Skocz do zawartości


Teraz przy kłótniach Zetor/ursus vs reszta świata trzeba będzie stać w rozkroku

  • Like 15
  • Thanks 1



Rekomendowane komentarze

Czyszczę sobie kabinę narazie żeby się odstresować.

 

Z ciekawości podłączyłem na krótko grzałkę w dolocie - że 20sekund może, po kilku już była czerwona - żadnej różnicy w kręceniu. No i szukałem kabla, w ktorym byłby prąd po przekręceniu kluczyka (w tej pozycji przed samym paleniem) no i jakieś minimalne napięcie pokazało się w 3przewodach, ale to tylko tak ino ino. Ciekawe od czego to wszystko. Niepodłączone są kable:

- 2 ze wsuwakami żeńskimi

- jeden z wsuwka męska (wszystkie 3 tej samej długości i wyciągnięte  w to samo miejsce - bardziej do przodu)

- jeden zaizolowany w okolicy przedniej świecy (tylko on jest w pobliżu czegokolwiek, ale nie ma w nim prądu)

- jeden z końcówką kółkiem (w okolicy zbiorniczka płynu do spryskiwaczy)

- 3 kable włożone we wtyczkę (wtyczka właśnie na 3kable) z końcówkami męskimi (blisko ścianki grodziowej)

- jeden kabel bez żadnej końcówki (blisko ścianki grodziowej)

W pobliżu żadnego z tych kabli nie było widać miejsca, do którego by pasowały, poza tym jednym. Na świecach i grzałce są bolce na szeroka wsuwkę, a te wsuwki na wolnych kablach sa normalne. 

 

 

Edytowane przez daron64

Kiedyś na nieistniejącym forum o poradę dopytywał właściciel focusa diesla. W skrócie: pojechał do ASO zmienić filtry, nie mogli go odpowietrzyć, psikali obficie samostartu. Nazbierało się go w skrzyni korbowej i jak się zajął to urwało misę olejową...

 

Samostart jak ktoś przesadza to potrafi urwać półkę na tłoku. 

Edytowane przez Alchemik

Tu całe szczęście wystarczy lekko psiknac raz.

Na farbę starczył płyn do okien. Jak wyschną trzeba będzie zrobić teraz podejście do smug 🤦

Tak zawzięcie myłem w środku, że podłoga, która wczoraj zostawiłem do wyschnięcia znowu całą mokra. To sa prawdziwe problemy, ludzkie dramaty, a nie tam że korba bokiem wyjdzie 

 

  • Haha 2

Mailem matkę zagonić, ale.niespecjalnie mam inną robotę. Zresztą zawalone takiensyfem były, że cudów i tak nie będzie. Trzeba będzie kiedy zrobić drugie podejście.

Dobra, zanim podłoga wyschnie zobaczę jak tam ta pompka zasilająca w środku wygląda. Jeszcze zjebalem, bo chciałem te wszystkie przewody powynieniac, ale zalałem pełny bak wczoraj, także ten do zbiornika zostanie, choć on w sumie i najlepiej wyglada

21 godzin temu, jaco512 napisał:

Warto zajrzeć pod śrubę przy pompce od strony zbiornika czy nie nazbierało się brudu, powinno być tam sitko do czyszczenia.

No także ten...

 

IMG_20220602_112050_copy_562x1000.jpg

IMG_20220602_112053_copy_562x1000.jpg

IMG_20220602_112101_copy_562x1000.jpg

29 minut temu, jaco512 napisał:

Na bogato było... a ten otwór z gwintem w bloku to jakiś fabryczny, pewnie pod montaż dodatkowych filtrów bo mam u siebie też.

Wygląda na fabryczny

28 minut temu, hubertb napisał:

O nawet czerwony sylikon jest. To już sporo wyjaśnia. 

Paliwo jak milony lat temu rzeka Kolorado musiało samo wydrążyć korytarz żeby się przebić ;) 

Ale nie wiem skąd. Pod spodem to czerwone to uszczelka. Chyba że dali na nią silikon. Dopiero będę to rozbierać. Filterek z jednej strony (tzn tak 1/3 obwodu) czysta, także tak jak piszesz - chyba musiało sobie wydrążyć samo drogę. Ciekaw jestem tylko czy znajomy tam zagladał i powiedzmy jest tyle syfu w zbiorniku, że zawaliło szybko, czy nie zaglądał tam nigdy i przez 10lat się tyle nazbierało 😅 No nic. Idę zdejmować te pompkę, rozbiore ja i przeczyszcze. Potem jak ten zbiornik wypale, to zobaczę jak wygląda filterek - jak będzie podobnie, to zdejmę zbiornik.

@slawek74

Zobaczymy w sobotę jak to podkładam wszystko, czy bedzie jakąkolwiek różnica.

 

A tak w ogóle do osób mających te serie - gdzie macie heble pozakładane? Bo tutaj nigdzie nie ma, a na kabinie jest przyspawany kawał blachy, wygląda jakby właśnie pod wyłącznik prądu. 

Jak ma się drobne sitko w lejku, to i różne cuda w paliwie są już że stacji. Nawet i czerwony silikon można trafić. Jakbym sam nie widział to bym nie uwierzył. 

Co do napraw i psucia. Ja sprzętu osobiście za dużo nie mam, bo nie mam swojej ziemi, ale jak się popsuje coś, to albo w nietypowy sposób, albo okazuje się, że było kilka wersji podzespołu 65% wersja A, 30% wersja B to u mnie jest to wersja z pozostałych 5%. Gdzie dopiero w dobrym katalogu jest dopiero ta wersja C

Edytowane przez Alchemik

Jak już zobaczyliście moje bogactwo, to pytanie - tej wielkości dziurę czym w domowych warunkach załatać, żeby było w miarę estetycznie? Szpachel da radę? Czy coś od spodu podkleic i wtedy szpachla tylko wyrównac z wierzchu? 

Myślałem, że to blacha i wytnę kawałek i wspawam drugi, a tu zonk - plastik

W sumie nigdy nic takiego nie robiłem, stąd głupie pytania

 

IMG_20220602_132513_copy_1000x562.jpg


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v