Skocz do zawartości

Cummins 6t-590 Case mx135



Składanie zbliża się do końca. Jeszcze mam tylko dylemat z uszczelką pod głowice. Blok został splanowany niestety na niewiadoma grubość, ale raczej nie więcej jak 0,1mm, specyfikacja jaką udało mi się zdobyć do tego silnika zakłada występ tłoka nawet do 0.91mm przy uszczelce 1.5mm , ale zasadniczy występ to 0.6-0.7mm, tyle że w silnikach case zastosowano nominalnie wyższe tloki i nigdzie nie mogę znaleźć jaki powinien być tu występ. Aktualnie mam do 0.87 i pytanie do bardziej obeznanych mechanikow czy lepiej lekko zwiększyć stopień kompresji ma granice specyfikacji (odstęp zaworu 1.3mm) czy odprężyć silnik grubszą podkładką o 0.25mm. A może ktoś posiada specyfikację Case 6bt -590 o rocznika 1997?




Rekomendowane komentarze

14 godzin temu, Dastan napisał:

Tu śrub na głowice nie trzeba nowych za każdym razem, w instrukcji są podane maksymalne długości i dopiero po ich przekroczeniu zmieniasz na nowe. Czyli głowicy nawet nie sciągałeś ?

Nie ściągałem głowicy, obeszło się, śruby kupiłem bo nie wiem czy jak mechanik robił silnik to dawał  nowe czy stare. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v