Skocz do zawartości

Ursus 4512 dodatkowy wstępny filtr paliwa



Ursus 4512 dodatkowy wstępny filtr paliwa



Rekomendowane komentarze

Wszystko stawia opory,ten mały szybko może się przypchać bo ma mało powierzchnię filtracji, oryginalny siedzi co ma z litr pojemności to juz tego brudu musi być, wcześniej jeszcze jest odstoink z półlitrowy.Według mnie to zbędne jak czysty bak a nawet jak zardzewiały to lepiej go odrestaurować czy wymienić, są chyba nawet specjalne farby do środka odporne na paliwo.

To takie leczenie objawów a nie przyczyny.

Może tam i w baku siedzi jeszcze jeden,akurat 45 to mają duże grubsze przewody niż 35

Edytowane przez Strongman
  • Like 1

Kiedy widziałem taki filmik jak motory stare naprawiają takie zabytkowe że już części do nich nie kupi to ktoś tam kupił specjalną farbę wlał do środka i tym bakiem poturlał żeby wszędzie ta farba po ściankach się rozpłynęła i wylał resztę i że niby tak ma być dobrze a tutaj to można kupić nowy ale baki chyba nie tanie

Nie malowany nigdzie nie malują zbiorników w środku,ale tam woda się zbiera i rdzewieje,albo był zrobiony z słabej stali,kiedyś mówili ze zawsze na zimę powinien być pełny paliwa,w bizonach też tak zalecali.Nawet w kaloryferach w domu żeby nie spuszczać wody na lato.w wienkszosci czasu jak stoi pusty to właśnie tak się dzieje,niby paliwo zapobiega rdzewieniu,ale jeszcze bardziej jak niema powietrza 

Edytowane przez Strongman

kto na zimę zalewa letnie ? i do tego bio ? zimę musi przestać na czystym zimowym to bedzie sPOkój 

7 godzin temu, Strongman napisał(a):

Wszystko stawia opory,ten mały szybko może się przypchać bo ma mało powierzchnię filtracji, oryginalny siedzi co ma z litr pojemności to juz tego brudu musi być, wcześniej jeszcze jest odstoink z półlitrowy.Według mnie to zbędne jak czysty bak a nawet jak zardzewiały to lepiej go odrestaurować czy wymienić, są chyba nawet specjalne farby do środka odporne na paliwo.

To takie leczenie objawów a nie przyczyny.

Może tam i w baku siedzi jeszcze jeden,akurat 45 to mają duże grubsze przewody niż 35

siatka przy czystym paliwie nie powinna stawiać żadnych oporów przy tym przepływie i zużyciu , zapchanie bedzie zauważalne  o ile plastik nie zmętnieje zmatowieje a parafina też powinna być widoczna 

Taki filtr przed pompką to słaby pomysł. Zdecydowanie lepsze rozwiązanie to wstawić odstojnik paliwa z filtrem nawet taki za kilkadziesiąt złotych. Wkład w takim ma dużo większe oczka, nie blokuje przypływu a w połączeniu z dostojnikiem sporo syfu zatrzyma i bardzo łatwo się czyści bez zapowietrzenia. Mam takie coś w MF390, od czasu jak to założyłem skończyły się problemy, wcześniej tak zawaliło filtr w pompce, to aż przewód był zapchany takim glutem z bio.

Edytowane przez akmaly
  • Like 1

Taki filterek to bardzo dobry pomysł. Miałem tak w originale w Case MX 150  trochę większy i piaskowy, żadne siatkowe. Zbiornik jest w nim plastykowy. Kosztuje  z 80 zł ten filterek. 

Do MF 255 założyłem z Bizona odstojnik  też przed pompką. 

 W metalowych zbiornikach co by nie robił zawsze będzie syf jak będzie sie jeździło na nie pełnym, taki urok tych zbiorników,  ale w 80% użytkownicy tego nie widzą. Idealnie widać to w Bizonie. 

Ja mam przy zbiornikach  na paliwo przy pompie filtr z SW400 olejowy, i wszystkie paliwo przez nie przepływa. z 12-14 tyś rocznie, o zmianie filtrów nie miałem  pojecia, wymieniam co 3-4 lata dla spokojności dosłownie, jakie było moje zdziwienie jak kupiłem Fendta na MANie i po 500 godzinach pokazał mi że filtry zabite, po prostu on potrzebuję bardzo czystego paliwa i jest na to czuły, Po drugie jest to całkiem inny układ wtryskowy. Też dołożyłem do niego seperator z ciężarówki bardzo duży i jest spokój, teraz mam już  1000 godzin zrobione, i nic nie pokazuje. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v