Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

3 minuty temu, 6465 napisał:

A te papiery pod stopami to po co? Olej kapie?

silnik 250 leje z czujnika luzu lub broku lub z uszczelniacza zębatki. Można to naprawić ale przypomina to walkę z wiatrakami 

O i jeszcze stały wyciek - to pompa hamulcowa. Najlepiej naprawić poprzez wymianę na jakakolwiek od japończyka. 

Edytowane przez hubertb
5 minut temu, hubertb napisał:

silnik 250 leje z czujnika luzu lub broku lub z uszczelniacza zębatki. Można to naprawić ale przypomina to walkę z wiatrakami 

O i jeszcze stały wyciek - to pompa hamulcowa. Najlepiej naprawić poprzez wymianę na jakakolwiek od japończyka. 

Znam trochę te sprzynty. Każda która była w użytku coś oleju puszczała.

1 minutę temu, 6465 napisał:

Każda która była w użytku coś oleju puszczała.

Miałem TS250/1 to bardzo podobny silnik do tego w ETZ. Walka z wyciekiem pod prawą kapą w końcu zakończyła się sukcesem ale czujnik luzu zrobiłem od zera sam. To co było w sklepie ciekło. 

1 minutę temu, Pafnucy12 napisał:

Rysiek sie kajtnąć nie chce dać... 😪

Bo to święta Jawa. A tak szczerze to sprawił bym sobie teraz taką 350 tylko w białym kolorze. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v