Skocz do zawartości


Trzeba trochę ogarnąć wizualnie i będzie igła.

Co widzimy na zdjęciu Fiat 680 H?

Ciągnik Fiat 680 H znajduje się na placu gospodarstwa, gotowy do codziennych prac rolniczych. Wyposażony w silnik o mocy 70 KM, ten model pozwala na efektywną i niezawodną pracę w różnych warunkach polowych. Silnik jest czterocylindrowy z pojemnością skokową 3.5 litra, co zapewnia optymalną wydajność i oszczędność paliwa podczas długotrwałej eksploatacji. Skrzynia biegów mechaniczna 8/2 umożliwia płynne przełączanie między biegami, co jest kluczowe podczas prac wymagających precyzyjnej kontroli prędkości. Ciągnik Fiat 680 H może współpracować z różnymi maszynami przyzagrodowymi, takimi jak siewniki czy pługi, dostosowując się do zmieniających się potrzeb rolnika. Jego konstrukcja jest przystosowana do efektywnego transportu i pracy na polach, co czyni go uniwersalnym narzędziem w gospodarstwie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

6465 napisał:

Zapewne? Znaczy się że tylko tak się domyślasz? 

tak domyślam się bo na żywo żadnego fiaciora nie widziałem. Ale także nie widziałem żadnego innego co buczał i huczał jak sześćdziesiątka. Ja osobiście c360 nie mam, nie miałem i nie chciałbym mieć. Znajomy ma zebatki w skrzyni zmieniane na zetorowe a zwolnice wyją że łeb pęka, u teścia to samo. W ogóle nie mam pojęcia dlaczego panuje taki zachwyt sześćdziesiątkami to taki nie wypal techniczny że większego bubla chyba nikt nie zrobił.

gregor1284 napisał:

Biegi to przełączasz jak w jak w polonezie. Z lekkim oporem ale płynnie wchodzą. Możesz cały dzień jeździć i plecy nie bolą jak po jeździe siuntką, nogą od sprzęgła też nie boli

w polonezie powiadasz?🤔 w sumie polonez ma coś z fiata🙃

taki kanciak maska pomarańczowa kabina brązowa i napis fiat


Grzechooo napisał:

6465 napisał:

Zapewne? Znaczy się że tylko tak się domyślasz? 

tak domyślam się bo na żywo żadnego fiaciora nie widziałem. Ale także nie widziałem żadnego innego co buczał i huczał jak sześćdziesiątka. Ja osobiście c360 nie mam, nie miałem i nie chciałbym mieć. Znajomy ma zebatki w skrzyni zmieniane na zetorowe a zwolnice wyją że łeb pęka, u teścia to samo. W ogóle nie mam pojęcia dlaczego panuje taki zachwyt sześćdziesiątkami to taki nie wypal techniczny że większego bubla chyba nikt nie zrobił.

gregor1284 napisał:

Biegi to przełączasz jak w jak w polonezie. Z lekkim oporem ale płynnie wchodzą. Możesz cały dzień jeździć i plecy nie bolą jak po jeździe siuntką, nogą od sprzęgła też nie boli

w polonezie powiadasz?🤔 w sumie polonez ma coś z fiata🙃

żeby nie było w życiu nie miałem 360 ani moi rodzice jeździłem kilka razy z przypadku ale widzę że te młode dziś to wygodne i delikatne temu wyje tego plecy bolą tego nogą od sprzęgła wiadomo każdy jeździ tym na co go stać

  • Like 2
6465 napisał:

Jeździłem MTZ i belarusem 952 ja tam żadnego luksusu nie widziałem.

No nie wiem w porównaniu do 60 to niebo a ziemia bez dwóch zdań, w mtz spokojnie da się radia słuchać, jest ciepło, nic nie wieje, wysoko się siedzi i ma wspomaganie, byle jakie ale ma. No i chociazby blokada tylnego mostu która przy skręcie kół sama się rozłacza. Nie jest to luksus i nie porównuję go do zachodu tylko do 60. Nie jest to cud techniki ale nieporównywalnie wolę mtz niż 60. A jeżeli chodzi o sprawy techniczne to konstrukcja też jest z lat '60 tylko z biegiem czasu było co nieco ulepszana.

50 minut temu, witejus napisał:

Że też jeszcze buda i reszta blach nie spadła z tego traktora to chyba cud

Strach jechać w środku , można spaść z mostu razem z kabinom. 

6 godzin temu, griga napisał:

Tu się mylisz 😜 W krajach gdzie znają realia twarde modele już dawno są drogie i ich ceny są na poziomie kilkuletnich zabawek. Przykładem jest np seria 300 mfa w UK gdzie używane potrafia kosztowac pod 20 tys funtów

Gadałem z takim gościem co ma 399 czy by nie chciał sprzedać go to mówi że prędzej fendty pójdą do żyda niż on . Prosty bardzo nie ma co się psuć ( robił tylko pompe hydrauliczną)  fendty robią przy odśnieżaniu to droche je korozja bierze ( 150 koni jakieś koniec lat 90 tych ) 

Przyjemny ten Ferguson był jak na 100 km i 6 cyl to wydał mi się sprytny . 

2 godziny temu, 6465 napisał:

A wspomaganie kierownicy to choć on ma?

w mojej galeri masz fiata 780 z 77 roku ktorego mialem kilka lat.  w tym samym czasie mialem masseya 675 ktorego fiat kladl na lopatki pod wzgledem pracy silnika, uciągu itp a sam silnik byl duzo mocniejszy i zrywniejszy jak w ferdku 390 ktorego tez mialem, o spalaniu nizszym jak w perkinsie juz nawet nie wspominam. Wspomaganie na orbitrolu zamontowanym pod samą kierownicą, synchronizowana skrzynia biegow od 2 do 4, 1 i wsteczny bez synchro. Biegi wchodzily pieknie. Moj ojciec tez sie smial ze gdzie to uciag itp az do momentu kiedy go musial pozyczyc ode mnie i o dziwo z 4 skibowym plugiem fortschritt radzil sobie bez problemu, agregat uprawowy 3.3 metra nie robil na nim wrazenia. Minusem byla mala kabina ale w sumie dosc wygodna. Mam chec spowrotem takiego grata kupic tylko nie ma nic w tanich pieniądzach....

  • Like 2
wojtal24 napisał:

żeby nie było w życiu nie miałem 360 ani moi rodzice jeździłem kilka razy z przypadku ale widzę że te młode dziś to wygodne i delikatne temu wyje tego plecy bolą tego nogą od sprzęgła wiadomo każdy jeździ tym na co go stać

To już przeszłość 😅. Za wygodą to patrzyło moje pokolenie bo od dziecka sie tylko tą siuntką głównie jeździło z kabiną puszką to człowiek chciał mieć przynajmniej szczelnie i w miarę ciepło, cicho nie musiało być😉 80-tka wtedy to był dla mnie luksus 😅. Teraz jak nieraz czytam to co dzieciaki piszą na yt pod filmami czy na innych fb to jest zachwyt nad siuntkami i to jeszcze bez kabiny najlepiej, wtedy jest oh i ah bo to cyt. "URSUS POLSKA MOC" 🤣

  • Like 2
1 minutę temu, Sylwekx25 napisał:

To już przeszłość 😅. Za wygodą to patrzyło moje pokolenie bo od dziecka sie tylko tą siuntką głównie jeździło z kabiną puszką to człowiek chciał mieć przynajmniej szczelnie i w miarę ciepło, cicho nie musiało być😉 80-tka wtedy to był dla mnie luksus 😅

Jak miałem przypiętą maszynę do 60 to potrafiłem odpiąć i podpiąć się 80. Np. kosiarkę rotacyjną. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v