Skocz do zawartości

Naprawa ramion podnośnika



Porobiły się takie jajka że strach już bylo jeździć, myślę że starczy na kilka lat

Rekomendowane komentarze

To tak jak smarowanie łącznika centralnego nigdy nie smarowałem, zawsze był suchy, kiedyś brat mnie podkusił i posmarowałem, i po dniu pracy gwint zawalony kurzem, przyszło trochę łącznik skręcić syf sie wkręcił z gwintem i koniec, ani w lewo ani w prawo, po rozkręceniu i wyczyszczeniu już sie ciężko kręciło i poszedł na złom, niektórych rzeczy lepiej nie smarować 

  • Like 1

W starszych Fendt na Tuzie kalamitek nie było, a  nowszych są. Ja dorobiłem kalamitki i  jest dobrze. Na sworznie nie dojdzie kurz bo nie ma miejsca jak jest smar, który blokuję, przecież przody w ciągnikach , tury są samrowane i nproblem występuję jaka smaru nie ma.   gwintami jak kręciesz to kurz wchodzi i jest problem. Chociaż na tylnych  tuzach są kalamitki w oryginale. 

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v