie założone są tam opony 380/70/28, teraz pytanie, czy jeżeli te opony zamienił bym na 14.9/28, to czy coś by się stało? Słyszałem że opony muszą się jakimiś proporcjami zgrywac z tylna osią, jeżeli mamy przedni napęd, teraz pytanie, czy jest ktoś kto umie wyliczyć, jakie opony powinienem mieć na przedniej osi jeżeli mam z tyłu 520/70/38? Bardzo bym prosił o pomoc. (ciągnik przyszedł z Francji i takie opony już były w nim założone.) Pozdrawiam.
  15. zbyszekbrzuze Tak kostka wyczyszczona , psikana nawet " kontaktem", łączy wszystko. Najlepsze jest to że przed ściągnięciem kabiny ciągnik normalnie odpalal że starteru.. podlach93 nie mogę wysłać wiadomości do Ciebie, dlatego tutaj podaję e maila, z góry dzięki za pomoc k.zdun95@gmail.com
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj