Skocz do zawartości

Pawel328

Witamy w rodzinie 😎

  • Like 7



Rekomendowane komentarze

A co ty myślisz te ciągniki każdy mechanik rozbierze na części pierwsze i złoży i to dobrze.Z tond ta cena, łatwość w naprawie,bez komputerów.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza

To jedynie łatwość naprawy dyktuje taką cenę ? to się muszą sypać jak choinka po trzech królach te zetory 🤔


Strongman napisał:

A co ty myślisz te ciągniki każdy mechanik rozbierze na części pierwsze i złoży i to dobrze.Z tond ta cena, łatwość w naprawie,bez komputerów.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Strongman napisał:

oni się nie sypią ale łatwość naprawy dedykuję tę cenę.

MTZ też łatwy w naprawie a za cenę takiego zetora kupiłby ze 3 , myślę , że tu inna przyczyna jest takich cen...🤔

  • Like 4
Odnośnik do komentarza

Śmichy chichy a u znajomego renowka z lat 90 z elektroniką w skrzyni i nie ma kto dobrze zrobić. Wozić po całej Polsce i szukać fachowca. Sołtys się śmieje a też Twoja duża Renata w większości mechaniczna. Nasze płody tanieją a ich rozwiązania kosmos

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Sylwekx25 napisał:

MTZ też łatwy w naprawie a za cenę takiego zetora kupiłby ze 3

No ale mtz to ruski czy tam białoruski a zetor czeski jakby zachodni

Odnośnik do komentarza

znajomy wiosną takiego sprzedawal z turem, kupil chyba za 50 k z 10 lat temu, i co fakt to fakt sporo robil ale sypal sie na potęgę

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Sylwekx25 napisał:

MTZ też łatwy w naprawie a za cenę takiego zetora kupiłby ze 3 , myślę , że tu inna przyczyna jest takich cen...🤔

W MTZ masz popapraną skrzynie której wszyscy się boją, popapraną hydraulikę oraz te mosty stożkowe.

Ale de facto skrzynia do prac polowych to jest całkiem ok. Bieg zawsze sobie dobierzesz, gorzej w transporcie. 

Hydraulika jest do zrobienia po nowemu i będzie to spokojnie śmigać.  

Most nie podchodzi do tura bo jest amortyzowany na tych sprężynach, za to w transporcie ładnie wybiera dziury. 

Odnośnik do komentarza

Wszystkiego na elektronice powyżej nastu lat i przewodów z lampek choinkowych też nie powinno się kupować. Zetor jak zetor trochę sentyment trochę budowa i tak naprawdę kto trochę przeżył to chce mieć święty spokój. Niektórzy lubią zamiast w fotelu w domu jeździć po kraju za fachowcami i używanymi częściami

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Pawel328 napisał:

Panowie , żeby już nie było kłótni to dałem 82tys, ciagnik od znajomego z sąsiedniej wsi 😉

Gratuluje. Który rocznik?? Ile  godzin  nastukane?

Edytowane przez KarolTD90
Odnośnik do komentarza

W 2007 roku mniejszy zetor 5340 kosztował 88 tysięcy brutto także ładnie trzymają cenę te maszyny.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Strongman napisał:

A co ty myślisz te ciągniki każdy mechanik rozbierze na części pierwsze i złoży i to dobrze.Z tond ta cena, łatwość w naprawie,bez komputerów.

I na tym jego zalety się kończą.

Odnośnik do komentarza

rocznik 2002, godziny ciężko powiedzieć bo ma drugi licznik zalozony, ale wiem co robil to jakies 6-7tys moze miec 😉 byl malowany kilka lat temu bo w różowym mu nie do twarzy było 😄

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, Krzysztof81 napisał:

Nie kupuje się renat na elektronice oraz podobnych elektrycznie  starszych  wynalazków typu same, deutz, lamborghini.

Sam sobie odpowiedziałeś czemu kupuje się zetory

Odnośnik do komentarza

Mam zetora 8441 i deutza agroplusa 315 72 konie i do dziś się żałuję że nie wziolem wtedy drugiej proximy 90 koni która była nawet lekko tansza a to dwa inne światy inna moc udźwig i waga nie skacze jak deutz nie muli się, nie wiem co niektórzy mają do zetora to są spoko ciagniki.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v