Skocz do zawartości


Pompa hydrauliczna ... jak żyć w tym świecie ? produkt Polski 🙂
Co widzimy na zdjęciu Ursus C-330 ?

Ursus C-330 to lekki ciągnik rolniczy o mocy około 30 KM, wyposażony w dwucylindrowy silnik wysokoprężny S-312C o pojemności 1960 cm³, chłodzony cieczą, współpracujący z mechaniczną skrzynią biegów 6 2, co zapewnia odpowiedni dobór przełożeń do prac gospodarskich i napęd pompy hydraulicznej. Produkowany w latach 1967–1987 model ten wyróżnia się prostą konstrukcją, niską masą własną rzędu 1900–2000 kg i udźwigiem tylnego TUZ około 800–1000 kg, co wystarcza do obsługi pługów, bron, rozsiewaczy oraz prostych maszyn zielonkowych. W kontekście serwisu i napraw szczególne znaczenie ma łatwy dostęp do pompy hydraulicznej, podzespołów układu napędowego oraz szeroka dostępność części zamiennych. Na polskim rynku wtórnym przybliżone ceny sprawnych egzemplarzy Ursusa C-330 mieszczą się zazwyczaj w przedziale 20 000–35 000 zł, w zależności od stanu technicznego i wyposażenia.


Rekomendowane komentarze

Co u wymagać teraz jak tną koszty ile moga... W samochodówce też tak sie dzieje z częściami coraz częściej. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem to mówił, że tragedia z częściami, albo nie pasują albo zaraz sie psują, albo wady fabryczne ma, no masakra. Potrafili nawet w zębatkach łańcucha rozrządu do toyoty w złym miejscu zrobić freza na klin, turbo przyszło z niemiec bez gwintów, wysprzeglik za 2 tys zł zepsuł sie po 200km. Póki oryginał chodzi to jeździć i nie zmieniać!

  • Thanks 1
41 minut temu, PaweLisowicz napisał:

Co u wymagać teraz jak tną koszty ile moga... W samochodówce też tak sie dzieje z częściami coraz częściej. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem to mówił, że tragedia z częściami, albo nie pasują albo zaraz sie psują, albo wady fabryczne ma, no masakra. Potrafili nawet w zębatkach łańcucha rozrządu do toyoty w złym miejscu zrobić freza na klin, turbo przyszło z niemiec bez gwintów, wysprzeglik za 2 tys zł zepsuł sie po 200km. Póki oryginał chodzi to jeździć i nie zmieniać!

i tak i nie valeo sachs luk i inni jeszcze bubli nie zrobili .......  największą porażką jest bosch ... dlatego wskoczył za nich zimmermann ale rynek nie lubi próżni 

2 godziny temu, jaco512 napisał:

Te pompy mają coraz chudsze korpusy i pękają.. lepiej chyba zainwestować w aluminiową.

która jest lepsza ta aluminiowa za 540zł czy ta złota za 740 ?

11 godzin temu, Roman176 napisał:

i tak i nie valeo sachs luk i inni jeszcze bubli nie zrobili .......  największą porażką jest bosch ... dlatego wskoczył za nich zimmermann ale rynek nie lubi próżni 

Bosch obniżył wszędzie swoje standardy produkcji. Sachs też tnie na kosztach amortyzatorów, robią w Turcji i nie wytrzymują za długo. Kupiłem poduszki amorków z KYB i po 100km jedno do wyrzucenia było... Zauważyłem że jak trafisz z częścią, jeśli trafisz na made in Europe to jeszcze to pochodzi a jak już turkey, China itp to długo to nie chodzi z reguły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v