Skocz do zawartości


Teraz przy kłótniach Zetor/ursus vs reszta świata trzeba będzie stać w rozkroku

  • Like 15
  • Thanks 1



Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, turion23 napisał:

U mnie w 1056 temperatura przy normalnej pracy zawsze stoi na tej pierwszej kresce a jak ma ciężko to podnosi się i prawie dochodzi do tej drugiej kreski

Moto tutaj tak samo. Już myślałem, że coś nie tak. A też tak masz, że dość szybko spada temperatura? Np dochodzi do drugiej kreski, chwilę stanę, albo wjadę na kawałek gdzir ma lżej i dość szybko spada z powrotem na pierwszą kreske

1 godzinę temu, robi57362 napisał:

 będzie istna encyklopedia 

No i dobrze - wchodzisz w jeden temat i wiesz wszystko, a nie lataj po całych internetach. Jeszcze żeby można było na jakieś sekcje podzielić, że wchodzisz w temat i masz zaznaczone - np strona 16 - uszczelka pod głowicą, strona 78 - skrzynia itd. Trzebaby w pierwszym poście zrobić jakiś spis treści :)

 

A na poważnie to wydaje mi się lepiej tak pytać o wszystko w tym temacie niz zakładać co rusz nowe. 

45 minut temu, conny napisał:

Sam wkład, zamiennik ok 50

A co rozumiesz przez "śruby z gwintem wyszły"?

1 godzinę temu, Alchemik napisał:

To jak encyklopedia, to przy okazji. 

Podnośnik w tym 955 jest najprostszy, czy to rzadko spotykana wersja z regulacją siłową itp.

Zaczepy wszystkie ma?

Żadnych dodatkowych wajch od regulacji nie ma. Dwie wajchy - góra/dół i jaki poziom, a za nimi dwie od sekcji i jedna od włączania walka.

Zaczep dolny jest, górny tez jest (nie zakładałem narazie, bo nie było potrzeby)

Edytowane przez daron64
1 godzinę temu, conny napisał:

Z gwintem obudowy termostatu, bo to amelinium i tak wyszło.

I jak to załatwiłeś? Dałeś śruby na przestrzał i od dołu nakrętki?

1 godzinę temu, robi57362 napisał:

a takiego pokrętła żoltego nie ma? do wyboru trybu pracy

Nie. Jest tylko pod siedzeniem, ale to z tego co @conny mówił regulacja szybkości opadania. Na filmach właśnie widziałem, że były pokrętła, ale nie wiem - może dopiero od x56?

Edytowane przez daron64
1 godzinę temu, daron64 napisał:

I jak to załatwiłeś? Dałeś śruby na przestrzał i od dołu nakrętki?

Nie. Jest tylko pod siedzeniem, ale to z tego co @conny mówił regulacja szybkości opadania. Na filmach właśnie widziałem, że były pokrętła, ale nie wiem - może dopiero od x56?

Mi jeszcze jakoś złapało, ale patrzyłem, że jak by co to spokojnie nakrętki podejdą.

8 godzin temu, daron64 napisał:

Moto tutaj tak samo. Już myślałem, że coś nie tak. A też tak masz, że dość szybko spada temperatura? Np dochodzi do drugiej kreski, chwilę stanę, albo wjadę na kawałek gdzir ma lżej i dość szybko spada z powrotem na pierwszą kreske

Temperatura szybko spada a na czerwone pole nigdy mi niewszczedł ale w 845 to przy belkowaniu w upały czasami dochodzi do czerwonego pola ale szybko też wraca spowrotem na pierwszą kreskę.

  • Like 1

A wybiegając do przodu - co robić jak tester pokaże uszczelkę? Pytam, bo nigdy w żadnym nie miałem problemów takich, a na internetach różnie piszą. Chodzi mi o to czy jak pokaże że uszczelka walnięta to:

- od razu do wymiany/można trochę jeździć, tylko nie przeciążać? W sumie nie wiadomo ile już tak jezdzi. Kolega jakby wiedział napewno by tego nie zataił. Tak jak pisałem, normalnie z talerzówka nie wywala, dopiero jak mocno dostanie, nie wiem co będzie z pługiem. Z talerzówka max pod drugą kreskę dochodziła temperatura.

- do wymiany tylko uszczelka, czy jak już zrzucać wszystko to od razu głowica do planowania itd? Czy to mechanik musi ocenić, czy mechanik ch*ja na oko oceni i trzeba do zakładu?

 

A jeśli by się udało, że to nie uszczelka to jaka może być przyczyną? Wywalanie płynu jest niezależne od temperatury, tylko od chwilowego zwiększonego obciazenia

 

 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v