Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 714?

Ciągnik Fendt 714 Vario, uchwycony podczas intensywnego rozrzucania obornika na polu, napędzany jest silnikiem Deutz o mocy 150 KM, co pozwala na efektywną obsługę nawet najbardziej wymagających zadań. Jego bezstopniowa skrzynia biegów Vario pozwala na płynne dostosowywanie prędkości do zmieniających się warunków terenowych, co jest szczególnie przydatne podczas pracy na nierównych polach. W tle widoczna jest przyczepa skorupowa, która współpracuje z ciągnikiem, zapewniając transport materiałów na pole. Dzięki dużej wydajności i wszechstronnym możliwościom operacyjnym, Fendt 714 Vario idealnie sprawdza się w rolniczych pracach polowych, znacznie zwiększając efektywność codziennych zadań.

  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Dnia 12.03.2023 o 12:52, massey235 napisał:

Duchesne dobre przyczepy .resor to resor jakoś te holenderskie na wózkach mi się nie widzą tyle że niższe są dzięki temu .

Nie wiem czy tak jest w każdej Duchesne, ale w takiej, którą oglądałem zauważyłem jeden błąd już na etapie projektowanie - górna rama (ta, do której jest przymocowana paka) nie opierała się osiowo na dolnej ramie tylko było przesunięta względem tej dolnej ramy i oparta na wspornikach z niej wystawionych. Nie wiem czego się wtedy projektant nawdychał, ale to rozwiązanie aż prosi się o pęknięcie przy mocowaniu tego wspornika do ramy. I tak było w egzemplarzu, który oglądałem i dlatego zrezygnowałem z niej. Tutaj na zdjęciu widzę, że wsporników nie ma więc ramy opierają się na sobie osiowo i jak dla mnie to jest lepsze rozwiązanie.

To taka rada, gdyby ktoś szukał skorupy, żeby zwracał uwagę jak jest rozwiązanie oparcie ramy górnej na ramie dolnej. Niezależnie czy to duchesne czy brimont czy leboulch czy jeszcze inny roland. Warto to wziąć pod uwagę, bo to miejsce jest newralgiczne. Zdjęcie przykładowe wysyłam w załączniku 

9439_3351052532243.jpg

Dnia 12.03.2023 o 13:02, Krzysztof81 napisał:

Resor na kołach plus resor w zaczepie to jest bajka. Wózek plus zwykły zaczep- taczkowóz, jak drewniany wóz drabiniasty.

I tu się mylisz, objeździłem różne polskie wynalazki typu wieltony, metaltechy, zasławy, również i zachodnie legrandy, rollandy i tym podobne, i żadna z nich nie ma polotu do beco na wahaczu, najstabilniejsza przyczepa z jaką w życiu jeździłem, zarówno na drodze jak i przy rozładunku. A w ciągniku żadnych odczuć to nie zmienia, nie ma żadnego szarpania czy innych dziwnych zjawisk.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v