Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Rowan napisał:

Ja ostatnie trzy sezony jak miałem Claasa i teraz 5 sezonów DFa, nie wymieniłem ani jednego łożyska odkąd smaruje smarem do osi BPW.

 

IMG_8429.jpeg

ja smaruje Silesia albo Jasol ep2 (więc tanizną) i też nie narzekam żeby mi się łożyska zacieraly czy luzy robiły. grunt to smarować nie za rzadko i drugie nie mniej ważne, nie za dużo na raz. Bo jak wypchnie się uszczelnienia i będzie się w łożysko ładował syf, to i smar po 100zl za kg nie pomoże.

  • Thanks 2
12 godzin temu, Krzysztof81 napisał(a):

Z tego co latrzyłem to litowy wysokotemperaturowy do dużych obciążeń.

Tak w sumie to jak mi tłumaczył jeden mechanik(Nie wiem czy słusznie) powinno się mieć 3 rodzaje smarów - do łożysk szybkopobrotowych, nisko, a trzeci do sworzni.

Może są to jacyś po technikum mechanicznym i wyrażą swoją opinie?

Za moich czasów w technikum mechanicznym na temat smarów to praktycznie nic nie uczyli. Jedynie że są smary do łożysk tocznych i do łożysk ślizgowych.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v